World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem

Har för mig att det har stått i denna tråden men jag orkar tyvär inte leta. Hur kollar man på scrnshotsen som man har tagit ?

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kr0owe
Har för mig att det har stått i denna tråden men jag orkar tyvär inte leta. Hur kollar man på scrnshotsen som man har tagit ?

Irfanview tycker jag är smidigast.

Permalänk
Medlem

Ok tack ska testa det.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kr^PacMan
Dags att fixa nytt tvåhandsvapen? Jag har 0,4 mindre DPS på mitt enhandssvärd

Handskar och Legs är rätt fina dock, handskarna är bättre än mina PvE-handskar :-/

Du kör en total Mortal Strike-build eller?

Har inte hittat en bättre yxa ännu men hoppas på att göra det så fort som möjligt. Kör med ms-build.

Något tips på var man kan få tag på en bra 2h yxa?

Permalänk
Medlem

Min 52 warrior, Spelar på Al'Akir

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X | ASUS GeForce RTX 3080 Ti | ASUS ROG STRIX X570-F GAMING | Corsair 32GB DDR4 3600MHz Vengeance | Samsung 980 PRO M.2 NVMe 1TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av QrAnkY
(MC > all)

1. Fixa onyxia keyn
2. Se söt ut i för guildmates så jag kan få nemesis skullcap om den droppar av onyxia
3. Alchemy och fishing -> hundra (droppade skinning två dagar sedan)
4. Maxa alla weapon skills (unarmed med)
5. Resterande delar av dreadmist (inte för att jag _måste_ ha dem utan för looks)
--patch--
1. Fixa warlock epic mount
2. Jaga ner stackars utrotnings hotade alliance på stormscale för att få honour points

1. Onyxia, försöker med guilden varje kväll
2. Epic mount
3. Mc runs
4. Valor boots...
5. raida mycket så jag får mycket dpk så jag kan få alla sakerna som jag vill ha i mc

Permalänk
Medlem

att göra lista

1. bli lvl 60!
2. fixa wildheart settet
3. fixa Warden Staff
4. boosta alchemy/herbalism
5. skaffa epic mount!

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Exerco
Hur ser det inte ut när human female gäspar o ruskar på armarna ser så jävla fult ut!

Din PM-box är full

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phasio
http://img171.echo.cx/img171/4761/exeroxstatsswec9aa.jpg

Min 52 warrior, Spelar på Al'Akir

Hmm, har du bara 4700 armor på level 52?
Min paladin har 4100 på level 49 UTAN sköld.

Ska slänga upp en bild på den sexigaste paladinen som finns sen!

Permalänk
Medlem

Lite bilder/stats då.
Min L60 Hunter på Ravencrest.

http://wow.allakhazam.com/profile.html?94707

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VitoC
Hmm, har du bara 4700 armor på level 52?
Min paladin har 4100 på level 49 UTAN sköld.

Ska slänga upp en bild på den sexigaste paladinen som finns sen!

Med eller utan auran?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VitoC
Honor systemet verkar inte vara så populärt om man läser på det amerikanska forumet, eftersom man får honor efter hur mkt skada man gör!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av KingCobra

En som har lvl 60 får inga poäng. Fiendens lvl är grå..alltså ingen honour eller xp (om det vart en mob). Om jag fattat det rätt..
MEN.... om ni är 5 st lvl 55 i party som gankar en lvl 60 (som är totalt chanslös) så får ni honour points för den skadan ni gett i förhållande till leveln på fienden. Det är ingen ära i det heller men det belönas :/
Det kommer bli gängslakt på alla solo highlevels...var så säkra.
Ångrar lite att jag inte tog det lugnare med levlingen..

http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-pvp-en&t=15173&p=1&tmp=1#post15173

Det är visserligen rätt otydligt skrivet på vissa punkter där tycker jag, och jag hittar inget citat som direkt motsäger er. Men jag tvivlar starkt på att t.ex. en Priest som är med och helar partyt för fullt skulle bli helt utan eller levla betydligt mindre i honor-systemet än de andra, bara för att han gör liten eller ingen skada på fienden. Det verkar ju onekligen helkorkat och så dumma är de inte på Blizzard.

I övrigt är det ren skräckläsning att läsa PvP-delen på US-forumen. Folk klagar nåt helt otroligt. Har mina onda aningar inför patchen... =/

Permalänk
Medlem

Kommer inte bli lätt för priests/warlocks, tänk ett gäng med rogues som bara är ute efter casters.. gulp xD

Visa signatur

*-'

Permalänk

Tycker det är riktigt dåligt att Honour points delas upp om man dödar någon i grupp.. det uppmuntrar som sagt till ganking.

Skulle iof vara kul om man kunde bestämma så att två partyn fightades, man träffades på nåt ställe å pvp:ar helt enkelt.
Annars tycker man förlorar det roliga i spelet.. tex. när man bara möts nånstans å helt spontant börjar bråka, finns inget roligare.. först /rude eller /taunt sen är det igång

Visa signatur

In the land of the blinds, the one eyed man is king!
♪♪ Återinför Övriga Ämnen ♪♪

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av janne
Med eller utan auran?

Det är ju iofs improved aura, så den ger mig 620 extra eller något sådant.

Permalänk
Medlem

Vill ha din "player bar"!!!!!!!

nice juu menar iconen är ju inte såå viktig

Permalänk
Medlem

Faan nu stängde dom mitt konto dom har tydligen inte kunnat dra några pengar från det kortet

Trodde dom skulle varna innan

Nån som vet hur snabbt dom öppnar kontot igen om jag tex betalar imorgon 07,00 eller nått sånt

Visa signatur

MSI K8N Neo4-F AMD 64 3000+@1.93GHz
Twinmos 1.5GB RAM
X800Xl + 360GB Hdd

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
Vill ha din "player bar"!!!!!!!

nice juu menar iconen är ju inte såå viktig

MiniGroup http://wow.jaslaughter.com/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blaze101
Gouge Helper heter den Drowzid.. kolla på valfri UI sida så hittar du.. använder den själv o den rockar.

Har en fundering jag.. Min flickvän spelade wow i helgen o helt plötsligt sa hon "Vad är det där förnågot?"
en liten blå portal liknande pryl som man kunde "se" igenom. Man såg nånting på andra sidan den typ.

Den dök tydligen bara upp när hon var o sprang omkring i loch modan, gick inte öppna den eller gå igenom den.

Jag han ta ett screenshot och sen försvann den i tomma intet.

Screenshot:
http://img260.echo.cx/img260/7180/wowscrnshot0417051317583yj....

Edit:
kollade på screenshotet nu.. längst ned i högra hörnet står det visst portal to ironforge.
Va i helskotta är detta?

Magiker kan skapa portaler till alla huvudstäder (Darnassus, Ironforge och Stormwind).

Permalänk
Medlem

alltså jag har inte riktigt förstått det här med honour points , kan någon förklara för mej ?

Får man "poäng" när man dödar någon alliance/horde ? Vad kan poängen användas till ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Garg
Faan nu stängde dom mitt konto dom har tydligen inte kunnat dra några pengar från det kortet

Nån som vet hur snabbt dom öppnar kontot igen om jag tex betalar imorgon 07,00 eller nått sånt

Jag köpte ett game card och kunde spela direkt efter att jag regesrerat det.

Permalänk
Medlem

Kommer bli skoj med honor system, kommer nog inte få så mycket poäng jag brukar bli en del solo och lyckas alltid få allince på mig som är måra lvl över min :s förstår inte det roliga med att hoppa på någon som är 4-5 lvl under en.

Permalänk
Medlem

Har vi ingen 60 Tauren warrior här som kan slänga upp en bild på sig?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Garg

Det öppnas direkt när man reggar sitt kreditkort.

Permalänk
Medlem

http://www.wowpm.com/view_profile.html?num=1724

Ja, jag vet, jag ska fixa en ny chest

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem

Måste ju säga kniff att ansiktet på din char e ganska likt din avatar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Qw3
Hehe, jag har min shaman på dunemaul, prepare to get owned!

"Xas", förbered dej på att dö en förnedrande död

Visa signatur

När jag går Off-Topic så står getterna stilla!

Permalänk
Medlem

http://www.wowpm.com/view_profile.html?num=679

Permalänk
Medlem

rdj, mella namn du har på dina chars:p

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk

Tar sån tid att ladda ner wowreadern till Allakhazam så lägger upp en bild under tiden...

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/WoWScrnShot_0...

Har fixat Onyxia-key, dödat Azuregos och det mesta annat jag vill ha gjort så är att skaffa det sista av Devout-setet och sen köra MC/Onyxia.

Visa signatur

XP-m 2400+, DFI Lanparty NFII Rev. B, 3x256mb Mushkin PC3500 LvlII BH5, Sapphire 9800pro 128mb, Lian Li PC70, Tagan 380w, 440gb hdd
Kylning: DD TDX, DD Maze4 GPU, Eheim 1048, BIX II