Missa inte Amazon Prime Deal Days!

GTA : San Andreas tråd, använd gärna denna

Permalänk
Medlem

snart dags och beställa det

Visa signatur

"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

Permalänk
Hedersmedlem

GTA:SA LE bokat och klart

Visa signatur

PSN: SoL-WiK (PS3 250gb + 1000gb My Book + 500gb My Book @ Sony BRAVIA + Logitech Z-5500 + PS Vita)
Eigenbrötler - I dont give a FööK, cant fail if i dont try.

Permalänk
Medlem

Feeet:

Permalänk
Medlem

Vad är det som är snyggare på pc-verisionen? Jag kan då inte se det ialafall.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Tja när du fläskar på med 6xAA och 16xAF samt en upplösning på 1600x1200 hz 100hz vsync-on samt allt spelgodis på kan det nog se ganska respektabelt ut gämfört med console versionerna.

Visa signatur

Yrke: Certifierad Fibertekniker
Hi-Fi: Harman Kardon HK990 |Dynaudio Contour 1.3 | CORDA Headfive | Grado RS1 | Ultimate Ears Super fi5 EB | beyerdynamic DT770Pro 250Ohm | REL B3
HTPC: Intel Nuc Haswell | Console: XBOX One Projektor: Sony HW30ES Duk: Euroscreen Reactor III

Permalänk
Medlem

Längre view-distance, alltid något men kolla på t.ex murtexturen på bilden ovanför. Sånt såg jag fram emot skulle fixas. Men det skulle väll bli för mycket jobb antar jag. ;/

Permalänk
Medlem

texturer ändrar dom nog inte men det är ju alltid finare med lite högre upplösning, dock har jag redan spelat spelet på PS2 och bara föratt få bättre grafik motiverar inte en att skaffa det till PC att spela det en gång till, tycker endå det är skönare kännsla på PS2.
men dom som inte spelat det tidigare kommer få mycket roligt med detta spel

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem

Vice City till PC var ju ingen höjdare direkt Hoppas dom har lärt sig en läxa

Permalänk
Medlem

såg inte denna tråden först.

Är det någon som vet vad Limited Edition Packet till PC kommer innehålla?

Är sugen på att köpa men ser gärna att en karta över San Andreas följer med.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [Molotov]
texturer ändrar dom nog inte men det är ju alltid finare med lite högre upplösning, dock har jag redan spelat spelet på PS2 och bara föratt få bättre grafik motiverar inte en att skaffa det till PC att spela det en gång till, tycker endå det är skönare kännsla på PS2.
men dom som inte spelat det tidigare kommer få mycket roligt med detta spel

Dom ska ha ändrat texturerna, läste nån intervju där en rockstar-snubbe sa att dom gör texturerna i högsta kvalitet för xbox och pc, sen gör dom dom sämre så att ps2 ska klara dom.

Permalänk
Medlem

Sprucetwig, precis

GS: How were the texture assets managed between all the versions so that the textures could be the same as in the PS2, yet be so much more sharp and detailed on the PC?

JW: The textures were all originally created at their highest resolution and then cut back for those platforms that didn't have the memory or performance to handle it.

Källa: http://www.gamespot.com/pc/action/gta4/preview_6126774-2.html

Permalänk
Avstängd

Shit vad jag längtar tills det kommer till PC. Jag som inte ens har spelat spelet

Permalänk
Medlem

Vill spela det!

Visa signatur

Apple Macbook Pro

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dejavo
Vice City till PC var ju ingen höjdare direkt Hoppas dom har lärt sig en läxa

Bah! VA?! Vad är det du säger pojk!

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Megantic

Limited har typ en extra bok med.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo
Bah! VA?! Vad är det du säger pojk!

Lite sorgligt att t.ex inställningarna för mouse sensitivity bara gällde för hur fort man drog musen "upp och ner" inte åt sidan. Sen var det andra saker som jag inte kommer på.

Men det var inte ett dåligt spel för det, jag klarade det på PC men Ps2 verisionen var mycket bättre.

Permalänk
Citat:

Lite sorgligt att t.ex inställningarna för mouse sensitivity bara gällde för hur fort man drog musen "upp och ner" inte åt sidan. Sen var det andra saker som jag inte kommer på.

Men det var inte ett dåligt spel för det, jag klarade det på PC men Ps2 verisionen var mycket bättre.

Jaha, sådana detaljer:p Jo men eftersom det var ett konsollspel från början så var det nästan oundvikligt. Men jag tycker att fördelarna och nöjet i spelet är allt för mycket för att bry sig om sådant:D Klart en av topp spelen vad gäller SP.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Avstängd

Denna bilden tyckte jag va fin.
Bilden är ifrån PC-versionen.

Permalänk
Medlem

o de kan ju knappt laggt realisen bättre! plockar ju upp spelet på vägen hem från avslutningen:D

Visa signatur

doh;)

Permalänk
Medlem

Ser inte ut att vara så mycket bättre viewdistance på den bilden.

Permalänk
Citat:

Då borde du prova xbox-verisionen, mycket snyggare än på PC, och otorligt mycket snyggare än PS2.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av estoves
Ser inte ut att vara så mycket bättre viewdistance på den bilden.

Jag antar att det är FOG som i att vädret är dåligt, inte pga dålig viewdistance.

Permalänk
Medlem

När jag testade det hos en kompis so märkte man att det var en massa smog i städerna, i aftonrött ljus så såg man inte mycket. Men vackert var det.

Visa signatur

Apple Macbook Pro

Permalänk
Medlem

Är det nån som fått sitt spel?
isåfall kan ni posta nåt screenshot från installen eller nåt likande?

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Megantic

Citat:

Ursprungligen inskrivet av airhead
Limited har typ en extra bok med.

"Limited Edition includes Novella"

Enligt Play.com

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Var är det billigast att beställa ifrån egentligen?

Någon som har nåt tips?

Permalänk
Medlem

Ni som har testat både PC och PS2-verisionen får gärna berätta lite om skillnaderna.

Permalänk
Hedersmedlem

Release för pc-versionen är 10/6 i Europa

Visa signatur

🖥️ MAIN: 13600KF • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 FILSERVER: 13600KF • GTX 1080 • 32GB DDR4 • 1TB NVMe • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 BÄRBART: MacBook Air M1
🎮 SOFFSLACK: Xbox Series X

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blaze101
Är det nån som fått sitt spel?
isåfall kan ni posta nåt screenshot från installen eller nåt likande?