Permalänk

HjÄlp!!!!!

tja har nyss hämtat mitt tredje (dom 2 första var defekta) gainward 6800le och när jag ska stara datan så blir skärmen svart och så startar den om fast det fungerar på min kompis data jag har ett asrock moderkort. kommer in i data i felsäkertläge och kan hålla på. vad kan det vara. dom två andra gick det och komma in i data och göra en massa saker

har ringt dom jag köpte det av och dom tyckte jag skulle formatera fast jag tycker det e litte onödigt om det skulle gå att fixa på något annat sätt

HJÄLP mig snälla

Permalänk
Medlem

Tjaa..
En format c: är alltid bra om du stoppar i nytt .t.ex grafikkort.Löser säkert ditt problem,plus att kortet granterat presterar bättre med en "fräsch" dator!

Jag röstar på Format c:

Visa signatur

Jaha,va ska man hitta på idag då?.......

Permalänk

okej det har många från mi lilla bond håla där jag bor sagt ochså

Permalänk
Avstängd

Jag har sagt det innan och jag säger det igen, Ominstallera!:D, det har löst alla min problem hitills.

Visa signatur

Intel 2.7 Ghz - 768 RAM - Inno 3D GeForce 6800 GT 256Mb @ 410/1100 + Zalman VF700 CU - 200 Gb seagate ATA - 200 Gb Western Digital ATA --
3DMark 03: 11210 P <---> 3DMark 05: 4729 - Hansol H950 19" - MX 510 Röd - SteelPad 4D - Zalman surround lurar
Jag e bra på matte!