World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Geggan
Nån som vet var Alliance Officer's Barrack kommer att ligga?

Stormwind antagligen
Hordes ligger i Ogrimmar.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Någon som vet hur man stänger ned ett konto ? eller nån kanske vill köpa det ?

Visa signatur

rragon

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rragon
Någon som vet hur man stänger ned ett konto ? eller nån kanske vill köpa det ?

Förbjudet att sälja...

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pappersrulle
Får jag fråga varför man kör damage warrior? Är det inte bättre att ta en high dps gubbe från början då?

Finns inga vettiga gubbar tycker jag, Warrior var det enda alternativt för mig som spelar Horde. Man måste ju ha lite utmaning, eller hur?

Click-and-win rouges och mages kommer i alla fall bli överaskade när jag kexxar dem

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM :: If Quake was done today ::
WS: Gigabyte Z690 UD DDR5 :: Core i5 12600K :: 32 GB RAM :: Geforce RTX 3070 :: 10 GbE NIC :: AOC C32G1 32" :: Seagate FireCuda 530 1TB :: Fractal Design R5
WiFi: 2x Alta Labs S24-POE :: 2x Alta Labs S8-POE :: 3x AP6 Pro

Permalänk
Medlem

Ja, alla älskar vi rogues. Sappade min kompis för att sno en vein han skulle mina.

Permalänk
Medlem

Kan inte se under vattnet, blir bara massa blåa fyrkanter, nån som vet varför?
Har testat ändra massor av inställningar i video option...

Kan va mitt grafikkort? Ati Radeon 9200 SE 128MB...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

Kan någon förklara honor systemet för mej?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

När ni väntar på att servrarna ska upp kan ni ladda ner och kolla på Not Just Another Love Story. (Rated M for Mature)
http://www.craftingworlds.com/videos.html

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Geggan
Nån som vet var Alliance Officer's Barrack kommer att ligga?

Old Town innan man går in i mini-keepet typ mot Shaw till höger där.

Till borgen:
http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&postid=5194099...

Skrev om något som kunde fixa det där. Hoppas det hjälper, vet själv hur sur jag var över detta problem när jag hade det.

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kr^PacMan
Finns inga vettiga gubbar tycker jag, Warrior var det enda alternativt för mig som spelar Horde. Man måste ju ha lite utmaning, eller hur?

Click-and-win rouges och mages kommer i alla fall bli överaskade när jag kexxar dem

En bra rogue tar en bra warrior oftast, iaf jag som duellerar runt 3-4 timmar om dagen. Men en bra warrior tar också en mage lätt

Permalänk
Medlem

du är den enda roguen som tar warriors

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Isis
Kan någon förklara honor systemet för mej?

Förlåt att jag citerar! Kan någon färklara för mig med?

Hur jag än tränar dueller (som jag alltid förlorar) så råstinker jag i pvp!

Jag kan bara inte hoppa på de som är levlade under mig för jag känner mig så rutten om jag gör det. Så mina erfarenheter sträcker sig till att bli smiskad av höglevlare så förlusten i ett sånt läge är ändå given!

Jag antar att en sån som mig, som undviker pvp kommer inte få kul efter denna patch? Många som kommer få honorpoäng på min bekostnad.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem
Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av inhe
En bra rogue tar en bra warrior oftast, iaf jag som duellerar runt 3-4 timmar om dagen. Men en bra warrior tar också en mage lätt

Tycker oftast det är jämt, om det är duell har rougen fördel men är det PvP har Warriorn fördel. "En bra rouge" tar alltid en Warrior, och en "bra warrior" tar alltid en rouge, men så kan man inte riktigt säga. Det beror _alltid_ helt på läget, men enligt min erfarenhet är det rätt jämt mellan Warriors och rouges.

Är man en Def-speccad Warrior har man en chans att ta mages, men förlorar mot rouges, det är åtminstone min erfarenhet.

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM :: If Quake was done today ::
WS: Gigabyte Z690 UD DDR5 :: Core i5 12600K :: 32 GB RAM :: Geforce RTX 3070 :: 10 GbE NIC :: AOC C32G1 32" :: Seagate FireCuda 530 1TB :: Fractal Design R5
WiFi: 2x Alta Labs S24-POE :: 2x Alta Labs S8-POE :: 3x AP6 Pro

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av inhe

Bra Warrior --> Bra Rogue... (Roligare med dålig Rogue, som använder evasion)
Improved Overpower och Roguen förvandlas till havregrynsgröt.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Psionicist
Nån som har förslag på justea off-hand items för en holy priest? Är riktigt trött på staffs och använder http://thottbot.com/?i=19083 (tillfälligt) och http://thottbot.com/?i=4895 som main weapons. Men off-hand är tom. :/

http://www.thottbot.com/?i=19080 eller http://www.thottbot.com/?i=35739

Visa signatur

XP-m 2400+, DFI Lanparty NFII Rev. B, 3x256mb Mushkin PC3500 LvlII BH5, Sapphire 9800pro 128mb, Lian Li PC70, Tagan 380w, 440gb hdd
Kylning: DD TDX, DD Maze4 GPU, Eheim 1048, BIX II

Permalänk
Medlem

Jag har med min mage (lvl 46) aldrig blivit besegrad av en warrior (har dock aldrig mött en def-speccad). Paladins brukar bli knepiga, men är man redo med counterspell när dom börjar hela sig själva så brukar det gå

Rogues är peace of cake i dueller men om dom smyger upp bakom än när man inte är redo kan det gå riktigt illa då man de första 4 sekunderna oftast bara står och tar emot hårda slag

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ingulf
du är den enda roguen som tar warriors

Warriors är lätta

Tog en lvl 58
Sen en lvl 60

Jag själv är 53

1. Stealth
2, Cheap Shoot (stun 4sec)
3. Aktivera Adrenaline Rush och Blade Furry
4. Får 5 points på några sec
5. Tar Kidney Shot (stun 6sec)
6. Får upp till 5points igen fort
7. Tar Expose Armor ( 5 points: 1375 armor)
8. Aktiverar envasion (50% chans att träffa) (Har uppgraderat min så den är på i 19sec)
9. Mata på

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
Warriors är lätta

Tog en lvl 58
Sen en lvl 60

Jag själv är 53

1. Stealth
2, Cheap Shoot (stun 4sec)
3. Aktivera Adrenaline Rush och Blade Furry
4. Får 5 points på några sec
5. Tar Kidney Shot (stun 6sec)
6. Får upp till 5points igen fort
7. Tar Expose Armor ( 5 points: 1375 armor)
8. Aktiverar envasion (50% chans att träffa) (Har uppgraderat min så den är på i 19sec)
9. Mata på

Om du använder Evasion mot Warriors förutsätter jag att du är en kass Rogue och då kan det inte vart bra Warriors du mött...

Visa signatur

XP-m 2400+, DFI Lanparty NFII Rev. B, 3x256mb Mushkin PC3500 LvlII BH5, Sapphire 9800pro 128mb, Lian Li PC70, Tagan 380w, 440gb hdd
Kylning: DD TDX, DD Maze4 GPU, Eheim 1048, BIX II

Permalänk
Medlem

Evasion är rätt dumt att köra på warriors då de får tillgång till overpower om du dodgar deras attacker..
overpower gör så att man får +50% till den vanliga critchancen vilket ger ~70%(om man kör med axe) crit och + 25 i skada...
+ att overpower kostar 5 i rage vilket är väldigt lite.
Denna overpower kan han då köra var 5:e sekund vilket ger han 4 crit slag på dig á ca 1000 i skada..
Kvar är en ytterst död rouge

Visa signatur

Asus P8Z68-V, Intel Core i5 2500K, 8 GB Corsair Vengance, ASUS 6870

Permalänk
Medlem

MM evasion mot warrior är inte annat än dumt, bättre att ta blind eller vanish sen ladda på en ambush till.

Permalänk
Medlem

Evasion är väl det absolut dummaste man kan använda mot en warrior

Evasion gör bara att man dodgar 50% av slagen vilket resulterar i att warriorn använder overpower och köttar sönder dig (overpower går inte att dodga eller parera)

Permalänk
Medlem

nån som vet en bra sida där man kan dra hem nya patchen?? ladda i snitt 0.001kb/s

Visa signatur

KR Lable.. dubble R 4 Life

Permalänk

Eftersom det e så många rogues här omkring måste jag fråga en sak..
Kan ni försvinna "vanish" även om ni har en DOT spell på er? Bråkade lite med en rogue igår (Shaman själv). Vi var samma level och han körde alltid vanish när det började gå utför för honom, men så satte jag en Flameshock på honom och efter det verkade han ha problem med att "gömma sig".

Kan ju tilläggas att jag dödade honom rätt hårt.. Gött å ha en taktik även mot shamaners ärkefiende, Utbygdsjägaren

Visa signatur

In the land of the blinds, the one eyed man is king!
♪♪ Återinför Övriga Ämnen ♪♪

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pluxor
Evasion är väl det absolut dummaste man kan använda mot en warrior

Evasion gör bara att man dodgar 50% av slagen vilket resulterar i att warriorn använder overpower och köttar sönder dig (overpower går inte att dodga eller parera)

Inte blocka heller, spelar inte så stor roll mot rogues men iaf

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X | ASUS GeForce RTX 3080 Ti | ASUS ROG STRIX X570-F GAMING | Corsair 32GB DDR4 3600MHz Vengeance | Samsung 980 PRO M.2 NVMe 1TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hellscream
Eftersom det e så många rogues här omkring måste jag fråga en sak..
Kan ni försvinna "vanish" även om ni har en DOT spell på er? Bråkade lite med en rogue igår (Shaman själv). Vi var samma level och han körde alltid vanish när det började gå utför för honom, men så satte jag en Flameshock på honom och efter det verkade han ha problem med att "gömma sig".

Kan ju tilläggas att jag dödade honom rätt hårt.. Gött å ha en taktik även mot shamaners ärkefiende, Utbygdsjägaren

Jo man kan göra vanish och försvinna när man har en dot på sig MEN så fort den slår till o ger skada dropar man ut ur stealth.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kr^PacMan

Warrior med Arcanite Reaper är nog den lättaste "Klick and Win" klassen man kan spela.

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Medlem

Bara för mig servrarna inte funkar?

Visa signatur

Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.

Permalänk
Medlem

Varje Fredag = Patch.

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.