Missa inte Amazon Prime Deal Days!

GTA : San Andreas tråd, använd gärna denna

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kampis
Mkt dumt av dom att släppa spelet i usa 3 dagar före, folk i europa skaffar spelet på andra sätt och därmed förlorar dom _stora_ summor pengar, vilket dom förtjänar att göra när dom inte säljer spelet överallt på samma gång.
Själv hade jag köpt det idag om dom hade gjort så men nu ska iallafall inte jag lägga några pengar på spelet.

Sjukt att folk inte kan vänta ett par dagar när de har väntat i nått år på ett spel.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kniv-mannen
Sjukt att folk inte kan vänta ett par dagar när de har väntat i nått år på ett spel.

Naturligt skulle jag kalla det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kniv-mannen

Det är ju en viss skillnad att vänta åratal på ett spel p.g.a att det inte är färdigt, och att vänta 3 dagar extra p.g.a att rockstar släpper det i USA 3 dagar tidigare.

Visa signatur

Common sense isn't that common.

Permalänk
Medlem

THAz :
3 dagar är inte mycket för en relase i sverige.
Jag menar, om dom skulle släppt spelet 3 månader senare i Sverige, tänk dig tanken.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av China
THAz :
3 dagar är inte mycket för en relase i sverige.
Jag menar, om dom skulle släppt spelet 3 månader senare i Sverige, tänk dig tanken.

3 dagar är 3 dagar för mycket. Dom måste inse att folk blir irriterade och piratkopierar när allt släpps senare här. Varför kunde dom inte väntat tills fredag med usa-release och kört hela världen på fredag?

Permalänk
Medlem

Skickades idag från Play. Har jag tur kan jag spela på fredag.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sprucetwig
3 dagar är 3 dagar för mycket. Dom måste inse att folk blir irriterade och piratkopierar när allt släpps senare här. Varför kunde dom inte väntat tills fredag med usa-release och kört hela världen på fredag?

Jag är också för att de släpper det samtidigt överallt men om man hellre laddar ner en piratkopia för att man inte kan vänta i 3 dagar så tror jag knappast att man hade köpt spelet ändå.

Permalänk
Medlem

*BORT*

Visa signatur

(( Opteron 185 2.6ghz )) (( [B]MSI K8N NEO4 Platinum[/B] )) (( [B]Corsair HX 620W[/B] )) (( [B]Thermaltake Eureka[/b] ))
(( [B]Corsair TWINX 2048DDR[/b] )) (( [B]XFX 8800GTX XXXGDDR3 768MB[/b] )) (( [B]Seagate 800GB SATA HDD[/b] ))
(( [B]DELL 3007WFP-HC[/b] )) (( [B]Logitech Z-680[/b] )) (( [B]Audigy2 ZS[/b] )) (( [B]24/8Mbits[/b] )) (( Zalman CNPS9500 ))

Permalänk
Inaktiv

Splintercell har väl ändå Starforce?

Permalänk

vill beställa,men jag har ingen DVD spelare och man måste väl ha en DVD spelare för att kunna spela spelet=(?

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FEvE
Tror inte något team kommer lyckas piratkopiera GTA:SA till pc, dem har laggt in ett mycket avancerat kopieringsskydd denna gång! Liveprotection pratas det om, samma som med Splinters Cell 3 och det spelet var svårt att cracka. Även om GTA:SA har dykt upp som *CLONEDVD* så fattas det en cracked .exe fil. Jag bokade spelet idag istället, hämtar det på webhallen på fredag.

Edit : ni som ska spela piratkopierade versionen lär få vänta ett bra tag innan det går.

Njaa. Vet inte om jag kan hålla med.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
vill beställa,men jag har ingen DVD spelare och man måste väl ha en DVD spelare för att kunna spela spelet=(?

Men herregud, en dvd-spelare kostar 200kr. KÖP!

Permalänk
Medlem

Piratversionen finns redan

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani

Hmm, på Webhallen därifrån jag just bokade det (man får Limited Edition vilket innebar något litet novellhäfte) så har de gott om billiga DVD-läsare. Tror alla kostade i intervallet 200-300 kronor. Självklart blir frakten lite dyrare men å andra sidan måste du väl nån gång köpa en DVD, då kan du ju lika gärna göra det nu.

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Citat:

Tror inte något team kommer lyckas piratkopiera GTA:SA till pc, dem har laggt in ett mycket avancerat kopieringsskydd denna gång! Liveprotection pratas det om, samma som med Splinters Cell 3 och det spelet var svårt att cracka. Även om GTA:SA har dykt upp som *CLONEDVD* så fattas det en cracked .exe fil. Jag bokade spelet idag istället, hämtar det på webhallen på fredag.

Edit : ni som ska spela piratkopierade versionen lär få vänta ett bra tag innan det går.

Splinter Cell 3 har StarForce som är fruktansvärt bra... men GTA:SA använder Securerom 7 som ingen ännu lyckats knäcka...det är ju ganska bra för speltillverkarna

Så de som ska tanka spelet lär ju få vänta rätt åt er...köp spelen istället och visa eran uppskattning till de som gjort spelet....

Permalänk
Avstängd

Vad heter Piratversionen av San Andreas på DC++, måste testa så datorn klarar av innan jag beställer?

Permalänk
Medlem

GTA San Andreas knäckt i detta nu, Hoodlum lyckades med bedriften. http://www.nforce.nl/index.php?m=nfo&id=91735

Splinter Cell Chaos Theory hade StarForce 3 som ingen lyckats knäcka ännu, men San Andreas har förutom SecureRom 7 även ett eget skydd, och jag tror att det var det som var problemet.

Visa signatur

Apple Macbook Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av More
Vad heter Piratversionen av San Andreas på DC++, måste testa så datorn klarar av innan jag beställer?

Den heter skit ner dig din fula piratkopierare

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem
Citat:

Hela två timmar vart det till slut. Hugah.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av macke18
Den heter skit ner dig din fula piratkopierare

"Hej jag heter macke18 och min hårddisk innehåller till 100% lagliga data! Jag köper alla program jag använder och all musik jag lyssnar på!"

Eller så vill du bara fjäska för modsen och leka bror duktig. TöÖöÖöÖöÖöÖöÖöÖnT

Visa signatur

(\ /)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Han suger.

Permalänk
Medlem

som vanligt när ett storspel släpps så börjar alla yra om piratkopiering.
sluta me det, få inte tråden låst nu

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av More

Den heter: Hej.mitt.nick.är.More.jag.är.utsparkad.från.sweclockers.Hoodluum.crackfix.bin

Visa signatur

🖥️ MAIN: 13600KF • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 FILSERVER: 13600KF • GTX 1080 • 32GB DDR4 • 1TB NVMe • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 BÄRBART: MacBook Air M1
🎮 SOFFSLACK: Xbox Series X

Permalänk
Medlem

Det roliga är att alla verkar bli väldigt upprörda när storspel piratkopieras. Men det är ju trots allt de som säljer mest och GTA: SA kommer tveklöst toppa försäljningslistorna ett tag framöver.
Dessutom är det lite smaklöst att snacka warez till denna grad när det är mot reglerna...

Permalänk
Medlem

Förhandsbeställde spelet idag, och hoppas jag får det på fredag, har köpt alla andra GTA spel till PC och skall banne mig köpa detta.

Visa signatur

Apple Macbook Pro

Permalänk
Hedersmedlem

Håll er nu i skinnet och fråga eller diskutera inte kring warez.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Du den där fuunkar inte! Hittar inget med det namnet på dc

Visa signatur

The world is made of murderers dreams

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SpenaN
"Hej jag heter macke18 och min hårddisk innehåller till 100% lagliga data! Jag köper alla program jag använder och all musik jag lyssnar på!"

Eller så vill du bara fjäska för modsen och leka bror duktig. TöÖöÖöÖöÖöÖöÖöÖnT

Tja, vill du ha det på det viset så är diskarna i denna datorn 100% rena från olagligheter.
Har man råd att köpa spel så brukar det bli på det viset....

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av macke18
Tja, vill du ha det på det viset så är diskarna i denna datorn 100% rena från olagligheter.
Har man råd att köpa spel så brukar det bli på det viset....

Va duktigt du e

Visa signatur

A64 3500+ @ 2,2GHz - 1024MB @ DualDDR400 - AV8 - 3d Eye - GF6800 GT, 60 GB Seagate - Barracuda

Permalänk
Hedersmedlem

Men vad är problemet?

Håll er till topic, sluta spamma!
Är inte ansvarig för mina handlingar nästa gång jag ser någon som går off-topic/snackar warez!

Visa signatur

Permalänk

Ansvarig för dina handlingar är precis vad du är...
Varje gång releasen av ett stort spel närmar sig får swec en massa nya användare, av vilka största delen skriver ett inlägg och sedan blir bannade, mycket roligt :). Spenan och ra1: givande kommentarer!

OnTopic: har kritiken från de amerikanska mammorna fått Rockstar att göra San Andreas "barnvänligare" än Vice City, som väl fick ganska mycket kritik ftån folk som inte kunde skilja på spel och verklighet?

Visa signatur

This is my signature. There are many like it but this one is mine.