Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av spelabanjo
Tror att något tyckte att du skulle varna för spoiler innan du ställer sånna frågor. Det är en spoiler i sig när du beskriver problemet. Annars går det nog bra att fråga.

Men ifall man inte besrkiver problemet hur ska man då få hjälp?
Strunt samma, jag sitter iaf fast på samma ställe fortfarande.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 3riko
Men ifall man inte besrkiver problemet hur ska man då få hjälp?
Strunt samma, jag sitter iaf fast på samma ställe fortfarande.

klart du ska beskriva problemet men skriv ****SPOILER**** i början av medelandet så alla som inte vill veta vet att de inte ska läsa.

Permalänk
Medlem

Har redan gw. Men min kompis vill köpa en cd key på nätet men han undrar vart man kan det?
Tack för alla svar.

Visa signatur

Inkorgen där du hittar dina pm's

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 3riko
Men ifall man inte besrkiver problemet hur ska man då få hjälp?
Strunt samma, jag sitter iaf fast på samma ställe fortfarande.

jo men för oss som har spelat sen World Preview Event och väntat på att få se hur det hela slutar så känns det ganska surt om någon kommer med en spoiler mitt i allt. Om du känner/vet någon som har kommit förbi det stället som du sitter fast vid så fråga honom/henne är du snäll

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem

Någon som vet om det finns något max på pilbågar, har en 15-28, men det måste väl finnas något bättre?

Permalänk
Medlem

Jag har inte sett bättre än 15-28.

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Plupp
Jag har inte sett bättre än 15-28.

Jag _Tror_ jag har en 16-28, max är hursomhelst 28, det vet jag.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Någon som vet vart man kan hitta en prismall för runor elelr nått?
Jag har en Rune of Minor Strength eller nått, och den tar upp plats i mitt inventory, så jag skulle vilja bli av med den... inte helt gratis though.

Visa signatur

Macbook Pro 15" (2,4 GHz Core Duo)

Permalänk
Sötast

Om någon har runor som kan användas till en Mo/me så säg till

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Trojan1313
Någon som vet vart man kan hitta en prismall för runor elelr nått?
Jag har en Rune of Minor Strength eller nått, och den tar upp plats i mitt inventory, så jag skulle vilja bli av med den... inte helt gratis though.

Minor ligger på 300-400g
Superior 1200-2000g
Major 3000-4000g

Det där är av egna erfarenheter. Så kan du självklart hitta billigare och dyrare!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Få se lite bilder på var ni ligger folk! Inget för avslöjande bara för er som kommit långt.

Själv gjorde jag precis Bloodstone Fen.

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk
Medlem

Okej tack för info om bow, vad är det bäst man kan köpa till den då, vampyric touch? Hur mycket bör man ge? Tragiskt att man redan har den bästa pilbågen i spelet

Permalänk
Medlem

Tja liten snabb fråga här, funderat på att skaffa spelet, dock funderat lite på vad man ska spela först, väldigt sugen på att spela som Mesmer som main, men jag har inte en blekaste aning vad man ska ha som secondary, väldigt svårt att bestämma mig, och har faktist ingen aning om vad som skulle fungera bäst

Funderat på Nec eller Monk men har ingen aning om de passar bra ihop.

Sen deustom kan man sammla på sig oändligt antal Atribut points, så man kan levla alla atribut till max? efter ett tag vill säga ^^

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

Jag var 1 mission ifrån att ascenda. Då bannades min gubbe.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Vad heter guilden? Fick en invitation...

Visa signatur

Intel Core™ i7 Quad Processor i7-960| ASUS Rampage III Extreme, Socket-1366| Corsair Dominator DHX DDR3 1600MHz 12GB (3x4) | 2x Gigabyte GeForce GTX 460 1GB PhysX CUDA (=SLI)| 2x OCZ Vertex 3 120GB SSD | 3x Samsung SpinPoint F4EG 2TB, WD 2TB External HD, HITACHI DESKASTAR 250GB AND 2x 500GB SAMSUNG HD501LJ ALL SATA2| Corsair AX 850W PSU | SOUNDBLASTER X-Fi Fatal1ty| Cooler Master Cosmos 1000

Permalänk
Sötast

min guild heter Guardians of Faith.

Yarre: håller med dig om det... tycker att dom bättre items är något man verkligen ska kämpa för eller liknande....håller spelen längre. Blev överraskad över hur stor världen var till en början, sen tvärt om.... gud så liten den är

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
min guild heter Guardians of Faith.

Yarre: håller med dig om det... tycker att dom bättre items är något man verkligen ska kämpa för eller liknande....håller spelen längre. Blev överraskad över hur stor världen var till en början, sen tvärt om.... gud så liten den är

Har du redan kommit så långt? Sist jag såg var du i Jaks Bend?

Du är snabb du.

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Om någon har runor som kan användas till en Mo/me så säg till

Jag har nog ett par
/obelix

Edit
Monk rune of minor smiting prayers
Memser rune of minor inspiration magic
Fast du kanske vill ha Major runes?

Visa signatur

"If somebody thinks they're a hedgehog, presumably you just give 'em a mirror and a few pictures of hedgehogs and tell them to stort it out themselves." -- Douglas Adams

Permalänk
Medlem

Tjo allihopa, fick spelet idag, har hunnit bli lvl 7 E/Me, är på JOBBET nu usch usch inte bra... vill spela

Iallafall går gärna med i guilden om ni fortfarande tar in folk...
Namn är: Ozilia Redflame

Permalänk
Medlem

Jag har hela Storage fullt med bara runot, msga mig i spelet om någon vill ha.

Janun Hawkeye heter jag i spelet.

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MugiMugi
Tja liten snabb fråga här, funderat på att skaffa spelet, dock funderat lite på vad man ska spela först, väldigt sugen på att spela som Mesmer som main, men jag har inte en blekaste aning vad man ska ha som secondary, väldigt svårt att bestämma mig, och har faktist ingen aning om vad som skulle fungera bäst

Funderat på Nec eller Monk men har ingen aning om de passar bra ihop.

Sen deustom kan man sammla på sig oändligt antal Atribut points, så man kan levla alla atribut till max? efter ett tag vill säga ^^

JAg tycker Elementalist och Mesmer passar bra ihop.
Skillnaden vad jag förstått är att mesmer alltid gör samma skada, men elementalisten kan ibland göra mer och ibland mindre. Så du skulel ju kunna vara Elementalist när det passar, dvs när du kan göra mer skada på det viset, och sen mesmer när det passar, dvs när elementalist inte kan skada fullt ut.

Funderar själv på att ha min secondary sån, den är primary elementalist och secondary är osäkert. Antingen Mesmer eller Monk, lutar åt monk though.

Visa signatur

Macbook Pro 15" (2,4 GHz Core Duo)

Permalänk
Medlem

Du kan göra en hel del skada med hexes om du är smart med mesmer, bara att ta bort dom innan tiden går ut.

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk
Medlem

Körde precis mitt första seriösa grupp mission. Fy fasiken vad kul det var. Har precis hamnat i post searing och spelet bara växer o växer. Snart level 8, går framåt sakta men säkert. Ses där ute

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Plupp
Har du redan kommit så långt? Sist jag såg var du i Jaks Bend?

Du är snabb du.

Förstår inte?

du menar att jag inte ser hur stor världen är för att jag är i yaks bend?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Förstår inte?

du menar att jag inte ser hur stor världen är för att jag är i yaks bend?

Kan du skicka inbjudan?

Visa signatur

Intel Core™ i7 Quad Processor i7-960| ASUS Rampage III Extreme, Socket-1366| Corsair Dominator DHX DDR3 1600MHz 12GB (3x4) | 2x Gigabyte GeForce GTX 460 1GB PhysX CUDA (=SLI)| 2x OCZ Vertex 3 120GB SSD | 3x Samsung SpinPoint F4EG 2TB, WD 2TB External HD, HITACHI DESKASTAR 250GB AND 2x 500GB SAMSUNG HD501LJ ALL SATA2| Corsair AX 850W PSU | SOUNDBLASTER X-Fi Fatal1ty| Cooler Master Cosmos 1000

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Förstår inte?

du menar att jag inte ser hur stor världen är för att jag är i yaks bend?

Ja faktiskt, jag har inte kommi så mycket längre så jag vet inte hur stor den är, jag tycker bara den verkar väldigt stor.
Om du inte varit överallt eller sett allt kan man väl inte veta hur stor den är? Om du tänker på hur stor själva ytan är så tycker iaf jag att den är väldigt stor.

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk

kul att tråden artar sig till skillnad från alla andra GW trådar :up:.

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThePostalDude2
kul att tråden artar sig till skillnad från alla andra GW trådar :up:.

Finns det andra GW trådar?

Visa signatur

"If somebody thinks they're a hedgehog, presumably you just give 'em a mirror and a few pictures of hedgehogs and tell them to stort it out themselves." -- Douglas Adams

Permalänk
Medlem

Blev en Nec/Monk ^^ är Lv 6 en så länge i alla fall. De lyckades fixa till spelet, mycket bättre en vad det var i November betan.

Dock har spelet blivit mycket buggiare, en så länge så kan min kompis spela i ca 1 timme sedan får han tusentals grafik problem och måste starta om spelet.

Själv har jag problem med ljudet, efter 1 timmes spelande ca, ibland på en gång ibland inte på flera timmra så försvinner ljudet totalt, får inte tebaka det tills jag startar om datorn.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk

Har varken problem med ljud eller grafik...

Visa signatur

I feel just like a child