World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MystiX
Pala: Vet faktiskt inte vad ni kan göra. Skaffa ett vasst vapen å hoppas på critt. När eran bubbla kommer kör vi bandage, å när eran stunn kommer tar vi bort den med trinketen, så det är vapenkraften som räknas.

För det första interuptar jag er first aid med rank 1 aoe, för det andra så brukar mina fajter mot shamans ta längre tid än 1 minut (cooldownen på vår stun).

Permalänk

här har vi min rogue

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lunaspice
Efter att ha nåt 60 och samlat på sig det mesta vi behöver (förutom alla Epic i MC och hos Onyxia) så har jag och min sambo börjat på varsin alt. för att prova på nåt nytt. Jag kör präst och hon kör mage. Vi ska endast köra tillsammans och främst PvE med höglvlPvP senare.

Jag undrar nu efter att ha läst ett flertal trådar om Mages AoE-grinding tillsammans med en präst som healer vilken den bästa builden är för respektive klass för detta ändamål.

Vilka träd och talents ska magen satsa på? Jag antar att jag som prälle bör köra Dic/Holy men frågan är om jag ska satsa mer på Dic eller mer på Holy? Tips och råd mottages gärna.

om ni ska aoe grinda så mage kör in i arcane trädet för iae (instant arcane exsplosion) sen ska det inte vara nårra problem o aoe grinda, även kanske att prällen kör in i Discipline för improved shield.

efter det kan ni ju köra som ni vill

Visa signatur

"No. You're not a bad person. You're a terrific person. You're my favorite person, but every once in a while, you can be a real cunt." - Bill (Kill Bill Vol. 2)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Prophan
snackade ju om Vision som fanns på servern.. rank 14 e han. tog en print på hans vapen.. alltså, det e ju helt sjukt!

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/vision_mega_w...

EDIT: sorry att den blev så jäkla stor

Varför i helvete kör han polearm?
Jag har ingen superkoll på warrior-talents, men får ni inte +5% crit om ni kör med yxa? Via talent dvs....?!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aegon
Jag har ingen superkoll på warrior-talents, men får ni inte +5% crit om ni kör med yxa? Via talent dvs....?!

Polearm med

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hedman
Någon som kör på Dunemaul?

Jag lirar på Dunemaul. Carrion lvl 60 human mage

Visa signatur

När jag går Off-Topic så står getterna stilla!

Permalänk
Medlem
Citat:

Efter att ha nåt 60 och samlat på sig det mesta vi behöver (förutom alla Epic i MC och hos Onyxia) så har jag och min sambo börjat på varsin alt. för att prova på nåt nytt. Jag kör präst och hon kör mage. Vi ska endast köra tillsammans och främst PvE med höglvlPvP senare.

Jag undrar nu efter att ha läst ett flertal trådar om Mages AoE-grinding tillsammans med en präst som healer vilken den bästa builden är för respektive klass för detta ändamål.

Vilka träd och talents ska magen satsa på? Jag antar att jag som prälle bör köra Dic/Holy men frågan är om jag ska satsa mer på Dic eller mer på Holy? Tips och råd mottages gärna.

Som någon redan sagt är det IAE man ska ha för det ändamålet. Eller så är man cool (pun intended) och blir frostmage med Improved Blizzard då man kan AoE-grinda minst lika många utan präst.

Permalänk
Medlem
Citat:

Kör arcane ner till imp counterspell, instant arcane explosion ska du ha, 18p. Sen kör du frost hela vägen, 33p.

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aegon

du kan få det med både yxa och polearm

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lunkarn
Lols Eurobeat, så proud över din Quel'serrar! Så här ser en riktig warrior ut: http://img94.imageshack.us/img94/1885/enriktigwarrior5yn.jpg
Edit: Titta här på profil uppladding: http://wow.allakhazam.com/Wowreader.html

Faen va söt då!

Själv lirar jag just nu en lvl 40+ UD warrior på Darksorrow, och har en "retired" lvl 60 orc warr på Daggerspine. Värmer upp inför patch 1.7 då det blir ny server och levelrace igen..

Permalänk
Medlem

Hahaha Aily <3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VorbiC
Faen va söt då!

Själv lirar jag just nu en lvl 40+ UD warrior på Darksorrow, och har en "retired" lvl 60 orc warr på Daggerspine. Värmer upp inför patch 1.7 då det blir ny server och levelrace igen..

Vad blir det för nytt i 1.7?
Ny server...vad är det för speciellt bra med det?

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080]

Permalänk
Medlem

ny spell åt paladinerna? Oó

EDIT: Ny server är väl kul? alla börjar om på nytt.. man har chansen att vara störst bäst och vackrast igen på servern, chansen att skapa den största guilden, skitlätt att skaffa party till low-lvl instancer. m.m.

Jag vill också börja om : (

Permalänk
Medlem

Jo visst med tror ni inte folk kommer flytta sina lvl 60is till en ny server då dom andra är överbefolkade och dom är less på att hamna i mitten i IF pga de

Visa signatur

Intel Core 2 Duo E8500| Corsair TWIN2X 6400 DDR2 4096mb | HD 4870@CrossFireX | Gigabyte GA-X48-DS4 | Corsair TX750W | WD 640gb |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lunkarn
Lols Eurobeat, så proud över din Quel'serrar! Så här ser en riktig warrior ut: http://img94.imageshack.us/img94/1885/enriktigwarrior5yn.jpg
Edit: Titta här på profil uppladding: http://wow.allakhazam.com/Wowreader.html

MMMMMMMMMMM, kan inte jag få ätta upp dig? Älskar gnoms till middag

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThePostalDude2
här har vi min rogue

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/atst.JPG

kör du ghostly Strike?.. aldrig fattat den testade en gång i lvl~49 var bara kasst

Permalänk
Medlem

Gnome Is Tha Shit!

Permalänk
Medlem

Vad vare med Lifestealenchanten, blev man immune efter 3ggr eller hur var det ? Isåfall äre den juh inte så jättebra.

Permalänk
Medlem

Har ett litet problem, har använt ett visa kort för att betala mina wow räkningar, men nu har jag slut på pengar på det kortet och tänkte betala med ett visa electron. Men mitt electron kort har inte dom 3-4 sista verification code siffrorna som behövs. Måste jag sätta in pengar på kortet eller finns det någon annan lösning?

Visa signatur

Ah-ah, I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well to tell you the truth in all this excitement I've kind of lost track myself. But being this is a .44 Magnum - the most powerful hand gun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question, do I feel lucky. Well, do ya punk? -Dirty Harry

Permalänk
Medlem

nån som kan säga mig ett bra addon?

Visa signatur

mjau

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Behold_
nån som kan säga mig ett bra addon?

Dom här har jag.
CT_PartyHealth
CT_MasterMod
CT_RaidAssist
Gatherer
LootLink
Titan UI
BuffAhoy (ovärdeligt för Paladins)
MobHealth
Decursive (Samma som Buffahoj..guld)
DamageMeters
Reputation (gött att veta exakt hur långt man har kvar)
Auctioneer
EnhTooltip

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Philips Evnia OLED 32M2N8900 240 hz, Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

Tänkte skriva av mig lite. Horde blir just nu för tillfället sönderpwnade i BG, samma raid har ägt 3st olika AV instancer i rad, snart 4. Och det är inte en guild utan random =). (Dock random av bra guilder)

Visa signatur

"Cothax tells you : OK... sleep... try some. You type like either a drunk, or someone without sleep for the last few weeks. "

Permalänk
Medlem

Flest addons när man dör vinner, eller hur? ;0)

Ace
Atlas
Auctioneer
AutoBar
BankItems
BeneCast
BMRecLevel
CastAway
CastParty
CastPartyOptions
CensusPlus
Chronos
CooldownCount
CooldownCountAllInOneInventory
CooldownCountInsomniax_BibToolbars
CT_AllBags
CT_BagMod
CT_BuffMod
CT_HailMod
CT_ItemBuffs
CT_MailMod
CT_MasterMod
CT_MovableParty
CT_PartyBuffs
CT_PartyHealth
CT_PlayerNotes
CT_QuestLevels
CT_RaidAssist
CT_RaidTracker
CT_TickMod
CT_Timer
CT_UnitFrames
DiceRoll
DruidBar
Enchantrix
EquipCompare
EquipManager
Gatherer
goodinspect
Insomniax_Atlas_Shell
Insomniax_BankItems_Shell
Insomniax_BibCore
Insomniax_BibToolbars
Insomniax_CombatCaller
Insomniax_Core
Insomniax_CustomTooltip
Insomniax_CustomTooltip_Shell
Insomniax_IconMover
Insomniax_KillLog_Shell
Insomniax_LootLink_Shell
Insomniax_MonkeyBuddy_Shell
Insomniax_PlayerFramePlus
Insomniax_SCT_Shell
KillLog
LootLink
LS_Chat
MapNotes
MapNotesNoteTarget
MonkeyBuddy
MonkeyQuest
MonkeySpeed
MovableBags
MoveAnything
myAddOns
MyInventory
NameCycle
NovaWatch
PalaRaidBless
QuickLoot
QuuSpellAlert
Radar
Rebuff
Recap
Sea
SelfCast
ShardTracker
SpellAlert
StatusBars
SuperMacro
SwiftShift
TackleBoxSA
Titan
TitanAlarmClockWrangler
TitanDurability
TitanRecap
TitanZoneLevel
ToyBar
WarWatch

Visa signatur

(\_(\
(=’ :’)
(,(”)(”)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
kör du ghostly Strike?.. aldrig fattat den testade en gång i lvl~49 var bara kasst

tycker den är ganska hyffsad i PvE, gör ok skada ger en combo point och ökar dodge med 15% i 7 sec.

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem

Vad exakt heter bokskrället som man behöver för att starta questkedjan för Quel'Serrar? Vet att den ska droppas i DM men inte mer..:confused:

Visa signatur

Arch enemy is tha shit!
All Hail Hasselhoff. The hunk of the universe!

Permalänk
Medlem
Citat:

Präst - Den du helar bäst med!
Mage - IAE (Instant Arcane Explosion) är ett måste, så lite hum där kanske

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kjellor
Vad exakt heter bokskrället som man behöver för att starta questkedjan för Quel'Serrar? Vet att den ska droppas i DM men inte mer..:confused:

Denna
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=18401

EDIT:
Oj jäklar vilken Paladin/Shaman sköld!!!!!!
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19348

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Philips Evnia OLED 32M2N8900 240 hz, Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk

Har inte varit online här nu på en vecka... Är det någon som vet när de släpper rp-pvp servern ? är rätt sugen att börja lira på den nämligen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup

den är bra mot t.ex paladins och hunters samt mobs. den ökar din dodge chans med 15% i x sekunder

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem

Yes äntligen har blizz börjat tänka på hunters.... MEN ser ännu ingen shaman nerf =(

EDIT: Pilar och kulor har ingenting med eran evasion att göra, vi träffar like mycke när den e på som av för de enda den hjälper mot är Melee attacker.

Visa signatur

|| AMD64 Winchester 3200+ @ 2040mhz || Minne 2x512mb|| Radeon 9800pro 128mb || Abit AV8 3RD EYE || HDD 1TB ||