Den stora E3 2005-tråden

Permalänk

haraya: tack som fan, jag ska sitta klistrad=)

Permalänk
Medlem

Och en av timmarna tills dess kan man avverkar på "hundra höjdare" som börjar 21:55.

Ska för övrigt bli mycket intressant och se vad sony har att komma med.
Tänk er vad snyggt nästa tekken-spel kommer bli.

EDIT: Kan inte någon mod klistra denna tråd och hålla den det under e3?

Visa signatur

Det är bättre att köra huvudet i väggen, än att inte använda det alls!
"Tja jag undrar vad som kom först Half-Life eller Counter-Strike betan? vill gärna ha säkra källor"- Darker.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gagg
Längtar som fasen, undrar dock om id/raven verkligen kommer visa upp Q4, vet inte om dom sagt nåt än. Jag kan tänka mig att dom visar upp det först på QuakeCon annars.

En trailer kommer att visas.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk

Tänkte att det var för sent men äh 0:00 är ju inte så farligt. Hur länge kommer det hålla på tror ni? Får plugga matte tills dess..

Visa signatur

"Har du glömt bort att Splinter Cell är tråkigt och att Metal Gear Solid piskar det som en läderintresserad tysk från Bayern?"

Permalänk

Hmm... stämmer 00:00 verkligen?

http://www.us.playstation.com/Content/Sites/68/Info/default.a... så är det ju 20 timmar kvar.

Permalänk
Medlem

Majestic,
Det skall stämma. Deras presskonferens är klockan 16Maj 3PM enligt deras tid vilket blir 17Maj 00:00 svenska tid.

liberty,
Troligtvist pågår den under en timme.

Permalänk

Okej, då fattar jag.

En till fråga, tillåter Sony livefeeds från deras konferens? Jag sitter på ett Gamespot Complete och de brukar vara de bästa när det gäller E3... frågan är bara om man får en directfeed eller om man måste vänta tills den är slut.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Majestic XII
Okej, då fattar jag.

En till fråga, tillåter Sony livefeeds från deras konferens? Jag sitter på ett Gamespot Complete och de brukar vara de bästa när det gäller E3... frågan är bara om man får en directfeed eller om man måste vänta tills den är slut.

Nej, det verkar inte som man kommer kunna se deras presskonferens live någonstans.

Permalänk

Attans, då blir det att stanna uppe då...

Permalänk
Medlem

Tur man jobbar kväll och kan vara uppe hela natten

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skogga
Majestic,
Det skall stämma. Deras presskonferens är klockan 16Maj 3PM enligt deras tid vilket blir 17Maj 00:00 svenska tid.

Så konferensen är inte om 2 timmar?

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk

Nu blir jag förvirrad. Är det vid 0:00 eller inte?

Visa signatur

"Har du glömt bort att Splinter Cell är tråkigt och att Metal Gear Solid piskar det som en läderintresserad tysk från Bayern?"

Permalänk
Medlem

PST = GMT-8, PDT = GMT-7. Vi är GMT+2, alltså nio timmar före PDT.

Sonys presskonferens startar 3pm PDT, vilket blir alltså 15:00 + 9 timmar = 00:00.

Permalänk

Kollar på Gamespot live grej och den säger att de också startar om 20 timmar... blir lite förvirrad här...

Permalänk
Medlem
Citat:

Kollar på Gamespot live grej och den säger att de också startar om 20 timmar... blir lite förvirrad här...

Gör den? Det står "Monday, May 16 -- 3:00pm: Sony Press Conf.", vilket är precis när vi slår över till tisdagen.

Permalänk
Medlem

Det står att gamespot inte sänder live just nu. Men gör det om 20 timmar igen.
Inte att dom ska visa sonys presskonferens. Kan inte dom 20 timmarna vara när dom ska visa Nintendos live.
För det står inte att sonys ska vara live ?

Visa signatur

| Asus A7N8X Deluxe 2.0 Rev 1005 | AMD 2800+@2204 Mhz idel 45 full load 55 | Slk 947U | Sapphire 9800 Pro Stock speed | 2x512 Mb PC3500 TwinMos Speed Premium BH5 | WD raptor 74.3 Gb | Maxtor 120 Gb | Seagate 200 Gb | Samsung 710t |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hoobler
Det står att gamespot inte sänder live just nu. Men gör det om 20 timmar igen.
Inte att dom ska visa sonys presskonferens. Kan inte dom 20 timmarna vara när dom ska visa Nintendos live.
För det står inte att sonys ska vara live ?

Det stämmer, GameSpot börjar först med Nintendos presskonferens imorgon kväll. Men Sony håller fortfarande sin inatt, oavsett dem.

Permalänk
Medlem

Jo såg det microsoft sänder ju sin via xbox.com där står det att är 04:30 svensk tid idag.
Kanske ska ta å sova nu å titta lite på den sedan ;P

Visa signatur

| Asus A7N8X Deluxe 2.0 Rev 1005 | AMD 2800+@2204 Mhz idel 45 full load 55 | Slk 947U | Sapphire 9800 Pro Stock speed | 2x512 Mb PC3500 TwinMos Speed Premium BH5 | WD raptor 74.3 Gb | Maxtor 120 Gb | Seagate 200 Gb | Samsung 710t |

Permalänk

Argh, då får man leta efter någon som vill dela sitt ign konto med en då

Permalänk
Medlem
Citat:

Som jag förstått det så sänds det inte live någonstans alls. Däremot uppdaterar ett flertal sidor med textnyheter allt eftersom saker presenteras därinne.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ja, är det möjligt tro
Man får ju google:a runt som en idiot runt 12-tiden för att hitta något.

Visa signatur

"Signatur raderad. Åsikter om mig skall tas via albert@sweclockers.com eller pm /GAPa"
[u]Vote GAPa for president![/u]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kanzetsu
Som jag förstått det så sänds det inte live någonstans alls. Däremot uppdaterar ett flertal sidor med textnyheter allt eftersom saker presenteras därinne.

http://www.ign.com/e3/2005/

"Tune in to watch Sony press conference LIVE at bla bla bla"

Så jag antar att det är video, jag hoppas det i alla fall

Piilo: Säkrade ju en Gamespot inside schosan för 3 timmar sen i hopp om att de skulle sända... men icke.

Permalänk
Medlem
Citat:

http://www.ign.com/e3/2005/

"Tune in to watch Sony press conference LIVE at bla bla bla"

Så jag antar att det är video, jag hoppas det i alla fall

Piilo: Säkrade ju en Gamespot inside schosan för 3 timmar sen i hopp om att de skulle sända... men icke.

Antar att du betalade för Gamespot COMPLETE, eller? Vad kostar sånt fö.?

Visa signatur

"Signatur raderad. Åsikter om mig skall tas via albert@sweclockers.com eller pm /GAPa"
[u]Vote GAPa for president![/u]

Permalänk
Medlem

Hehe, jo, läste det också på IGN's framsida, men om man sen går in på E3-sidan så står det att det bara är en webcast efter att presskonferensen är slut vid 4pm PDT. IGN är fula, de försöker bara luras tror jag.

Permalänk

Så vi kanske kan dra den slutsattsen att det inte kommer finnas några livesändningar från Sony då

Blir la efter... Hoppas Fragzone får upp den snabbs som fan... orka vänta på sega servrar.

Edit: Piilo: betalade inget, fick låna den.

Permalänk
Medlem

Hittade en sajt som ska uppdateras med text under konferensen.
http://www.gamesarefun.com/e3/journal.php?id=31

Citat:

Note from Rich: We will be blogging the Sony E3 Conference at 3pm EDT/6pm EDT today (as well as the Microsoft conference later) as best we can. Stay tuned to this page and reload to see new updates.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av haraya
http://www.gamedaily.com/general/e3guide/article.asp?section=...

YAY! ^_^

theycallmeimba: 00:00 svensk tid

FAN! sidan är nere

Permalänk

Älskar det här. När något stort är på G, alla letar och sidor går ner... man känner att något är på gång nu... va härligt

Permalänk
Medlem

Man är bara lite rädd att man kommer bli besviken på dom kommande konsollerna. Det gäller att någon släpper en riktig bomb som överaskar alla, så man har något att sukta efter.

Visa signatur

infowars - prisonplanet

Permalänk
Medlem

Jjag blir glad bara jag får se konferansen, visar de även PS3 hamnar jag nog i lyckorus och svimmar