NYA ZELDA BILDER! wow!

Permalänk
Medlem

Sådana här stunder är man glad man valde GAMECUBE
Spelar just nu Metroid Prime 2 och SRS

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _baRRy_
Sådana här stunder är man glad man valde GAMECUBE
Spelar just nu Metroid Prime 2 och SRS

Varför har du bara Gamecube ?

Visa signatur

Arbetsdator: Imac 27" Core I3@3,2 Ghz, 1TB HDD. Backup: Scaleo home server 2205 2+2TB
GamerPC: Core i7 2,8 Ghz, 6GB DDR3, Geforce 2x680 Sli, 128GB Samsung 830 SSD, Corsair 750W nätagg, W7 Ultimate.

Permalänk

Känns som om det kommer att hacka på gamecube

Visa signatur

In the land of the blinds, the one eyed man is king!
♪♪ Återinför Övriga Ämnen ♪♪

Permalänk
Avstängd

de har jobbat bra med texturerna, men satan va få polygoner det såg ut att vara ... fast det är ju gamesube så :/ man kan inte förvänta sig så mycket mera

Visa signatur

Every dollar spent on a Sony product sends a message that you are OK with a corporation who spies on your personal computer habits and opens up your PC to malicious hackers.
Våga vägra SONY!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ondjultomte
de har jobbat bra med texturerna, men satan va få polygoner det såg ut att vara ... fast det är ju gamesube så :/ man kan inte förvänta sig så mycket mera

Så du menar att PS2 är bättre prestandamässigt?

Visa signatur

Laptop: Zepto Znote 3215W | Intel C2D T7250 2.0ghz | 2GB ram | Intel X3100 GPU | 120 GB 5400rpm hdd | Intel 4965 AGN | 9-cell batteri
Kamera: Nikon D80 + batterigrepp | Nikkor AF-S DX 18-55mm 3.5-5.6G VR | Nikkor AF-S 70-300/4.5-5.6 G VR IF-ED | Nikkor AF 50mm 1.8D | Nikon SB-600 blixt

Permalänk

De här bilderna var sjukt fula, det finns betydligt finare bilder att se på, Det här nya Zelda spelet ser ju annars riktigt fint ut. Fast det kommer ju inte ens nära det underara Wind Waker. jag hade gärna sett en uppföljare på Wind Waker, den bästa celshadingen som någon presterat. 100%!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Synt4x_3rr0r
Så du menar att PS2 är bättre prestandamässigt?

nu ljuger du pöjk, jag skrev väl ändå inget om ps2?

Visa signatur

Every dollar spent on a Sony product sends a message that you are OK with a corporation who spies on your personal computer habits and opens up your PC to malicious hackers.
Våga vägra SONY!

Permalänk

Någon som la märke till att link har ett märke på handen i sista bilden?

Visa signatur

"Har du glömt bort att Splinter Cell är tråkigt och att Metal Gear Solid piskar det som en läderintresserad tysk från Bayern?"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av liberty_aa
Någon som la märke till att link har ett märke på handen i sista bilden?

Mmm The Triforce

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Det kommer inte till x-box?

Visa signatur

24 timmar kallt kaffe

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kahve
Det kommer inte till x-box?

^^

Det är Nintendo Exklusivt och har alltid varit det

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk

Vilket underbart fult spel *kramar mitt PS2 och GT4*

Visa signatur

Home, sweet home Sidan för ALLA!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Burkskinka
^^

Det är Nintendo Exklusivt och har alltid varit det

Vad kostar rättigheterna så att dom även släpper det till PC/X-Box? Kanske kan vi alla lägga ihop?

Visa signatur

24 timmar kallt kaffe

Permalänk
Medlem

Troligen mer än vad alla swecare kan fixa tillsammans. Nintendo lär inte hora-ut Zelda licencen, det ligger ju sjukt mycket pengar i den och många köper Nintendo bara för att få spela Zelda.

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Avstängd

ja zelda till xbox skulle kännas konstigt men vem vet!

Visa signatur

Våga vägra SONY!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ondjultomte
ja zelda till xbox skulle kännas konstigt men vem vet!

Men till PS2 är det en helt annan sak. Bättre maskin, bättre möjligheter.

Visa signatur

Permalänk
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VIGGE_BOSSEN
Men till PS2 är det en helt annan sak. Bättre maskin, bättre möjligheter.

Ehm, läs på lite va. PS2 är sämst av alla konsoller idag.

Tycker det är synd att dom inte försöker göra nått ordentligt av zelda-serien, massa osammanhängande, väldigt lika delar. Hade vart roligare om det var riktiga uppföljare.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av brass
verkar väldigt ocarina of time aktigt. Och det är INTE negativt
SWEET!

Precis, när jag såg bilden där Link rider genom natten fick jag samma känsla som för fem år sen när jag satt vid min N64:a.

Visa signatur

Citera mig när du skriver till mig, tack!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sprucetwig
Ehm, läs på lite va. PS2 är sämst av alla konsoller idag.

Tycker det är synd att dom inte försöker göra nått ordentligt av zelda-serien, massa osammanhängande, väldigt lika delar. Hade vart roligare om det var riktiga uppföljare.

Man kan inte LÄSA vilken konsoll som är bäst lille vännen

Visa signatur

Permalänk

Uppföljare? Nintendos franchisespel (Mario, Zelda, Pokemon) handlar inte om att göra uppföljare, det är bara licenser, de återanvänder karaktärer och samma koncept, men de utvecklar sina spelidéer. Fan om Nintendo skulle sälja ut sig där.

Permalänk
Citat:

Man kan inte LÄSA vilken konsoll som är bäst lille vännen

Jo, det är bara att leta upp valfri sida som listar dom tekniska specefikationerna, för att göra det enkelt för dig kan jag tala om att xbox är bäst, gc kommer i mitten och ps2 sämst.

På viket sätt menar du att ps2 skulle vara en bättre maskin?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JoBBi
Precis, när jag såg bilden där Link rider genom natten fick jag samma känsla som för fem år sen när jag satt vid min N64:a.

Haha, konstigt nog fick jag den gamla kännslan av att läsa ditt inlägg.
Det pirrade till i magen på ett härligt sätt

Visa signatur

"Knowledge amplification. What he learns, we all learn. What he knows, we all benefit from."

Permalänk
Citat:

Jo, det är bara att leta upp valfri sida som listar dom tekniska specefikationerna, för att göra det enkelt för dig kan jag tala om att xbox är bäst, gc kommer i mitten och ps2 sämst.

På viket sätt menar du att ps2 skulle vara en bättre maskin?

Bättre maskin, nej. Bättre konsoll, ja!

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Bättre maskin, nej. Bättre konsoll, ja!

Du skrev "Men till PS2 är det en helt annan sak. Bättre maskin, bättre möjligheter."
Bättre konsoll tycker du ja.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skogga
Detta skall ha stått i den tidningen om spelet:

När spelet börjar är Link 16 år gammal. I stil med det Miyamoto sade under förra E3-mässan då spelet visades upp för första gången kommer han också att växa och bli äldre under spelets gång - hur detta kommer att fungera ifall man vill gå tillbaka till tidigare delar i spelet och fixa saker som man missat är inte känt.

Spelets kontroller kommer att vara ungefär desamma som i Wind Waker och Ocarina of Time - med L-targeting och allt vad det innebär.

Hönor är tillbaka, förhoppningsvis fortfarande för att bli sparkade på.

Spelet är - håll i er - mellan två till tre gånger längre än Ocarina of Time! Uppemot 70 timmar långt ska det vara, något som ifall det stämmer gör det till det längsta Zelda-spelet hittills. Bara det inte blir alldeles för mycket transportsträckor för att göra det längre då.

Karaktärer och fiender är mer realistiska och vuxna än i tidigare Zelda-spel. Aunoma själv säger att alla karaktärer ska ha egna personligheter och bete sig mer som riktiga personer än som dockor.

Aunoma kommenterade vattnets genomskinlighet med att det ska ge spelet en mer realistisk och vacker känsla jämfört med det i Wind Waker, som mer blev sagolik: "Making the water trasparent in this new Zelda as oppossed to Wind Waker will allow us to give a realistic and more beautiful feel to the game and also open the game to a new subaquactic world."
Det är sagt att spelet ska finnas

Mmmm, mums njuter av blotta tanken att man inte är en reinkarnation, tappade helt lusten att spela Wind waker när jag fick reda på det, älskade ocarina of time och nästan mer än a link to the past.
Man bör kankse inte sätta sina förhoppningar för högt dock, eftersom då blir det större risk att man inte tycker om spelet när det kommer.

Visa signatur

OH MY GOD I NEED EARSWABS!!!

http://bloodsaint.deviantart.com

Permalänk

Jag måste vara tokig för bilderna jag ser är skitfula.
Ser lite bättre ut än supernintendo.

Permalänk
Citat:

Du skrev "Men till PS2 är det en helt annan sak. Bättre maskin, bättre möjligheter."
Bättre konsoll tycker du ja.

Ja, det tycker jag. Håll till godo!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

nay bilder ute. bland annat en mass artwork och fiske.

Visa signatur

Ryzen 7800X3D
32GB DDR5
RX 7900XT

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Maickel84
Jag måste vara tokig för bilderna jag ser är skitfula.
Ser lite bättre ut än supernintendo.

Jepp tokig är vad du är...

Visa signatur

OH MY GOD I NEED EARSWABS!!!

http://bloodsaint.deviantart.com