Permalänk
Medlem

Hur hoppar man ?

Hur roterar man kameran ?

Finns det en svensk guild ?

Vilka är de skönaste professionsen ?

Vad är min. lvl för Svenska guilden ?

// rragon

Tack för svar

Visa signatur

rragon

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rragon
Hur hoppar man ?

Hur roterar man kameran ?

Finns det en svensk guild ?

Vilka är de skönaste professionsen ?

Vad är min. lvl för Svenska guilden ?

// rragon

Tack för svar

/jump

Flertal

upp till var å en

-32

--------------

Portarna stängs nog snart till GoF. Får se när.

Permalänk
Medlem

vart kan man köpa spells?

Visa signatur
Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av una
vart kan man köpa spells?

Du kan få dom av quester, men om du inte kan hitta dom kan du alltid köpa dom (tänk på att du har begränsat skillpoints)

Skills kan köpas av diverse NPC runt om i städerna, heter oftast skilltrainer eller dylikt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThePostalDude2
Vad fick ni för special items då? själv fick jag censors icon som är för monk, jobbigt att alla karaktärer får en sån särskillt när det är en worrior.

Har själv en warrior grej till min übercoola Ranger/Elementalist.

BTW, Kamina Of The Woods kanske itn eloggar in på ett tag, har lite strul med min dator efter att en propp gick så att Windows pajjade.

Visa signatur

Macbook Pro 15" (2,4 GHz Core Duo)

Permalänk
Medlem

Om ni kommer på att PvP är er grej, se till att skicka mig ett mess.
Vi är ett gäng på 8st som behöver fler seriösa PvP-spelare att lira med

Visa signatur

(\_(\
(=’ :’)
(,(”)(”)

Permalänk
Medlem

Hur lämnar man en guild? För jag vill joina Swec guilden. Heter Pilgrin Forsaken

Visa signatur

Inkorgen där du hittar dina pm's

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bleached
Om ni kommer på att PvP är er grej, se till att skicka mig ett mess.
Vi är ett gäng på 8st som behöver fler seriösa PvP-spelare att lira med

PvP är min grej
---

Trojan, hoppas det fixar sig

Inkorgen, tryck G, sen ditt namn sen "leave" eller liknande...

Permalänk
Medlem

beställde det nyss, blev lite sugen efter att jag läst i tråden
får väll höra av mig här efter att jag gjort en char...

Visa signatur

http://e-sim.org/lan.96619/ | Hjälp Svergie!!!

Permalänk
Medlem

Hur funkar PvP, måste man göra en PvP-karaktär då?
Vilken level blir det på PvP karaktären när den har blivit skapad etc?

Visa signatur

"If somebody thinks they're a hedgehog, presumably you just give 'em a mirror and a few pictures of hedgehogs and tell them to stort it out themselves." -- Douglas Adams

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aaargh
Hur funkar PvP, måste man göra en PvP-karaktär då?
Vilken level blir det på PvP karaktären när den har blivit skapad etc?

PvP chars är auto lvl20 med dom skillsen du har låst upp (vad jag kunde förstå)

det såg jag dock aldrig nån direkt mening med...

Om du läser vad det står när du skapar din char så står det att din RP char används till allt, finns även arenor för skoj,xp å träning i vissa städer t.ex Ascalon å Yaks bend.. fler har jag inte hittat ännu

Permalänk
Medlem

jag har gjort en gubbe, jag är en lvl 2 elementalist. Jag kan bara gå till 2 olika städer. När kan man gå ut i verkliga världen?

Visa signatur

rragon

Permalänk
Sötast

skulle säga lvl5+ men du har ju ingen anledning att stressa..... så ta det lungt.. beundra den vackra världen.. gör alla quester... njut

Permalänk
Medlem

Allexz, tack så mycket för infon!
Det där med gladiator arenorna visste jag att de fanns, men jag har aldrig testat.

Visa signatur

"If somebody thinks they're a hedgehog, presumably you just give 'em a mirror and a few pictures of hedgehogs and tell them to stort it out themselves." -- Douglas Adams

Permalänk

Testade arenan i förra betan men fick bara spö. Är lite sugen på att leta upp en ny nu för att få lite revans. Skulle vara kul att köra lite GvG.

Permalänk
Medlem

Northerna Legion joinar medlemar, vi är på dom amerikanska världarna.. För att slippa alla spanjorer och finnar! ;D Vi har vent server, och guild hall! Pm:a!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av P37uR
Northerna Legion joinar medlemar, vi är på dom amerikanska världarna.. För att slippa alla spanjorer och finnar! ;D Vi har vent server, och guild hall! Pm:a!

Ehm... hur många spelare är det på europeisk dagtid där? Do är väl trots allt cirkus 8h åt något av hållen?

Visa signatur

Macbook Pro 15" (2,4 GHz Core Duo)

Permalänk

va har ni för saker, runor mm?
själv har jag MÄNGDER med runor för alla, skriv till Equa T så kan ni få
har lite saker oxå

Visa signatur

Ey, flippa inte det är bra kod

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Trojan1313
Ehm... hur många spelare är det på europeisk dagtid där? Do är väl trots allt cirkus 8h åt något av hållen?

Vet inte dagtid men jag har aldrig varit inne när det har varit brist på folk och jag kör jämt på US servern.

Maskrosbarn. jag har fortfarande inte sett röken av en runa eller något annt riktigt häftigt men å andra sidan har jag inte kommit så långt än. Bara nästan lvl 11. Så om du vill bli av med saker så kan jag offra mig =).

Permalänk

Oj vad snyggt spelet ser ut att vara. Har tröttnat lite smått på WoW. ska kika mer på Guild Wars.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fear The Llama
Varför får jag aldrig se några fina screenshots i den här tråden?

här är en från när jag och obelix questa lite

Permalänk

Om det finns plats för en Swec:are till i guilden så heter min char "Aika The Red"

Visa signatur

Gamla Bettan - [ P5N32-E SLI| C2D E6600 3ghz@1,35v| |4GB Kingston HyperX SLI RAM| Asus NVIDIA 8800GTS 320MB | SB X-FI Xtreme Gamer |2*500GB HD Seagate Barracuda 7200.9 | Antec P180 Gunmetal Black Case ]

Permalänk
Medlem

Axxiz, har du alla grafikinställningar på det högsta?

Visa signatur

Permalänk

måste man ''bryta ner'' grejorna som ger skills för att få runorna? jag har tre stycken nerbrytbara saker som ger skills men har inte vågat använda min solvage kit på dom. Hjälp.

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem

Är det bättre att köra på US servern eller, har fan knappt sett en enda som snackar engelska där jag är.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThePostalDude2
måste man ''bryta ner'' grejorna som ger skills för att få runorna? jag har tre stycken nerbrytbara saker som ger skills men har inte vågat använda min solvage kit på dom. Hjälp.

Du ska först identifiera dom. Sedan använda expert salvage kit. När det är en runa ska du dubbel klicka på det och sedan klicka på din armor.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aaargh
Axxiz, har du alla grafikinställningar på det högsta?

inte riktigt

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av P37uR
Du ska först identifiera dom. Sedan använda expert salvage kit. När det är en runa ska du dubbel klicka på det och sedan klicka på din armor.

fick inte min runa som skulle ge 1 smiting prayers, fick 1 bolt of linen :mad:.

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem

Är det här fel ställe att fråga ifall det lever upp till förväntningarna?

Visa signatur

3dMark05: 15.100 -> E4300 1.8Ghz @ 3.15Ghz , 2x1gb OCZ PC6400, 8800GTS 320mb, ASUS P5N-E SLI

Permalänk

Kan man byta till de amerikanska serverna utan att göra ny gubbe? Börjar bli trött på alla tyskar och amerikaner =/

Visa signatur

I feel just like a child