GTA : San Andreas tråd, använd gärna denna

Permalänk
Medlem

Hur är ain i SA jämfört med VC?
I VC så är den så härligt korkad, typ när nån är skadad och ambulansen kommer på 2 hjul och kör över 5pers på vägen till personen dom ska rädda

Permalänk
Medlem

Visa signatur

infowars - prisonplanet

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
GTA-serien suger med dess arkadiga tillbehörigheter! Ack, ingen känsla, story eller grafik.

Mafia und Boiling Point for teh win!!!

Grattis till veckans troll-inlägg.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Majesty
Hur är ain i SA jämfört med VC?
I VC så är den så härligt korkad, typ när nån är skadad och ambulansen kommer på 2 hjul och kör över 5pers på vägen till personen dom ska rädda

Haha kan se det där framför mig Det är lite bättre med just de där ambulans-scenerna i SA facktiskt

Permalänk
Medlem

Bara att hoppas att det fungerar på en P4 1,5GHz och ett GeForce Ti4200
Vet att datorn börjar bli lite gammal men den har hängt med länge nu och får hänga med 1-2 år till

Visa signatur

» 01001100011011110110101101101001

» Bad wolf

Permalänk
Medlem

Jag blev sugen på att investera i lite fastigheter nu:P
Någon som vet nått riktigt stort maffigt hus man kan köpa?

Har redan Mad dogs crib med eget gym o allt!

Visa signatur

REFUSED

Permalänk
Medlem

På tal om ambulanser, har de lika usel väghållning i SA som förut? Jag skulle bli besviken annars!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av airhead
På tal om ambulanser, har de lika usel väghållning i SA som förut? Jag skulle bli besviken annars!

Bah, vilket fordon ska man annars få stylepoäng med för att åka på 2 hjul?

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av H-can
Jag blev sugen på att investera i lite fastigheter nu:P
Någon som vet nått riktigt stort maffigt hus man kan köpa?

Har redan Mad dogs crib med eget gym o allt!

Det finns flera lyx hus, och massa skit hus också med det går egentligen inte att göra något med dom utom att spara, byta kläder spela tv-spel och i vissa fall parkera bilen . Alla hus är ungefär likadana.

Permalänk
Medlem

Var länge sen man lirade facktiskt, man har ju inte klarat det än (fy skäms) så jag ska göra en liten kraftansträgning och kravla mig in i vardagsrummet.

Permalänk
Medlem

och snart kommer det till pc:D
lääängtar

Visa signatur

doh;)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo
Bah, vilket fordon ska man annars få stylepoäng med för att åka på 2 hjul?

I san andreas finns det ju en annan underbar 2 "hjulare". Vad kan kännas mer kungligt än att dra fram på vägarna på 2 hjul som en svart Eric Forman med en alldeles egen Vista Cruiser.

Visa signatur

12:50. Press Return

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xyph0
Det finns flera lyx hus, och massa skit hus också med det går egentligen inte att göra något med dom utom att spara, byta kläder spela tv-spel och i vissa fall parkera bilen . Alla hus är ungefär likadana.

Kan bara hitta en fint hus.
Alla andra är ju små skjul eller nått litet tattar hur i nått gheto

Visa signatur

REFUSED

Permalänk
Medlem

Nån som har koll på officiella datumet när det kommer till Sverige?
Har fått olika datum beroende på vilken affär jag frågar.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Akuma
Nån som har koll på officiella datumet när det kommer till Sverige?
Har fått olika datum beroende på vilken affär jag frågar.

det som är närmast, annars 10:e juni här med för dom som inte börjar sälja före utsatt datum

Permalänk
Medlem

http://rapidshare.de/files/2108254/pcpp0705video.wmv.html

Första gameplayer-filmen från Pc-versionen, det är tydligen en 20 minuter film [1024x768] på en tysk tidnings nästa nummer, det här är typ en preview på den.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk

den var på 2 min, visade inte spec. mycket av spelet

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DeliMastah
den var på 2 min, visade inte spec. mycket av spelet

Han skriver väl att det är en preview.

Laddar ner den nu.

EDIT: Ser okej ut. Gå till följande forumpost om ni verkligen vill veta och se mer om filmen: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=193419&st=120

Okej här är en direktlänk (spara som...) till en snutt av filmen - grymt skön jakt på motorcykel: http://www.gtasanandreas.net/videos/PC-Powerplay-2.wmv

Permalänk
Medlem

PC-Powerplaykillarna behöver uppgradera sin testdator. LAGG i den videon!

Permalänk

Det borde väl inte vara så mycket mer krävande än Vice City tycker man.

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Medlem

Mjae, de har iaf höjt de rekommenderade/minimum systemkraven för SA jämfört med VIce. Orkar inteleta upp en länk, men så är det iaf.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Majesty
Hur är ain i SA jämfört med VC?
I VC så är den så härligt korkad, typ när nån är skadad och ambulansen kommer på 2 hjul och kör över 5pers på vägen till personen dom ska rädda

Haha, det är ju en klassiker inom GTA, (av)livar alltid upp stämningen

Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower

Permalänk
Medlem

Requires: Windows 2000 or Windows XP with DirectX 9.0 installed.

Minimum: 1 GHz CPU, 256 MB of RAM, graphics card with 64 MB RAM and 3.6 GB of free space on the hard disk.

Recommended: Pentium 4 or AMD Athlon XP, 384 MB RAM and a 128 MB graphics card. An Audigy2 soundblaster and a gamepad are also recommended.

Permalänk
Medlem

När e relesen(?)?? Orka skumma igenom 10 sidor,,

Visa signatur

|Pentium 4 3.06|Maxtor 320 gig|512 mb|Geforce fx 5600 ultra 256 ddr|Chieftec DA-01 Full-tower|
Övriga Ämnen
RIP 2005-05-10

Permalänk
Medlem

10:e för europa, så däromkring låter ju troligt.
7:e för jänkarna.

Visa signatur

infowars - prisonplanet

Permalänk

Ny intervju med Rockstar samt nya screens.

http://www.gamespot.com/pc/action/gta4/preview_6126774.html

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk

så jääääääääääävla peppad när de kommer till PC

Visa signatur

E6750, p5k, 8800gtx, 2gb 6400 corsair dominator, antec case precformance 182p, 500+200 HD.

Permalänk
Medlem

Förstår inte varför amrisarna ska få det tidigare återigen. Trodde spelindustrin hade lärt sig läxan...

Permalänk

Snart är det dags!

Permalänk
Medlem

Lääääääängtar :D:D:DD

Visa signatur

|Pentium 4 3.06|Maxtor 320 gig|512 mb|Geforce fx 5600 ultra 256 ddr|Chieftec DA-01 Full-tower|
Övriga Ämnen
RIP 2005-05-10