Missa inte Amazon Prime Deal Days!

GTA : San Andreas tråd, använd gärna denna

Permalänk
Medlem

livar upp tråden en skvätt med att säga:

köpta gta:sa för en dryg vecka sedan, och fasiken vad kul det är
gillar alla föregångare i GTA-serien skarpt. GTA:VC var en höjdare, men SA...wow. riktigt kul att åka runt och flumma sig. hehe

brorsan brukar sköja till med att traktor-nappa 4-5st traktorer och sen bogsera allihop sen är man svänger åt något håll, då far den sista traktorn/bilen iväg så in i helvete. hehe

näe detta är ett riktigt lyckat spel.

tummen upp!

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem

Gah kan man bogsera saker!?
Det är så låååååångt kvar fortfarande! Kom ut nån gång spel!

Permalänk
Medlem

Bättre än vice city? det låter jäkligt bra det

Permalänk
Medlem

PC-version. NU!

Visa signatur

<ptp`R-N-C`efegege> how many emo kids does it take to change a lightbulb? <The_only_Vanilla_Willy> HOW MANY?!
<ptp`R-N-C`efegege> none they just sit in the dark and cry. | Cosmodrom.net

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av airhead

jodå, med traktorn varjefall.
men med bogseringsbilen vet jag inte än.. inte orkat prova. hehe

sen är det sköj att åka runt med trucken och välta bilar

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av airhead

Riktigt skojig bil det där. Har haft många roliga timmar med den
Bland annat drog jag upp en polisbil (med en polis i) hela vägen uppför Mount Chiliad (högsta berget i SA) för att sedan hoppa utför hela berget från toppen med honom. Såg rätt kul ut, min bil klarade sig men hans polisbil (med honom i) brann upp. Hihi

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cynomyS
http://gtadomain.gtagaming.com/images/sa/vehicles/towtruck.jp...

Bland annat drog jag upp en polisbil (med en polis i) hela vägen uppför Mount Chiliad (högsta berget i SA) för att sedan hoppa utför hela berget från toppen med honom. Såg rätt kul ut, min bil klarade sig men hans polisbil (med honom i) brann upp. Hihi

prova och häng på en 3st traktorer efter varandra, med en vanlig bil som sista i släpet. hehe
sen kör du iväg och svänger för fullt

tidigare idag så lirade lillbrorsan och jag 2player, han lyckades halshugga mig med Katana´n..sen när 2player startade om, så hade jag inget huvud blodet sprutade ur halsen. hehe

tog lite kort med d-kameran som bevis. haha

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ¤Reason¤
prova och häng på en 3st traktorer efter varandra, med en vanlig bil som sista i släpet. hehe

tidigare idag så lirade lillbrorsan och jag 2player, han lyckades halshugga mig med Katana´n..sen när 2player startade om, så hade jag inget huvud blodet sprutade ur halsen. hehe

mm, 2 player funktionen är riktigt skön.. jag brukar åka på roadtrip

Visa signatur

Svarar du på ett inlägg, Citera mig!, tack!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ¤Reason¤

se bilden?

Visa signatur

ASUS A8N-E| AMD Athlon 64 3200+@2380Mhz 100% Prime stabilt (Zalman 7700-CU)| sapphire X800 256Mb @447.43Mhz/428.14Mhz(856.28Mhz DDR)(Zalman VF700-cu LED)| 1024Mb Corsair XMS3200C2| OCZ modstream 520W| 23576poäng i 3DMark 01 1337 i 06 :)
"Non violence has never solved anything!" - Homer

Permalänk
Medlem

bilder stycken två!

sen har jag en film med.. iofs 14mb.

inte fått/hunnit spela SA idag...varit på flygträff och sen byggt på nya rc-modellen. men i morgon.. woohaa

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cynomyS
http://gtadomain.gtagaming.com/images/sa/vehicles/towtruck.jp...

Hahaha! :D:up:

Visa signatur

Receptforum - Om maten själv får välja

http://www.receptforum.se

Permalänk
Medlem

Angående systemkraven - jag har läst de rekade, men är osäker på om det kommer gå att maxa grafiken på 1024*768 med ett 6600GT och en shysst dator i övrigt? Och ha riktigt bra framerate så klart.. ngn som vet?

FÖ har det släppts ett gäng helsköna PC-screens om ni missat:
http://www.gtasanandreas.net/screenshots/show.php?id=20

Den med jetfightern är grym.

Apropå förbättrad grafik/viewdistance i PC-verren, checka dessa screens:

Sweet...

Permalänk
Medlem

ARGH... vill ha spelet, NU!

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Tänk att wats finns med i san andreas :P, mer specifikt los santos eller dagens los angeles, Ghettot Watts finns osso på riktigt, någon som känner igen Compton llr nåt annat ghetto?

Visa signatur

A64 3500+ @ 2,2GHz - 1024MB @ DualDDR400 - AV8 - 3d Eye - GF6800 GT, 60 GB Seagate - Barracuda

Permalänk

Snyggt. Tror för övrigt inte att spelet blir så krävande. Med tanke på Vice Citys utseende och krav så lär detta spel gå att lira på högsta grafik utan problem på dagens mindre värstingar, alltså typ p4 2.6Ghz, 512/1024 ram, Nvidia 6600/ATI x800.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Har de fixat så att bilar inte bara försvinner om de kommer runt hörn eller om man lämnar en bil och går iväg ett tag?

Mycket skönare som det är i tex Mafia där man kan parkera en bil för att senare komma tillbaka dit och hämta den.

Visa signatur

|| i7-6700K @ 4.0 GHz ~~ 16gb RAM ~~ GTX 970 ||

Permalänk
Hedersmedlem

Tycker att det är så härligt när folk återigen blir chockade över vad man kan göra i spelet trots att det funnits ute i ett halvår, och visst endast till ps2, men man intresserar sig väl ändå av ett spel som detta trots att man inte har ps2?
Det visste man väl långt innan att det skulle komma till PC, och då kan man ju börja ta reda på det långt innan? vad som finns i spelet alltså...

Jag har det till ps2, köpte det på releasen typ, har inte spelet så särskilt mycket, men jag kommer att "börja om" nu på PC, för jag hatar ps2 kontrollerna, mus är ett måste i ett sånt spel tycker jag.

Visa signatur

PSN: SoL-WiK (PS3 250gb + 1000gb My Book + 500gb My Book @ Sony BRAVIA + Logitech Z-5500 + PS Vita)
Eigenbrötler - I dont give a FööK, cant fail if i dont try.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Solstice^
Tycker att det är så härligt när folk återigen blir chockade över vad man kan göra i spelet trots att det funnits ute i ett halvår, och visst endast till ps2, men man intresserar sig väl ändå av ett spel som detta trots att man inte har ps2?
Det visste man väl långt innan att det skulle komma till PC, och då kan man ju börja ta reda på det långt innan? vad som finns i spelet alltså...

Jag har det till ps2, köpte det på releasen typ, har inte spelet så särskilt mycket, men jag kommer att "börja om" nu på PC, för jag hatar ps2 kontrollerna, mus är ett måste i ett sånt spel tycker jag.

Jag har iaf undvikit att läsa på alltför mkt om det - roligare att spela det utan att veta om massa spoilers.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RVR
Har de fixat så att bilar inte bara försvinner om de kommer runt hörn eller om man lämnar en bil och går iväg ett tag?

Mycket skönare som det är i tex Mafia där man kan parkera en bil för att senare komma tillbaka dit och hämta den.

Någon som vet om de "problemet" med försvinnande bilar osv har fixats?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leon-The-Killer
Någon som vet om de "problemet" med försvinnande bilar osv har fixats?

Det vore himla trevligt om det fixats. På denna feature låter iaf lite som om de tweakat den grejen: "Due to the improved engine, more pedestrians and vehicles can be on the screen at the same time."

Hur är det i Playstation-versionen? Försvinner bilar, etc där om man vänder sig om tex? Borde väl gå att göra bättre i PC-versionen om så är fallet.

Permalänk
Medlem

På Life's a Beach, den missionen där man ska dansa, asså ja har försökt minst 10 ggr utan att lyckas, man ska få minst 4000 poäng, o mitt allra högsta är 2900, vet ni nån bra teknink ellr nåt tips llr nåt som kan hjälpa? ja blandar ihop knapparna, o ibland går d för snabbt, tack

Visa signatur

A64 3500+ @ 2,2GHz - 1024MB @ DualDDR400 - AV8 - 3d Eye - GF6800 GT, 60 GB Seagate - Barracuda

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ra1
På Life's a Beach, den missionen där man ska dansa, asså ja har försökt minst 10 ggr utan att lyckas, man ska få minst 4000 poäng, o mitt allra högsta är 2900, vet ni nån bra teknink ellr nåt tips llr nåt som kan hjälpa? ja blandar ihop knapparna, o ibland går d för snabbt, tack

1. Lär dig knapparna.
2. Tryck in den knappen exakt när den är i den där rutan.
3. Ha tålamod

Permalänk
Medlem

Har precis testat spelet lite kvickt på ps2 och ser fram emot att lira det på pc snart och har därför en ytterst viktig fråga för er som lirat det lite mer på ps2: Kan man ha långa rastaflätor som frisyr?

Visa signatur

12:50. Press Return

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hägg
Har precis testat spelet lite kvickt på ps2 och ser fram emot att lira det på pc snart och har därför en ytterst viktig fråga för er som lirat det lite mer på ps2: Kan man ha långa rastaflätor som frisyr?

Ja det må jag säga vara en av de viktigare frågorna jag hört idag

Permalänk
Medlem

Fan vad jag älskar detta spelet.
Hittar nya roliga saker hela tiden.
bla en 3-kamp nere vid stranden på första ön

Så jag undrar om ni har hittat några roliga dolda eller extra missions/saker att göra och isf var?

Har lirat det här spelet sen det släpptes och hittar fortfarande nya saker!

Visa signatur

REFUSED

Permalänk

GTA-serien suger med dess arkadiga tillbehörigheter! Ack, ingen känsla, story eller grafik.

Mafia und Boiling Point for teh win!!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
GTA-serien suger med dess arkadiga tillbehörigheter! Ack, ingen känsla, story eller grafik.

San andreas har faktiskt rätt bra handling.
Inte i närheten av Mafia för det har den bästa handlingen någonsin.

Men att jämnföra GTA Sa med buggen Boiling point är ju bara fel

Visa signatur

REFUSED

Permalänk
Medlem

Haha ja, känsla i Boiling Point? Hoppas du skämtar... Sen är GTA-serien inte ett försök till att vara helt realistiskt, det är en bra mix med arkadkänsla i det.

Visa signatur

infowars - prisonplanet

Permalänk
Medlem

Wohoo klarade ut spelet nu:D

Hann inte med alla extra-uppdrag men har kört igen storyn nu och tittar just nu på eftertexterna.
FAN va mycket text

Visa signatur

REFUSED

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky

Your loss.