World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReDog
Ska köpa min Epic-mount nu imorgon, finns det fler ställen för alliance att köpa hästar än i elvyn-forest?

Vill inte ha någon häst med plåt på, är priest och det passar inte riktigt

Tror inte det finns några andra att bara köpa sådär

Visa signatur
Permalänk
Medlem

lite trist... :< , ville ju fan lira inatt

This Wednesday there will be an extended maintenance in order to make some improvements to the realms.

Please note that all European realms will be offline from 3 am until 11 am

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Anden88
Tror inte det finns några andra att bara köpa sådär

Finns väl en breeder i SS med?

Visa signatur

i9 9900k | bequiet! Dark Rock Pro 4 | ASUS ROG Strix RTX 2080 Ti | Corsair Vengeance LPX 32GB DDR4 | MSI Z390 Gaming Pro Carbon | 32" Philips IPS 4k Monitor | EVGA 850W G2 Supernova | Fractal Design ARC XL | 4 x Corsair ML140 | NZXT Sentry 3 Fläktcontroller|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sgt_D
Monkej: Jag vet att det är dumt att generalisera. Men min åsikt står klart och tydligt att alliance faktiskt kör mer fulspel. Det enda jag grundar detta på är egna erfarenheter. Detta betyder självfallet inte att det är så det är.. horde gör säkert fulare saker på andra servrar/andra ställen jag inte befinner mig på. Du kanske missade att jag skrev "alliance här är blabla.." Men det känns samtidigt skönt att få gnälla av sig lite

Jo såg att du skrev "alliance här...", men ändå, du kan ju ändå inte veta helt. Även om det såklart stämmer _från ditt sätt att se det_ eftersom att vad du har sett har alliance gjort mer. Men så är inte fallet Och jo, gnälla kan vara skönt ^_^

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nexus82
Finns väl en breeder i SS med?

kanske det gör, jag vet inte:D

Visa signatur
Permalänk
Medlem

men kul drops i mc i dag då inte en enda nightslayer eller gigantstalker bara jävla cenarion o lawbringer o lite av de andra

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem

Jo, det finns en hästhandlare i SS...köpte hästmat för 50g där
Kollade upp det nyss innan server shutdown.

Visa signatur

i9 9900k | bequiet! Dark Rock Pro 4 | ASUS ROG Strix RTX 2080 Ti | Corsair Vengeance LPX 32GB DDR4 | MSI Z390 Gaming Pro Carbon | 32" Philips IPS 4k Monitor | EVGA 850W G2 Supernova | Fractal Design ARC XL | 4 x Corsair ML140 | NZXT Sentry 3 Fläktcontroller|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Anden88
kanske det gör, jag vet inte:D

finns i menethil med ;D

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sgt_D
Nepp, mage. Känner jag dig?

Monkej: Jag vet att det är dumt att generalisera. Men min åsikt står klart och tydligt att alliance faktiskt kör mer fulspel. Det enda jag grundar detta på är egna erfarenheter. Detta betyder självfallet inte att det är så det är.. horde gör säkert fulare saker på andra servrar/andra ställen jag inte befinner mig på. Du kanske missade att jag skrev "alliance här är blabla.." Men det känns samtidigt skönt att få gnälla av sig lite.

Neco: Som tur är har man ju blink, frost nova, arc explosion. Men kommer de med en backstab är man körd. Fast behöver fixa IAE.. är som sagt bara lvl 24.

Ska skaffa ett macro minsann. /golfclap

Tror båda sidor dödar lowbies lika mycket!

Dessutom kan du inte säga att de är fegt, de är ett krig mellan horde och alliance. Jag brukar döda varenda horde jag ser, oavsett om de är "grå" lr "gröna". Dessutom är de kul att åka till hillsbrad och se hur de försöker gå ihop för att döda dig, så kan man kolla hur många lowbies man kan ta på en gång

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sgt_D
Jag har ändrat inställning.. eller ändrat och ändrat.. Tidigare spelade jag som alliance på Skullcrusher, nu spelar jag som horde på Burning Legion. Alliance här är bland de fegaste jag varit med om. Okej, det är hillsbrad.. ett av de mysigaste ganking-paradisen, men ändå.

Är bara lvl 24, och man står och slåss mot en mob. Sen ser jag en "??" dwarf börjar springa mot mig. Jag flyr. Sen dyker det upp några fler "??" och hjälper dvärgen. Jag dör. Detta händer _hela tiden_ (men inte alltid samma ras då *duh*). När jag var lowbie som alliance fick man i alla fall vara lite ifred bortsett från de runt samma level. Det jag undrar bara är vilken glädje man få ut av det? Döda lowbies är inte kul alls, man slösar bara tid, enligt mig själv.

Djup suck. Nog för att det är PvP-sever, men de får ju inte ens några honor points av mig.

hehe jag vet, för jag spelar där. vad heter du där förresten?

Permalänk
Medlem

wohoo:) hade lite tråkigt o bestämde mig för att grinda lite elitedragons i Winterspring innan serveromstarten. då droppar denna, blev skapligt glad:) nu kan jag fixa Dreadstead snabbar än jag trodde:) http://www.thottbot.com/?i=17740

va tror ni man kan får för den på AH? gjorde ett WTS i IF precis innan server stängdes ner, fick en massa svar på en gång:)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BigSpawn
wohoo:) hade lite tråkigt o bestämde mig för att grinda lite elitedragons i Winterspring innan serveromstarten. då droppar denna, blev skapligt glad:) nu kan jag fixa Dreadstead snabbar än jag trodde:) http://www.thottbot.com/?i=17740

va tror ni man kan får för den på AH? gjorde ett WTS i IF precis innan server stängdes ner, fick en massa svar på en gång:)

en 250G borde du kunna få för den.

Visa signatur

"Cothax tells you : OK... sleep... try some. You type like either a drunk, or someone without sleep for the last few weeks. "

Permalänk
Medlem

Körde 5-manna LBRS.
Kul med server maintenance mitt i LBRS (eller vad det heter)

Fick mig iallafall http://thottbot.com/?i=9035 till min paladin

Samt annat bus. Dock vann jag inget av dom
2x http://thottbot.com/?i=21774
1x http://thottbot.com/?i=15664
1x http://thottbot.com/?i=11427

Samt en massa annat blått. minns dock inte vilka.

Tyckde det gick riktigt bra med tanke på att det var 2:a gången jag var där och fick aggera damage dealer. En annan paladin agerade tank :)'

Aja sova och fortsätta imorgon. ville bara skryta lite granna´.

Visa signatur

This place it's driving me insane.
Napalm it's burning us all.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
Tror båda sidor dödar lowbies lika mycket!

Dessutom kan du inte säga att de är fegt, de är ett krig mellan horde och alliance. Jag brukar döda varenda horde jag ser, oavsett om de är "grå" lr "gröna". Dessutom är de kul att åka till hillsbrad och se hur de försöker gå ihop för att döda dig, så kan man kolla hur många lowbies man kan ta på en gång

Det är fegt oavsett hur du försöker förklara att du är lam Tror själva grejen med contested areas är att folk runt samma levels ska ha chans till confrontation, men ha det så kul att förstöra det för din egen skull
(Och jag hoppas innerligt att du blir corpsecampad tills du tvingas spirit-healer resa dig själv)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Qw3
en 250G borde du kunna få för den.

nej nej, 600g går den för på vissa servrar, runt där är det den ligger på , på dom flesta

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
nej nej, 600g går den för på vissa servrar, runt där är det den ligger på , på dom flesta

inte på våran ><

Visa signatur

"Cothax tells you : OK... sleep... try some. You type like either a drunk, or someone without sleep for the last few weeks. "

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Qw3
inte på våran ><

på daggerspine såldes dne för 700g, på våran låg den för 550 för ett par dagar sen

http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=4515
undra hur han gör det där :>

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
på daggerspine såldes dne för 700g, på våran låg den för 550 för ett par dagar sen

http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=4515
undra hur han gör det där :>

hehe det där såg bara fånigt ut

Visa signatur

This place it's driving me insane.
Napalm it's burning us all.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=4515
undra hur han gör det där :>

Undra om han bara fixat i WoW-mappen och ändrat skin osv, eller om man genom att göra som det står där verkligen kan göra sådär. Coolt i såna fall, fast undra vart den där vendorn som även horde kan köpa gnome mount av finns ?

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem

http://www.worldofwarcraft.com/info/underdev/fishing.html

nu fan ska jag fixa 300 fishing och alla enchantings som går för + fishing :D, om man orkar

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Vad är det där The Untamed Blade? Hörde att man skulle bli exalted i Zaeta Faction för att få det, hur blir jag exalted med Zaeta??!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tejpis
Vad är det där The Untamed Blade? Hörde att man skulle bli exalted i Zaeta Faction för att få det, hur blir jag exalted med Zaeta??!

nej drop av första bossen i Blackwing Lair, från Razorgore The Untamed

fysatan så snyggt det är

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=4515
undra hur han gör det där :>

http://home.online.no/~quaker/lolmount.avi

Går att ändra med något program...

Visa signatur

XP-m 2400+, DFI Lanparty NFII Rev. B, 3x256mb Mushkin PC3500 LvlII BH5, Sapphire 9800pro 128mb, Lian Li PC70, Tagan 380w, 440gb hdd
Kylning: DD TDX, DD Maze4 GPU, Eheim 1048, BIX II

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LikeUnigo
http://home.online.no/~quaker/lolmount.avi

Går att ändra med något program...

Som jag misstänkte (läs högre upp), fast man vet aldrig ^.^

atWa: Fett snyggt! Undra hur en gnome ser ut med det =D Eller en orc ^^

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Monkej
Som jag misstänkte (läs högre upp), fast man vet aldrig ^.^

atWa: Fett snyggt! Undra hur en gnome ser ut med det =D Eller en orc ^^

en orc i nilbog fick det idag, fysatan, svärdet var 2 gånger längre än orcen typ

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
en orc i nilbog fick det idag, fysatan, svärdet var 2 gånger längre än orcen typ

hah måste se fint ut. Fett grymt svärd ju, crusader enchant passar med proccen på den ^^

edit:

Citat:

Ursprungligen inskrivet av blizzard staff
While we are aware of the many posts on this forum regarding balance issues related to the Shaman class, I must reiterate for the thousanth time that the Development Team view Shamans as a complete and balanced class. So quit asking for nerfs, they aren't going to happen.

Jag säger inte att shamans är helt overpowered, men att säga att dom är balanserade? Wtf? :0

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LikeUnigo
http://home.online.no/~quaker/lolmount.avi

Går att ändra med något program...

haha! den var ju riktigt rolig

Visa signatur

"Cothax tells you : OK... sleep... try some. You type like either a drunk, or someone without sleep for the last few weeks. "

Permalänk
Medlem

När kommer servrarna upp?

Visa signatur

60 Rogue @ Vek'nilash 60 Druid @ Zenedar (Nerlagd) 60 Rogue @ Zenedar (Nerlagd) Notebook: Dothan 2GHz | 1024MB 400MHz RAM | GF 6800 Go 256MB | 17" TFT | Server: AMD Athlon64 3200+ 939 0.09 | 2x Corsair Value 512 DDR400 Dualmode | Seagate 1x 250GB 1x 200GB S-ATA

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zoi
När kommer servrarna upp?

11 tror jag det var

Visa signatur

"Cothax tells you : OK... sleep... try some. You type like either a drunk, or someone without sleep for the last few weeks. "

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Qw3
11 tror jag det var

Meh! Vad ska jag göra nu i 3 ½ timme?

Visa signatur

60 Rogue @ Vek'nilash 60 Druid @ Zenedar (Nerlagd) 60 Rogue @ Zenedar (Nerlagd) Notebook: Dothan 2GHz | 1024MB 400MHz RAM | GF 6800 Go 256MB | 17" TFT | Server: AMD Athlon64 3200+ 939 0.09 | 2x Corsair Value 512 DDR400 Dualmode | Seagate 1x 250GB 1x 200GB S-ATA