World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Avstängd

det e inte ett quest..det var fler quest och man måste döda Araj i den sista quest

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av förbannad
det e inte ett quest..det var fler quest och man måste döda Araj i den sista quest

jo vad jag har för mig ska man göra ett quest lämna en Q grejj och 30g till en snubbe

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Avstängd

nja,man ska göra ett q sen efter det ska man lämna grej och 15 gold så man får q så man får skapa nyckeln på un goro bergen och efter det ska du döda Araj Summoner i WPL

Permalänk
Medlem

Vafan

Instance servern dog när vi var nere i MC, och nu får vi börja om.. skit kul!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av förbannad
nja,man ska göra ett q sen efter det ska man lämna grej och 15 gold så man får q så man får skapa nyckeln på un goro bergen och efter det ska du döda Araj Summoner i WPL

ah just det men den är lätt,

vad heter den grejjen i mitten på insomniax som gör att man ser mana/hp när man har lite av det, vill disabla

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av janne
http://www.wowpm.com/

Funkar inte så bra för mig.

Sidan säjer "possible file attack!" när jag försöker adda SavedVariables.lua =/

Visa signatur

This place it's driving me insane.
Napalm it's burning us all.

Permalänk
Medlem

Jaha, nu är det dubbla spawns i MC.. jaja dubbel loot

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
ah just det men den är lätt,

vad heter den grejjen i mitten på insomniax som gör att man ser mana/hp när man har lite av det, vill disabla

Statusbar är det om jag inte minns fel.

Permalänk
Avstängd

nu fick vi ner magmadar första gången. tog 6h

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Haha 4 bossar nere i MC hittills ikväll, 4 lawbringer. Det sorgliga är att det är så nästan varje gång vi är nere här

atwa: statusbars. Men stäng inte av det, det är faktiskt väldigt trevligt om man confar det lite (speciellt för rogue/druid i kattform) :>

Visa signatur

hmm

Permalänk
Medlem

Hur ska man göra för att klara första bossen i BWL?

Visa signatur

60 Rogue @ Vek'nilash 60 Druid @ Zenedar (Nerlagd) 60 Rogue @ Zenedar (Nerlagd) Notebook: Dothan 2GHz | 1024MB 400MHz RAM | GF 6800 Go 256MB | 17" TFT | Server: AMD Athlon64 3200+ 939 0.09 | 2x Corsair Value 512 DDR400 Dualmode | Seagate 1x 250GB 1x 200GB S-ATA

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zoi

Döda mages, crow control på melee, söv drakarna. Nåt sånt, aldrig dödat han dock, sen är inte stora guilder så jättebra på att ge ut sina taktiker...

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem
Citat:

ah just det men den är lätt

Den var väldigt seg att göra innan patchen, då det oftast inte gick att summona Araj pga någon bugg med kristallerna.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zoi

ganska lätt, får dock inte ge ut taktiker

Visa signatur

Permalänk
Medlem

World Server Down.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"Cothax tells you : OK... sleep... try some. You type like either a drunk, or someone without sleep for the last few weeks. "

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Obbe
Funkar inte så bra för mig.

Sidan säjer "possible file attack!" när jag försöker adda SavedVariables.lua =/

Du måste välja filen först. Tryck på browse och sök upp filen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Qw3
haha offlinespam ftw!
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/WoWScrnShot_0...

fire speccad mage i molten core?

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hinula
Wtf är du Eurobeat på Ragnaros?!!!

Omfg!!!1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
fire speccad mage i molten core?

Arcane/fire om jag får be. Funkar minst lika bra som Frost, ligger 2a hela tiden på dmg listan av mages så, jag klagar inte.

Visa signatur

"Cothax tells you : OK... sleep... try some. You type like either a drunk, or someone without sleep for the last few weeks. "

Permalänk
Medlem

Servrarna funkar bra idag.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av janne
Du måste välja filen först. Tryck på browse och sök upp filen.

har gjort det och det funkar ändå inte.

Visa signatur

This place it's driving me insane.
Napalm it's burning us all.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Qw3
Arcane/fire om jag får be. Funkar minst lika bra som Frost, ligger 2a hela tiden på dmg listan av mages så, jag klagar inte.

Samma här, kör 28/23 arcane/fire. Låg 2a efter en rogue idag när vi körde sulfuron-golemagg på min damage done, inge aoe alls. Har dock en del +damage gear så mina frostbolts kör 600+ per träff och så har jag talisman of epherlmar power eller vad den heter, ger mig +175 magic damage i 15 sec och cooldown på 2 min. Den ger en hel del boost.

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem

Yaay, helvete! Vi var precis vid Sulfuron.
SÅ KRASHAR DEN JÄVLA SERVERN!

Visst, det kan inte alltid funka felfritt, men varför verkar serverkrasher bara hända när man är i mitten av MC?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Obbe
har gjort det och det funkar ändå inte.

Och du har installerat addonet och startat wow, pröva sen att uppdatera.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av batho
jag personlingen tycker inte det e värt det med crusader, vet inte varför men ja gillar det inte, så det e därför som ja kommer köra me damage och agi,

Jag har Dalrendsetet och kör Crusader i offhand och Lifestealing i main. Helt oslagbar kombination tycker jag, proccar väldigt ofta båda två.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VorbiC
Jag heter Bitshifter :>. Juste, du som har vart med ett tag på dendär servern, det finns ju en warrior som har Might-shoulders och lite annat imba på sig, undrar om han har fått dom på Darksorrow (och därmed är med i en guild som gör MC, vilket typ borde vara den enda guilden som gör det på darksorrow), eller om han transferrade från en annan server med sina items?

Han som heter Grotesk och är med i RUIN? Han har fått dom på servern och RUIN har hittils dödat Majordomo i MC

Fast RUIN är inte en sån mogen guild enligt min mening, många dryga där PS. tror även Tribunal och Reborn är i MC lite då och då, men inte lyckats så bra..

Visa signatur

Yoink...

Permalänk
Medlem
Citat:

ganska lätt, får dock inte ge ut taktiker

Det där blev väl ett ganska icke konstruktivt inlägg? Tror inte han hjälps av att veta att du tycker det är lätt eller att det finns guilds som är rädda att andra ska komma ifatt dem och förbi.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flaskis
Yaay, helvete! Vi var precis vid Sulfuron.
SÅ KRASHAR DEN JÄVLA SERVERN!

Visst, det kan inte alltid funka felfritt, men varför verkar serverkrasher bara hända när man är i mitten av MC?

för att man alltid är i MC

Permalänk
Medlem

YAY - Fick mina Lawbringer boots!!!