Spelar du ngt spel du är bra på?

Permalänk

Jag har märkt att ja e rätt bra på Swat4 , ja brukar alltid ligga 1a , med ganska stort mellanrum till 2an även fast ja spelar kanske 1 tim varannan dag..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ODDE
jo då! tiden man kommer upp i hög level...typ top 1000 listan... lägsta som är där e typ i L 96 (max 99), ja också kan man kolla tiden och vad man har för prylar och sånt, samt hur många gubbar man kan få upp i hög L. men min bästa shnubbe försvann som sagt...

[EDiT] på top 1000 listan är det xp som räknas ganska mycke... 2 xp så kan man stiga en plasering

[EDiT II]

Cylotec: SlÄNg DiG i VäGgEN

Man är inte bra bara för att man kan få hög level snabbt, eller bara för att man är med på laddern, som för övrigt är helt baserad på XP. Jag anser att jag är betydligt mycket bättre än genomsnittet på D2, trots att jag aldrig haft tålamod att levla upp en karaktär till level 99. För övrigt så håller hardcorespelare en högre klass än softcorespelare (med vissa undantag), och ju sämre equip du har på en karaktär och ändå klarar dej, desso bättre e du

Visa signatur

Bättre sent än tidigt (på morgonen)

Permalänk

Är lite halvdann på lite olika spel, orkar inte focusera på bara ett.

Men däremot, är det nog ingen som slår mig i Mortal Kombat 4!:cool::D

EDIT: Diablo II är/var jag väl bättre än genomsnittet iallafall tror jag.

Visa signatur

Intel i7 5820K 3.6Ghz@4.2Ghz | Noctua NH-D15 | 4x4GB Crucial Ballistix Sport DDR4 2400Mhz | Asus X99 Deluxe | MSI 780GTX | Samsung SSD 830 256GB | Seagate HDD ST3000DM001 7200rpm 3Tb | Fractal Design Arc | 6x140mm & 1x120mm (Silverstone AP Intake & Noctua Outtake) | Hp w2207 22 inch | Eizo S2000 19 inch

Permalänk

Ligger på top 100-listan (hela världen) i Battle For Middle Earth

Visa signatur

Stavfel finns det gott om, men de flesta begriper vad som menas ändå.

Apple MacBook 13.3 Is The Shit !

Permalänk
Medlem

jag är den eviga trean i UT2004 =/

Visa signatur

ASUS A8N-E| AMD Athlon 64 3200+@2380Mhz 100% Prime stabilt (Zalman 7700-CU)| sapphire X800 256Mb @447.43Mhz/428.14Mhz(856.28Mhz DDR)(Zalman VF700-cu LED)| 1024Mb Corsair XMS3200C2| OCZ modstream 520W| 23576poäng i 3DMark 01 1337 i 06 :)
"Non violence has never solved anything!" - Homer

Permalänk
Medlem

Finns inte många som slår mig i Mortal Kombat till Snes och N64.

Visa signatur

MSI K9N SLI Platinum - A64 X2 5600+ @ 3 GHz - 4GB Corsair XMS2-6400 4-4-4-12 - MSI GeForce 8800GTS 320MB OC - Aspire 520W

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SueCia
Det går ju t.ex inte att säga att man är bra på Starcraft ifall man inte vet vad t.ex 1fac exp är eller ifall man lirar 2on2 o allien säger "jag turtlar" och man inte vet vad det innebär. Det anser jag vara lite sämre.

Jag har spelat Starcraft i fem-sex år och har aldrig hört "turtla".

edit: Oj, lite gammal tråd..

Visa signatur

Om du tycker att det jag skriver är för svårt för dig och att jag använder ord med för många stavelser - svara inte. Du får inte svara. Faktum är att du inte ens får läsa. Gå hem och mata dina getter.

Permalänk
Medlem

Tja, jag är väl rätt så bra på CoD (och CoD:UO), vinner nästan alltid när jag spelar det i lan eller på internet, är dock inte med i någon klan eller liknande.

Permalänk
Medlem

Jag är inte bra på NÅGOT spel ... är lite halvtaskig i de flesta... Det är väl mest för att jag inte lirar så mycket..

Eller jo, halo 2.. men det spelar jag inte så mycket längre..

Permalänk
Medlem

Jag var bra på UT i Instagib. Spelar/spelade (har inte bestämmt mig ännu) i klanen "Three And A Half" [3.5] som legat etta i skandinavien (sen att det bara var i 2 dagar och att vi kom dit genom rått fegspel betyder ingenting) samt har vunnit några turneringar på CB. Detta är det jag är mest stolt över.

Sedan är jag rätt bra i DDR.
Iof är jag väl rätt bra på Tetris samt Polarium.

Visa signatur

Jag är inte dum. Jag har bara otur när jag tänker!

Permalänk

Spelar mest för att det är kul. Har aldrig varit med i någon klan eller dylikt, även om jag är väldigt bra i det jag gillar mest. Rena DM-lir då som Quake, Painkiller, HL, UT osv. Skulle dock vara trevligt om man hittade en mogen och bra klan i ett kul spel någon dag då man även har tid för att spela.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Fire 2

har fått över 12k i det iaf vet inte hur bra det är men fan jobbigt iaf

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

Jag spelar CoD för tillfället och jag har varit med i de flesta klaner. MEn den allra bästa som jag var med i var Samurai Gods. Vi låg som bäst 6:a i Nord-Amerika.

[Edit] SLizer, dig känner jag igen. Burkar/brukade du hänga på CoD Sveriges forum?

Permalänk
Medlem

Runescape

Permalänk

min polare slog han som var bäst på warcraft 3 utan att ens anstänga sej.. tycker det e taskigt att han nästan aldrig lirade de

Permalänk
Avstängd

Jag är bäst på Mario Kart DD!

Visa signatur

P5:a | 16Ghz | Geforce 17900 | WD 15tb | 20gb Ram|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kauge
Jag spelar CoD för tillfället och jag har varit med i de flesta klaner. MEn den allra bästa som jag var med i var Samurai Gods. Vi låg som bäst 6:a i Nord-Amerika.

[Edit] SLizer, dig känner jag igen. Burkar/brukade du hänga på CoD Sveriges forum?

Hmm, nja, går under nicket 'slize' och spelar/spelade med www.who-gaming.com

Visa signatur

Levnadsstandarden i Sverige är numera så hög att endast ett fåtal når upp till den.

Permalänk
Medlem

Denna tråd spårade ur med en hel del personer som tror sig vara bra på diverse konsollspel. Det var inte det jag ville med tråden när jag skapade den, därför jag inte har skrivit så mkt i den.

Anledningen var att jag ville veta t.ex såna som har spelat i ligor/landslag etc etc. Jag har precis börjat spela Brood War på ProGamersTournament och jag kan säga som så nu att jag tillhör bottengruppen där, jag går som bäst upp 2 ranks innan det blir för tufft och jag börjar förlora igen =(.

Någon annan som spelar spel i ligor? Skulle va nice om vi hade några bra starcraftspelare här. Jag misstänker att vi har ett gäng grymma WC3 spelare här efter att ha läst i vissa trådar :D. Men när man diskuterar Starcraft här på swec känns det oftast väldigt meningslöst då man diskuterar strategier varpå den ena påstår något och jag håller inte med, sen diskuterar man länge och till slut kommer fram till att den man diskuterar med spelar BGH eller fastmaps.

Permalänk
Medlem

Lirar cs minst 2 timmar om dan aktivt, annars är jag bra på THPS på playstation

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Slizer
Hmm, nja, går under nicket 'slize' och spelar/spelade med www.who-gaming.com

*flämt* Var du med i Who-gaming? Ni var en av mina favoritklaner ;D. Jag har, som jag inte sa innan lagt CoD på hyllan, men jag ska börja spela det igen!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Akira_san
min polare slog han som var bäst på warcraft 3 utan att ens anstänga sej.. tycker det e taskigt att han nästan aldrig lirade de

AHAHAHA - sluta umgås med polare som bara ljuger. Hade varit förbannat kul att se din kompis sitta lite tillbakalutad och klicka lite lugnt och på något vis vinna över en av världens bästa spelare.

Mytomantråden nästa...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kauge
*flämt* Var du med i Who-gaming? Ni var en av mina favoritklaner ;D. Jag har, som jag inte sa innan lagt CoD på hyllan, men jag ska börja spela det igen!

Hehe, jo har också lagt CoD på hyllan lite smått iaf, spelar bara med landslaget just nu så det är rätt slappt. Krävdes rätt mycket tid och engangemang för att vara obesegrad i 7-8 månader

Visa signatur

Levnadsstandarden i Sverige är numera så hög att endast ett fåtal når upp till den.

Permalänk
Medlem

Jag är proffs på splintercell!

Visa signatur

sisu

Permalänk
Medlem

Jag är väll bra på pvp i wow :F

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Slizer
Hehe, jo har också lagt CoD på hyllan lite smått iaf, spelar bara med landslaget just nu så det är rätt slappt. Krävdes rätt mycket tid och engangemang för att vara obesegrad i 7-8 månader

Jo, det kan jag verkligen tro. Men att vara med i landslaget krävs väl en del träning i sig, väl?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Akira_san
min polare slog han som var bäst på warcraft 3 utan att ens anstänga sej.. tycker det e taskigt att han nästan aldrig lirade de

Får man fråga vem som var bäst i Warcraft III då?

Permalänk
Medlem

Varvade BG2 och nästan ToB utan att nånsin ladda ett spel och utan guider (hard difficulty).
Var rätt duktig på CS beta 4 - beta 6 när det begav sig.

Är också en bra PvP-are i World of Warcraft. Ingen tar min warlock eller shaman.

Tror jag fortfarande kan varva Larry 1 och 3 med maxpoäng utan guider.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TheyCallMeImba
Får man fråga vem som var bäst i Warcraft III då?

Heman, madfrog är väll ganska duktiga ?

Permalänk

Raditz: Jo, Heman och Madfrog är väldigt bra. Men i hela helvetet att akira_sans kompis har tagit han som var bäst på WC3 utan att anstränga sig. Han kanske skulle tagit han(Madfrog?) om froggen körde med 50 % hp, 1 hand osv.

Permalänk
Medlem

E väl halv bra på CoD

Visa signatur

Nvidia 7800 GT, AMD64 3500+, 1024MB RAM.