World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mistar intarnet
Det är en mage-bug, så fort du blir targetad av en mob/spelare så blir din spel interrupted.
jävligt drygt.

Finns det något officielt sagt om det eller ska man förvänta sig att vara gimpad av alla? Jävligt värt egentligen, går ju att göra ett macro som spammar target self och target lasthostile när man är sheepad, woot!

Permalänk

När ska dom fixa Warlocks egentligen? Vi är balanserade i PVE men inte i PVP enligt mig. Fast det som verkligen måse göras något åt är Soulshards! Så otroligt irriterande när så jädra många spells kräver dom så man måste lägga ner en jädra massa tid på att farma.

Visa signatur

"Har du glömt bort att Splinter Cell är tråkigt och att Metal Gear Solid piskar det som en läderintresserad tysk från Bayern?"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Coca
Wow on AR warrior wad originellt....not.

Wtf är du Eurobeat på Ragnaros?!!!

Permalänk
Medlem

btw, för er som lirar på Burning Blade så är Ragnaros nere...
Refusion tog han igår kväll...

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Läste något om en ny trinket från BWL också.
http://i9.photobucket.com/albums/a66/klipsolaggy/pallyBWLtrin...

Hahaha

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av liberty_aa
När ska dom fixa Warlocks egentligen? Vi är balanserade i PVE men inte i PVP enligt mig. Fast det som verkligen måse göras något åt är Soulshards! Så otroligt irriterande när så jädra många spells kräver dom så man måste lägga ner en jädra massa tid på att farma.

Indeed, jag har suttit och klurat på lite små petitesser som skulle kunna förenkla mkt.. Exempelvis om man fick två soulshards för att avsluta en fiende med Shadowburn, kanske bara skulle funka mot PVE? En talent för att förkorta ner casting-time på Soulburn kanske vore fint. Instant fear, eller kanske förkortat casting timen med 1sec typ. Kanske via en talent här med?

Hur som helst så ska vi teoretiskt sätt kunna ta de flesta i PVP rätt enkelt med rätt användning av vårat pet, men det kanske bara är jag som tycker Felhuntern är svår att använda riktigt? Så jag kör bara Succubus och seduce med henne även mot spellcasters liksom mot alla andra.

Permalänk
Medlem

Här är jag och glimmon softar med poolaren Ragnaros på servern Ragnaros xD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
btw, för er som lirar på Burning Blade så är Ragnaros nere...
Refusion tog han igår kväll...

Jo hörde det, fick de 2nemsis leggings?

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElyziuM
Vad blir det för nytt i 1.7?
Ny server...vad är det för speciellt bra med det?

Det är just det som RatFace sa; man får chans att vara bland dom första som når 60 igen och vara med i en stor fet guild som gör MC. Att massa lvl 60's med elajta items kommer flytta sina chars till dom nya servrarna är ju ett problem, men jag hoppas att dom gör så att det tar ett tag innan man kan transferra till dom nya. Skälet till att jag ska byta är att alla jag känner IRL kommer byta också, och det vore kul att lira med dom igen. Vi splittrades till olika servrar ungefär när sommarlovet började. Det ända nya jag vet om 1.7 är just att dom ska släppa nya servrar då, och att Hunters kommer få en rejäl uppbiffning.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Palmiye
Vad heter på Darksorrow? // Palm - lvl 60 UD mage

Jag heter Bitshifter :>. Juste, du som har vart med ett tag på dendär servern, det finns ju en warrior som har Might-shoulders och lite annat imba på sig, undrar om han har fått dom på Darksorrow (och därmed är med i en guild som gör MC, vilket typ borde vara den enda guilden som gör det på darksorrow), eller om han transferrade från en annan server med sina items?

Permalänk
Medlem

snabb fråga,
vilken enchant e bäst för rogue, har för tillfället lifestealing, men funderar på¨antingen +15 agi eller +5 damage. vilken av dom e bäst ?
syftar då på alla 3. tacksam för snabbt svar.

Visa signatur

Burk 2: AMD 64 4600 x2+, Asus mobo, asus X1900xtx pro gamer, 2 gb kingston kvr400 minne, 2 st 200 gb WD diskar, 1 st 80 gb Wd som system, 20" Philips widescreen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av batho
snabb fråga,
vilken enchant e bäst för rogue, har för tillfället lifestealing, men funderar på¨antingen +15 agi eller +5 damage. vilken av dom e bäst ?
syftar då på alla 3. tacksam för snabbt svar.

+15 AGI

Visa signatur
Permalänk
Medlem

ok, tänkte mest köra +15 agi i offhand o +5 damage i main ? funkar det bra eller ?

Visa signatur

Burk 2: AMD 64 4600 x2+, Asus mobo, asus X1900xtx pro gamer, 2 gb kingston kvr400 minne, 2 st 200 gb WD diskar, 1 st 80 gb Wd som system, 20" Philips widescreen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av batho
ok, tänkte mest köra +15 agi i offhand o +5 damage i main ? funkar det bra eller ?

kör crusader i main

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem

jag personlingen tycker inte det e värt det med crusader, vet inte varför men ja gillar det inte, så det e därför som ja kommer köra me damage och agi,

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Vilket är bästa stället/sättet att fixa snabba pengar om man är lvl 40? Jag spelar alliance.

Permalänk
Medlem

första strat baron runnet med roguen

http://www.thottbot.com/?i=21012
droppa jag rollade 8

men sen droppade
http://www.thottbot.com/?i=17207
jag rollade 96 :>

och nån lämnade Qn för
http://www.thottbot.org/?i=17203

MYCKET nöjd

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk

Nån som har koll på om det finns nått thottbot eggdrop script?
Skitjobbigt att behöva öppna webläsaren hela tiden

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mistar intarnet
Nån som har koll på om det finns nått thottbot eggdrop script?
Skitjobbigt att behöva öppna webläsaren hela tiden

Gör en egen?

koda ett script som gör något sådant här:

!thottbot sökord

>

http://www.thottbot.com/?s=sökord

Sen om du vill filtrera o sådant kan du ju pilla med det

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SilentViruzz
Gör en egen?

koda ett script som gör något sådant här:

!thottbot sökord

>

http://www.thottbot.com/?s=sökord

Sen om du vill filtrera o sådant kan du ju pilla med det

skall ju inte vara så svårt för jag har hört att det finns script som gör adresser till klickbara länkar, bara att låna det scriptet och editera lite. dock vet inte jag vart jag såg detta script. :/

Permalänk
Medlem

Min polare har ett problem, lite då och då får han upp "Unable to validate game version" när han startar spelet. Det funkar då bara att dra eller installera om spelet. Någo nsom vet hur man fixar det här?

Permalänk

hoppas dom lägger till lite nya roliga emotes i nästa patch

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem

Fan vad lack jag blir.. Alliance som kommer och griefar när vi har Kazzak!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tejpis
Fan vad lack jag blir.. Alliance som kommer och griefar när vi har Kazzak!

hahaha, vilken guild lirar du i?

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

toep toep toep toep :DD!
4 epics nu (inkl. en craftad), allt MC-kutande börjar betala sig riktigt bra

Visa signatur

hmm

Permalänk
Medlem

Körde Scholomance för första gången nu

Jävlar vad det droppar cloth och leather där nere. Inte en plategrej.

Men jag fick iallafall ett nytt vapen som jag kan använda en stund.
http://thottbot.com/?i=23710

Visa signatur

This place it's driving me insane.
Napalm it's burning us all.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Obbe
Körde Scholomance för första gången nu

Jävlar vad det droppar cloth och leather där nere. Inte en plategrej.

Men jag fick iallafall ett nytt vapen som jag kan använda en stund.
http://thottbot.com/?i=23710

Najs.
Du får ta och uppdatera din sign

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Juggernaut
Najs.
Du får ta och uppdatera din sign

ojdå. tack för påminnelsen.

Är det nån som vet om en bra "upload" så jag kan lägga upp min profil? har provat cosmos men det funkarde skit.

Visa signatur

This place it's driving me insane.
Napalm it's burning us all.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Obbe
ojdå. tack för påminnelsen.

Är det nån som vet om en bra "upload" så jag kan lägga upp min profil? har provat cosmos men det funkarde skit.

http://www.wowpm.com/

Permalänk
Avstängd

fick key till Scholomance när jag var lvl 54,inte så illa eller?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av förbannad
fick key till Scholomance när jag var lvl 54,inte så illa eller?

inte ett dugg svårt, bara ett quest, kan få på den lvln

Visa signatur