World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av f_k_shadow
jag kan inte sluta att tappa hakan, jag drog upp en (nej två!!) characters på darksorrow (en av de nya serverna), och folk har redan nått level 40+. Mina characters är level 15 och 19. I början kan man ju levla väldigt snabbt, men hur f*n kan man levla till 40, samt springa runt på mount ?? jag menar serverna har ju inte hunnit bli 4veckor gamla????...folk är verkligen mystiska...

Folk spelar ihop som ett team, dom gör instanser konstant och drar ifrån på det sättet.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
Spela upp en ny? =/

-------------------------------------

Måste fråga vad är bäst

Rogue:
Blade Flurry + Adrenile Rush (Stava)
eller
ColdBlood + Preperation(Stava)
Eller
Blade Flurry + Preperation

Är sugen på Preperation...

har nu nr1.. Tycker Adrenile rush är sådär

CB, Preparation och combat upp till improved backstab är riktigt bra. Seal fate är förvisso riktigt bra, men gillar denna mer. Tycker combat trädet är värdelöst förövrigt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rockefeller
CB, Preparation och combat upp till improved backstab är riktigt bra. Seal fate är förvisso riktigt bra, men gillar denna mer. Tycker combat trädet är värdelöst förövrigt

Är Sword-Rogue. Så jag kör ju på

Dual Wield Specialization Rank 5 Sword Specialization Rank 5

Mycket bra för mig

Permalänk

Vad är rekommenderad level om man ska klara BRD?
Är en level 56 Shaman..

Visa signatur

In the land of the blinds, the one eyed man is king!
♪♪ Återinför Övriga Ämnen ♪♪

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Trackmaster
Folk spelar ihop som ett team, dom gör instanser konstant och drar ifrån på det sättet.

jo det ska ju vara så men när jag startade min main på Burning Blade så var det inte så. Antingen måste dem ha mycket speltid, eller så...jaa. det låter orimligt. Det är ju en ny server fylld med nya oerfarna spelare. Aja, jag kör i mitt tempo som vanligt och får utnyttja dem i PvP och raids istället..

Visa signatur

Mystique 631 | Hiper 580W | DFI LT X38 T2R | E6700 4GHz| Fuzion custom vattenkylning | HyperX 1150MHz @ 1310MHz | Asus 8800GT

Permalänk
Medlem

[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av atWa
tyvärr så betyder det inte bara det, men delvis det

[quote]Gank is a term from Player vs. Player MMORPGs, such as World of Warcraft. It originally came from the phrase "gang kill" and referred to multiple players killing a single player. However, it has evolved to also mean killing a player far less powerful than you or killing a player already fighting a non-player character.[quote]

http://en.wikipedia.org/wiki/Gank

både det du säger och det vi sa

[/QUOTE]

Då lägger vi ner
It's a tie...hehe
Du föresten så kommer jag snart att köra på min Paladin som är typ level 20 på stormscale så vi kanske syns

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av f_k_shadow
jag kan inte sluta att tappa hakan, jag drog upp en (nej två!!) characters på darksorrow (en av de nya serverna), och folk har redan nått level 40+. Mina characters är level 15 och 19. I början kan man ju levla väldigt snabbt, men hur f*n kan man levla till 40, samt springa runt på mount ?? jag menar serverna har ju inte hunnit bli 4veckor gamla????...folk är verkligen mystiska...

Heh, värre på The Maelstrom... En guild vi samarbetar med har 2 priests över lvl 50, imorse klockan 04.00 när jag gick o la mig hade den ena 57 och den andra 52... Sjukt

Permalänk
Medlem

kan man ta bort talents som man lärt sig?

Visa signatur

HP 6715s
500gb Extern HDD
Gamertag Jo11e

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DonJolle
kan man ta bort talents som man lärt sig?

Japp, gå till din class trainer och tryck på "I wish to unlearn my talents" det kostar 1g sen stiger det för varje gång..
Kommer ej ihåg exakt hur mycket typ 1g, 5g, 10g osv.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Planes
Man måste ju älska att priests main stat är spirit ..

Jepp. Min Mindsurge Robe (10 mana every 5 seconds) är likvärdig vid ungefär 106 spirit under 5sec regeln.

Visa signatur

CTMod Developer (WoW UI Mod)
http://www.CTMod.net

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cide
Jepp. Min Mindsurge Robe (10 mana every 5 seconds) är likvärdig vid ungefär 106 spirit under 5sec regeln.

Hos Onyxia healar 3 präster maintanken i turer. 1 präst och 1 paladin / gång. I det här fallet ger spirit mer då jag hellre ligger ~125 mana / tick istället för 200 mana / 5 sekund.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bluetiger
Hos Onyxia healar 3 präster maintanken i turer. 1 präst och 1 paladin / gång. I det här fallet ger spirit mer då jag hellre ligger ~125 mana / tick istället för 200 mana / 5 sekund.

Gietvis finns det tillfällen där spirit är bättre. Kom ihåg dock att 200 mana / 5 sekunder gäller under 5sec regeln också, så om du tex chain healar en tank själv så är det bra mycket bättre än spirit.

Sen förstår jag dock inte varför ni kör heal rotations på ony, blir ni OOM på henne så går något fel. Jag når aldrig 75% mana under phase 1, under phase 2 så hinner jag få fullt igen, och under phase 3 så kommer jag sällan ner under 30% innan hon är död. Detta är med 4 präster och secondary healers. Kan vara värt att nämna att jag också kör med en Greater Fire Protection Potion just innan phase 3, så där ryker en mana potion för 3 minuter också.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hehe jag springer runt som en galning med min föräldralösa orch :*

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Japp, gå till din class trainer och tryck på "I wish to unlearn my talents" det kostar 1g sen stiger det för varje gång..
Kommer ej ihåg exakt hur mycket typ 1g, 5g, 10g osv.

Och jag är på 20g nu.. eller 50.. vad det nu är

Permalänk

Är en lvl 11 night elf druid och vill kunna förvandla mig till min björn.. hur gör jag det? har gått till en druid trainer men han verkar inte ha den.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
Är Sword-Rogue. Så jag kör ju på

Dual Wield Specialization Rank 5 Sword Specialization Rank 5

Mycket bra för mig

Jag toppade 40k/h med min rogue, med ambush build på lvl 56. Skaffa macro så du kan byta mellan svärd och dagger så kör du ambush och sen SS. Låg stadigt runt 35k/h på din lvl och kom aldrig under 30. Det kan man knappast med ett svärd.

Permalänk
Medlem

Hur får man bort den fula hotbar örnen?

kör med ctmod och gypsy

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/tn_WoWScrnSho...

Visa signatur

Bättre än din.
Tagga mig för svar i trådar.

Permalänk
Medlem

Går att göra med CTMod, under Misc (Hide Gryphons).

Visa signatur

Permalänk

Något bra ställe att grinda pengar? är lvl 60 å har varit ett tag, men aldrig hittat något bra ställe. Tips tack

Permalänk
Medlem

http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-server-sta...
laaamt! =(
vi skulle ju just gå in och döda onyxia igen

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Metal_Hawk
Något bra ställe att grinda pengar? är lvl 60 å har varit ett tag, men aldrig hittat något bra ställe. Tips tack

Farma Essence of Water på Toxic Horrors i Felwood

http://www.thottbot.com/?m=404728

Permalänk
Medlem

j'vla cp blizzard, 'r i scholo och har hunnit komma till ras frostwhisper, och då: Server: Shutdown in 15 min.

JAG BLIR SÅ JÄVLA SUR KAN INTE DOM JÄVLARNA TALA OM FÖRE SÅ MAN INTE BEHÖVER SLÖSA TID?!

Visa signatur

arrwhh

Permalänk

Så jävla fanskap typiskt blizzard, dom har fan sämsta jävla timingen som nånsin existerat.

Har förberett oss för mc i en vecka nu pga av lockout och idag ska vi köra.
Fixar allt och går in, buffar upp och pullar första moben så kommer "Server shutdown in 15.00"...

Jävla skitblizzard....

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka tack.

Permalänk
Medlem

Alla som spelar Nightelf förtjänar f.ö att dö enligt nya undersökningar.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec
Alla som spelar Nightelf förtjänar f.ö att dö enligt nya undersökningar.

Ja.

Deras startställe är i alla fall väldigt tråkigt, känns inte som en stor värld utan som ett stort rum (massa träväggar).

Permalänk
Medlem

hur länge kommer servern vara nere?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Nån som har macro eller script eller nått till rogue så när man går i stealth så får man dagger i main hand och när man e unstealth så harman sword i main hand?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blizard3
hur länge kommer servern vara nere?

"We apologise for the inconvenience. There is no ETA at this time."

Permalänk
Medlem

Elemental invasion i Un'goro på Shattered Hands, vill höll på att döda Baronen när server-shutdown meddelande kom

Permalänk
Medlem

PvE
PvP
RP?

Vad är det..