World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rambo
då har man gjort första molten core runnen med guilden. vi fick ner luci. tog 5h dit. vilket jävla liv i venten när han var nere på 5% efter 4:e försöket

det kommer att gå mycket fortare senare ska du veta
min guild tar hela mc på typ, 4,20 eller så

Permalänk
Medlem

Tjena skapade en ny gubbe på bloodscalp för ett ett litet tag sen, och nu när man blivit 29 ½ passar det bra att börja leta upp någon som vil hjälpa till med mitt warriorquest för att få whirlwind axe.

Om någon har lust kan ni whispra mig ingame imorgon efter 13:00, jag är en troll warrior som heter Voone.

Visa signatur

[Amd 2500+ @ 3200+] ¤ [Abit NF7] ¤ [1024 ddr @ 400 mHz] ¤ [Radeon 9600 pro] ¤ [Maxtor diamond max 160Gb] ¤ [Lain li PC 60]

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&postid=3916792...

Permalänk
Medlem

Någon mer än mig som kan bli interruptad i dueller, när du har en jävel polymorphad o hela kittet?? FÖRBANNAT IRRITERANDE! Upptäckte också nyss att PoM+ instant arcane explosion använder upp PoM'en. Jag menar hur ska man kunna förvandla en instant cast spell till en instant cast spell? Stämmer inte i mina öron. Speciellt som den inte går bort när man använder fireblast som också är en instant cast spell! SUCK! blizzard förfan ta o kolla på någon annan klass än Shamans för en gångs skull!

Visa signatur

"Cothax tells you : OK... sleep... try some. You type like either a drunk, or someone without sleep for the last few weeks. "

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zoi
Andra gången guilden tog Onyxia, vi blev sura för att ingen kom till BWL... Så vi stack till Onyxia istället... tog henne med 27 pers ^^

... Jag hatar er...

:'(

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xD
Det är likadant på en PvP server, det finns knappt någon öppen pvp alls sedan battlegrounds kom.

På min server spelas det knappt nånting alls numera, 2 guilds som dominerar allt, yay.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phasio
kostar runt eller några G över 100 på min server (al'akir) inte så vanliga dock

400-500g på min server

------------------
Bild på min fula Rogue igen :P.. Men fick nyss spelets snyggaste BOW!!

En i guildet fick Hunter Epic Quest bow igår + den där säcken med pilar.. epic påse

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RatFace
... Jag hatar er...

:'(

Varför?

Visa signatur

60 Rogue @ Vek'nilash 60 Druid @ Zenedar (Nerlagd) 60 Rogue @ Zenedar (Nerlagd) Notebook: Dothan 2GHz | 1024MB 400MHz RAM | GF 6800 Go 256MB | 17" TFT | Server: AMD Athlon64 3200+ 939 0.09 | 2x Corsair Value 512 DDR400 Dualmode | Seagate 1x 250GB 1x 200GB S-ATA

Permalänk
Medlem
Citat:

Varför?

Ni är grymma som tar Onyxia på 27-manna raid? Det är ganska bra gjort.

Visa signatur

#sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Qw3
Någon mer än mig som kan bli interruptad i dueller, när du har en jävel polymorphad o hela kittet?? FÖRBANNAT IRRITERANDE! Upptäckte också nyss att PoM+ instant arcane explosion använder upp PoM'en. Jag menar hur ska man kunna förvandla en instant cast spell till en instant cast spell? Stämmer inte i mina öron. Speciellt som den inte går bort när man använder fireblast som också är en instant cast spell! SUCK! blizzard förfan ta o kolla på någon annan klass än Shamans för en gångs skull!

Well, så fort någon klickar på dig interruptas du, bra va?
Hur... förstår inte hur blizzard lyckas få in såna buggar.

Det roligaste med IAE och PoM är att att Curse of tounges inte gör någon skillnad, också en häftig bug.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Neco
Well, så fort någon klickar på dig interruptas du, bra va?
Hur... förstår inte hur blizzard lyckas få in såna buggar.

Det roligaste med IAE och PoM är att att Curse of tounges inte gör någon skillnad, också en häftig bug.

Precis jävligt bra, så pass bra så att man får lust att handla någonting o skövla upp den i röven hos blizzard's utvecklinkgsledare för klasser och killarna som tar hand om alla buggar.

Visa signatur

"Cothax tells you : OK... sleep... try some. You type like either a drunk, or someone without sleep for the last few weeks. "

Permalänk
Medlem
Citat:

Varför?

... Hur kan man bara göra så!?! bara för att ni inte kunde göra BWL så sticker ni till Onyxia... BARA SÅDÄR!? Oó

"hmmm... looks like noone else is comming..."
"yeah... too bad..."
*lång tystnad*
"you guys wanna do Onyxia?"
"sure" - "ok" - "why not..."

AAH! kan inte utveckla mina ord!! >.<
är så jävla avundsjuk! jag har aldrig sett onyxia och jag kommer förmodligen inte göra det heller detta året (sorry om någon guildmedlem ser detta men, DET ÄR SANT! >.<) och ni tar bara en runda förbi Onyxia som ingenting... och med 27 pers!?... får jag lov att begå självmord? -.-

stör mig så sjukt och jag är så otroligt avundsjuk. Jag kommer dö oskuld. :'(

Permalänk
Medlem
Citat:

Precis jävligt bra, så pass bra så att man får lust att handla någonting o skövla upp den i röven hos blizzard's utvecklinkgsledare för klasser och killarna som tar hand om alla buggar.

Det är verkligen ett mysterium, det är som ett IAE klasses som en instant MOT spelare... (dvs CoT inte funkar mot den), men för spelaren själv är det ingen instant (PoM mumsas upp av den)... det är nästan magiskt hur värdelös skitkod spelet måste vara byggd på...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RatFace
... Hur kan man bara göra så!?! bara för att ni inte kunde göra BWL så sticker ni till Onyxia... BARA SÅDÄR!? Oó

"hmmm... looks like noone else is comming..."
"yeah... too bad..."
*lång tystnad*
"you guys wanna do Onyxia?"
"sure" - "ok" - "why not..."

AAH! kan inte utveckla mina ord!! >.<
är så jävla avundsjuk! jag har aldrig sett onyxia och jag kommer förmodligen inte göra det heller detta året (sorry om någon guildmedlem ser detta men, DET ÄR SANT! >.<) och ni tar bara en runda förbi Onyxia som ingenting... och med 27 pers!?... får jag lov att begå självmord? -.-

stör mig så sjukt och jag är så otroligt avundsjuk. Jag kommer dö oskuld. :'(

Hehe, men guilden har satsat väldigt mkt på att få folk flaggade för alla instancer Vi wipa dock på 1% innan :p... Fast då var vi bara 25 pers.

Visa signatur

60 Rogue @ Vek'nilash 60 Druid @ Zenedar (Nerlagd) 60 Rogue @ Zenedar (Nerlagd) Notebook: Dothan 2GHz | 1024MB 400MHz RAM | GF 6800 Go 256MB | 17" TFT | Server: AMD Athlon64 3200+ 939 0.09 | 2x Corsair Value 512 DDR400 Dualmode | Seagate 1x 250GB 1x 200GB S-ATA

Permalänk
Medlem

enda sättet att få någon till en highend-instance är att tvinga dom... iallafall på vår server :/

Permalänk

någon som kan logga in på account - managementsidan ? börjar bli lite smått tråkigt nu utan wow =/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xeefus
Ni är grymma som tar Onyxia på 27-manna raid? Det är ganska bra gjort.

Onyxia blir lättare och lättare. I takt med aalla i guilden får Epic gear och erfranhet så räknas väl Onyxia som "farmbar" i de flesta guilders ögon nu. Både min och pojkens guild har tagit henne med mindre än 30 pers (tror vi var exakt 30 förresten). Hela kalaset tar ca 40-50 minuter från att vi står i Theramore till vi är i IF igen.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Philips Evnia OLED 32M2N8900 240 hz, Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

Ingen som vet när patch 1.17 kommer ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sirre
Ingen som vet när patch 1.17 kommer ?

först ska den testas av blizzard, sen ska den ut på test servrarna, sen ska den släppas nästa service dag, o nån gång där i mellan kommer patchnotsen att släppas:p

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem

Hmm stämmer priserna på Dark Whelp här?
Hittade en sådan igår.
http://wow.allakhazam.com/db/price.html?witem=10822

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flancen
först ska den testas av blizzard, sen ska den ut på test servrarna, sen ska den släppas nästa service dag, o nån gång där i mellan kommer patchnotsen att släppas:p

tack för svaret .... blir väl o ta fram allting igen o lira om från början ... dax o vara horde denna gång

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blaze101
Hmm stämmer priserna på Dark Whelp här?
Hittade en sådan igår.
http://wow.allakhazam.com/db/price.html?witem=10822

Na dom är gratis ju grinda i badlands några timmar så har du en gratis.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Philips Evnia OLED 32M2N8900 240 hz, Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KingCobra
Na dom är gratis ju grinda i badlands några timmar så har du en gratis.

jag har en vill sälja den

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flancen

Sen ska patch 1.7, 1.8, 1.9, 1.10, 1.11, 1.12, 1.13, 1.14, 1.15 och 1.16 komma också

Permalänk
Medlem
Citat:

Samma sak för mig, så jävla otroligt irriterande. Sen används pom om man är out of range och försöker köra en fireball eller nåt.
Kunde inte få iväg en enda fireball innan de kom ur fåret igår när jag duellerade.

Visa signatur

CCNP

Permalänk

någon här som använder HitsMode? Finns det nån möjlighet att ändra så man även ser dom som är i sitt partys damage?

Permalänk
Medlem

Var kan jag questa som lvl 59? har varit i winterspring ,WPL,EPL. Finns det något annat ställe? Det ska helst finnas mycket quest som går fort att göra.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maniak
Samma sak för mig, så jävla otroligt irriterande. Sen används pom om man är out of range och försöker köra en fireball eller nåt.
Kunde inte få iväg en enda fireball innan de kom ur fåret igår när jag duellerade.

'
Haha, samma här >_< Precis startat en UD mage på Argent Dawn (main server). Fattar inte vad som pågår, när jag är inne i WSG eller nåt så blir mina spells interruptade utan anledning, eller dueller... Så fett dryyyyygt...

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death

Permalänk
Medlem

Jag har fått lite insider information om Paladins nya skill i 1.7.

Ni kommer att få "Improved heartstone" som talent. Med 5 poäng så har den samma cooldown som erat heliga ägg. Ni kommer även få upp en dialogruta som frågar om ni vill använda heartstone samtidigt som skölden. Men lugn, går säkert att fixa så att det sker automatiskt med nån cool addon

muahaha

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av neX
'
Haha, samma här >_< Precis startat en UD mage på Argent Dawn (main server). Fattar inte vad som pågår, när jag är inne i WSG eller nåt så blir mina spells interruptade utan anledning, eller dueller... Så fett dryyyyygt...

Det är en mage-bug, så fort du blir targetad av en mob/spelare så blir din spel interrupted.
jävligt drygt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kega
Jag har fått lite insider information om Paladins nya skill i 1.7.

Ni kommer att få "Improved heartstone" som talent. Med 5 poäng så har den samma cooldown som erat heliga ägg. Ni kommer även få upp en dialogruta som frågar om ni vill använda heartstone samtidigt som skölden. Men lugn, går säkert att fixa så att det sker automatiskt med nån cool addon

muahaha

Läste något om en ny trinket från BWL också.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C