World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem

När jag ska patcha wow till 1.6-0en-gb patchen så när den har gjort 76% så kommer det upp ett meddelande som säger att det inte går , där str bland annat " the data is corrupt" vad kan jag göra ? har provat att installera om spelet och sedan patcha igen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
samma taktik 3 gånger, funkat alla

weho
http://www.thottbot.org/?i=35816 fick jag :>

Jasså, läste på worldofwarcraft.com forumet så man vet ju aldrig riktigt. Vi har kanske gjort 10försök på han och som bäst 11ägg kvar nu när vi farmar ragnaros(skryt:)) hoppas jag vi försöker lite mer och razorgore

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ingulf
tyvärr är det nog ganska kört :/
vi som hängt med från början sitter redan i gillen och farmar mc och onyxia hela dagarna. men de som missat tåget har ju ett helvete och många kommer aldrig få uppleva end-game content :/.

på vår server kör vissa gillen random-runs eftersom de är för få. detsamma borde t.ex. du kunna göra. försöka organisera mc-runs för guildlösa, mindre gillen och liknande. alla de som ör riktigt sugna men inte kan spela mc. finns det inget sådant intresse på servern är du som rogue, och snart nybliven lvl 60 ganska handikappad då konkurrensen är otroligt stor :(.

Precis... farma endgame content in i oändligheten, och betala för det... WoW är som roligast lvl 40-59 (imho), sen suger det bara rövsvett... värt med att "nytt" content är 40 man raids också... suck, ett så bra spel men bara EQ2smurfar som utvecklar endgame.

Permalänk
Medlem

http://www.thottbot.org/?i=24602

och hand of edward odd droppa för mig idag

trist att en mage sa att han needa på Chromatic , fast han får sälja till vendor

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

ganska lätt, får dock inte ge ut taktiker

Va meningsfullt inlägg du gav du, "får inte ge ut taktiker" hjälpte mkt

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Norbius
Va meningsfullt inlägg du gav du, "får inte ge ut taktiker" hjälpte mkt

hrm du har rätt...

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Isis
När jag ska patcha wow till 1.6-0en-gb patchen så när den har gjort 76% så kommer det upp ett meddelande som säger att det inte går , där str bland annat " the data is corrupt" vad kan jag göra ? har provat att installera om spelet och sedan patcha igen.

Testa ladda ner patchen igen. Jag hade t.ex. problem med fulla 1.6 patchen jag laddade från Fragzone, så tankade från annat ställe och då funkade det.

Permalänk
Medlem

Någon präst som kan ge lite tips på hur jag ska sköta mitt healingjobb när en druid eller präst är med i gruppen? Jag har alltid kört renew-shield och flash i nödfall. Visar sig att alla andra kör flash-greatheal och vad nu druiden kör som totalt sabbar min renew.

Visa signatur

(\_/)
(='.') • warpdrive - svenska citatdatabasen
(")-(")

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sphr
Någon präst som kan ge lite tips på hur jag ska sköta mitt healingjobb när en druid eller präst är med i gruppen? Jag har alltid kört renew-shield och flash i nödfall. Visar sig att alla andra kör flash-greatheal och vad nu druiden kör som totalt sabbar min renew.

Inte direkt ett healingtips, men en sak som många präster missar är att lägga PW:S INNAN en warlock börjar göra hellfire, inte efter

Permalänk
Medlem

klockan 8 på morgonen spawnar skarr tog han lätt droppa

http://www.thottbot.org/?i=16052
kommer jag ha tills jag hittar bättre ;D

http://www.thottbot.org/?i=21229

med

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zoi
Andra gången guilden tog Onyxia, vi blev sura för att ingen kom till BWL... Så vi stack till Onyxia istället... tog henne med 27 pers ^^

http://img324.imageshack.us/img324/8678/wowscrnshot0731050103...

Braindead @ Zenedar

Haha, najs ^^

Det är inte någon som har tagit Ragnaros på Zenedar va ?
Inte ens DAWN va ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec

Inte direkt ett healingtips, men en sak som många präster missar är att lägga PW:S INNAN en warlock börjar göra hellfire, inte efter

Tackar för tipset om det
Så som jag healar brukar jag lägga renew, skölden lägger jag enbart om snubben tar skada. Har han fått mer skada än renew kommer ge tillbaka så får han en flash efter skölden.

Skulle jag spela med en annan präst eller druid som inte kör HoT så kommer dom att slänga en stor heal som näst intill fyller på livet fullt, vilket kommer göra att jag slösat cirka 250 mana på en renew som inte ger liv alls. Jag vet helt enkelt inte hur man bör fungera med fler präster, det är ju uppenbart att jag på något sätt får lägga av med renew såvidare jag inte är ensam präst.

Citat:

klockan 8 på morgonen spawnar skarr tog han lätt droppa

http://www.thottbot.org/?i=16052
kommer jag ha tills jag hittar bättre ;D

http://www.thottbot.org/?i=21229

med

utöver skrytet att du lyckats plocka upp ett item som alla andra med kan plocka, vad tillför du till tråden? Jag börjar se den här tråden som 489 sidor skryt. Den är inte värd att vara klistrad och klubbas till officiell wow-tråd, näst intill alla frågor försvinner i allt jävla skryt.

Visa signatur

(\_/)
(='.') • warpdrive - svenska citatdatabasen
(")-(")

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sphr
utöver skrytet att du lyckats plocka upp ett item som alla andra med kan plocka, vad tillför du till tråden? Jag börjar se den här tråden som 489 sidor skryt. Den är inte värd att vara klistrad och klubbas till officiell wow-tråd, näst intill alla frågor försvinner i allt jävla skryt.

Meningen med en officiell WoW-tråd är väl mer att ha allt WoW-snack här? Eller iaf det mesta osv. Och att frågor försvinner i "allt jävla skryt" har jag lite svårt att se, tycker folk får svar på det dom frågar, fast vad vet jag Kanske är lite för jobbigt för vissa att läsa trådar som inte innehåller annat än frågor ^^

Och klart det skryts mycket, vafan det är ju ett mmo

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Monkej
Meningen med en officiell WoW-tråd är väl mer att ha allt WoW-snack här? Eller iaf det mesta osv. Och att frågor försvinner i "allt jävla skryt" har jag lite svårt att se, tycker folk får svar på det dom frågar, fast vad vet jag Kanske är lite för jobbigt för vissa att läsa trådar som inte innehåller annat än frågor ^^

Och klart det skryts mycket, vafan det är ju ett mmo

hrm, helt rätt. det är ju allt om wow, jag mena inte att skryta, jag tyckte det bara var kul för att inge alliance, brukar vara smockat, och looten kan vissa undra, och då skrev jag den

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag har börjat märka att farma elemental essences verkligen inte är det lättaste (och därmed riktigt tråkigt). Fick iofs 10 Essence of Water på 1,5 timme men sedan har jag spenderat ett antal timmar att grinda luft- och jordelementarer i Silithus utan att få en enda essence öht. Har även kört lite eldelementarer i Un'Goro utan lycka.

Essence of Fire går väl någorlunda snabbt att köpa ihop på AH och även Essence of Earth finns i viss mån. Essence of Air har jag dock inte sett på AH alls (spelar på Turalyon på Horde-sidan) så det verkar som det dröjer länge innan jag lyckas samla ihop 10 av varje...

Permalänk
Medlem

Atwa: Visst fick vi ihop ett fint team till BRD
Superwarrior som vägrar köra 1h och sköld..
Folk som inte vet hur elyceum ska göras..
Jag var inte happy people när jag gick och la mig kan jag lova.
Nå ska pressa mig till 57 idag iaf. Gratz till 60 btw.

Visa signatur

Winchester 3500+, Sapphire X850XT,2x512 Kingston hyperX,2x200Gb Diamondmax10,DFI Lanparty Nf4-sli dr
(23:42:26) <@Garland|Greene> peGGy: du är inget annat än en attentionwhore, så dig skiter jag fullkomlit i

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av the_wiz
Folk som inte vet hur elyceum ska göras..
Jag var inte happy people när jag gick och la mig kan jag lova.
Nå ska pressa mig till 57 idag iaf. Gratz till 60 btw.

ojoj, höll på att bli galen på den där jävla warriorn!... >< YARRGH!..

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Palmiye
Han som heter Grotesk och är med i RUIN? Han har fått dom på servern och RUIN har hittils dödat Majordomo i MC

Fast RUIN är inte en sån mogen guild enligt min mening, många dryga där PS. tror även Tribunal och Reborn är i MC lite då och då, men inte lyckats så bra..

Jap, Grotesk var det.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Furir
Reborn/Ruin kör MC för fullo.

Tribunal kör inte det än då vi saknar healers för det, dock så borde vi köra igång med det om någon vecka eller så. Lvlar upp våra prällar utav fan.

Där ser man :>

Permalänk
Medlem
Citat:

Såna är läskiga :/ "Asso jag kör 2handvapen så gör jag asmycket skada..." "Tanka? Va? Nä jag kör crit :)". Värsta är iofs att försöka förklara för "såna" ^^ Men men, "alla är vi barn i början".

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Jag hamna i ett knepigt pickupparty nyligen. En var tvungen att dra och då en drud frågat mig om han fick joina så sa jag till de i partyt att vi kunde få en healer (vi hade ingen healer och hade warrior). Istället för att lyssna på det så bjuder de in en paladin. Jahapp, han kan väl hela då om vi behöver det. Ett par minuter in i instansen får vi ett par adds, men vi klarar oss bra... utom paladinen som dör. Han helade inte någon, han slår inte på sköld och helar sig sjävl ens, utan bara dör ungfär som att han aldrig kollade på healthbarsen. Perfa när ingen annan kan ressa eller hela. Höll på att få tokspel.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Monkej
Såna är läskiga :/ "Asso jag kör 2handvapen så gör jag asmycket skada..." "Tanka? Va? Nä jag kör crit :)". Värsta är iofs att försöka förklara för "såna" ^^ Men men, "alla är vi barn i början".

Jo, vi skulle köra en snabb scholo-runda en gång. Inga warriors var tillgängliga i guilden, så vi fick leta fram en random warrior (Ni på stormscale alliance, se upp för Elfidis från Deadly Allies)
Han vägrade köra 1h+sköld, eftersom den "gjorde så lite skada". Han sa att "Hur fan ska jag kunna hålla agro om jag inte göra skada?" (detta skrivet med caps lock). Det roliga var att hans 2h var ett grönt 45 dps-svärd som gav +spi/sta
Han var dessutom lvl 57 och hoppade runt och vid ett par gånger agroade han i sina "hopp". Efter några rum tvingade vi han att köra med sköld, men det bytte han snabbt bort.
Då bestämde vi oss för att skita i han (han hade en jävligt dålig attityd också), och hitta en annan tank. Vi sa åt honom att han suger, följt av att han kallade oss för "fucking noobs learn how to play the game!" och en kick från partyt.

Vissa människör är bara så

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flaskis
se upp för Elfidis från Deadly Allies)

hela den den guilden ska man se upp för!

EDIT: nu när jag börjar närma mig lvl 40 kom jag på att jag hört att man kan få "rid lektionerna" gratis eller mounter billigare (vet att warlocks och paladins får sin)

hur då i såna fall? eller så kanske jag drömt det

är undead warror btw

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axxiz
hela den den guilden ska man se upp för!

EDIT: nu när jag börjar närma mig lvl 40 kom jag på att jag hört att man kan få "rid lektionerna" gratis eller mounter billigare (vet att warlocks och paladins får sin)

hur då i såna fall? eller så kanske jag drömt det

är undead warror btw

Din mount kostar 72g+18g om du är rank 3 i honor får du hästen för 64g+18

Permalänk
Medlem
Citat:

ojoj, höll på att bli galen på den där jävla warriorn!... >< YARRGH!..

haha brd är la inga problem :P?
jag brukar ta med mig 3-4 warriors som kör 2h och bara plöja igenom allt för att kunna smälta dark iron. inte direkt så att man behöver en balanserad grupp :ö

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Qw3
Va?

Tänkte fel det var Veritas som fick dom

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk

nu gick bloodscalp ner

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ikard
Asså, jag e nu lvl 53 snart 54 och har börjat leta efter en guild som kör Mc etc.. Men det finns ingen som tar inte mer folk och sånt, och om dem gör det så tar dem inte in rogues. Hur ska jag någonsin kunna gå med i een guild som kör boss raids? Jag kommer ju ha skit tråkigt vid lvl 60. Vet ni någon guild som man kan joina som är stor på shattred hand? Alliance.

Start ditt eget guild med folk som är 50+ och som saknar guild.

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Medlem

earthen ring nere nu med:(

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem

Ni är inte ensamma:

http://www.wow-europe.com/en/serverstatus/

Doh, så funkar inte länken längre heller.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

wieeee för blizzard:/

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP