World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zoi
Meh! Vad ska jag göra nu i 3 ½ timme?

slöa, kolla wow film, lira andra spel. äga Qw3 på Röj flaggor etc

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Zenedar är uppe nu iaf

Visa signatur

60 Rogue @ Vek'nilash 60 Druid @ Zenedar (Nerlagd) 60 Rogue @ Zenedar (Nerlagd) Notebook: Dothan 2GHz | 1024MB 400MHz RAM | GF 6800 Go 256MB | 17" TFT | Server: AMD Athlon64 3200+ 939 0.09 | 2x Corsair Value 512 DDR400 Dualmode | Seagate 1x 250GB 1x 200GB S-ATA

Permalänk
Medlem

Skönt att se att de verkar fixa buggen som gör att spells med castingtime avbryts. Dock är jag försiktig med hoppet då avbrottet verkar vara när man blir targetad, inte när man lämnar combat. Får se om de har fixat det. Det är iaf en av de värsta buggar jag varit med om då den verkligen gjort det svårt för casters i WSG i många situationer, även om inte motståndarna exploitar buggen medvetet.

Vad gäller Paladins och Shamans så är definitivt Paladins bättre i PvE, det brukar de flesta erfarna Alliance-spelare hålla med om. Shamans är dock bättre i PvP så båda har sina användningsområden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zoi
Zenedar är uppe nu iaf

nice! tankar patch, hoppas stormscale är uppe så jag kan grinda min sista essence of water utan att horde är där!!

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
slöa, kolla wow film, lira andra spel. äga Qw3 på Röj flaggor etc

Precis, du har bara tur, TUR SÄGER JAG, TUR!

Visa signatur

"Cothax tells you : OK... sleep... try some. You type like either a drunk, or someone without sleep for the last few weeks. "

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Qw3
Precis, du har bara tur, TUR SÄGER JAG, TUR!

<3

YES! ensam i felwood, sista essence of water blir en enkel match

Visa signatur

Permalänk

Hur svårt är BWL på en skala? Vad jag förstått så ligger det i klass med mc eller?

http://www.worldofwarcraft.com/info/underdev/fishing.html

Haha fyfasiken va skoj med fisketurnering..:D

Frågan är ju bara om fiskarna kommer få vara ifred från massganking?

Visa signatur

De kan ta vår sömn och tvinga oss marschera men de kan aldrig ta våra baskrar!
" Warrior is a very gear dependant class, once they get their epics they're pretty much are a concrete wall with a bazooka"

Permalänk
Medlem

Inte speciellt stabil servern var nu iaf, disconnect FTW!

Visa signatur

"Cothax tells you : OK... sleep... try some. You type like either a drunk, or someone without sleep for the last few weeks. "

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FrOst I SWE
Hur svårt är BWL på en skala? Vad jag förstått så ligger det i klass med mc eller?

http://www.worldofwarcraft.com/info/underdev/fishing.html

Haha fyfasiken va skoj med fisketurnering..:D

Frågan är ju bara om fiskarna kommer få vara ifred från massganking?

BWL är svårare än MC

tog 7 toxic horrors att fixa sista essence of water :>

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

tog 7 toxic horrors att fixa sista essence of water :>

Kom tillbaka när du farmat Essence of Air och behöver många. Då har du något att prata om.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Evil Peter
Kom tillbaka när du farmat Essence of Air och behöver många. Då har du något att prata om.

jag needar living essence och larval acid, rätt segt,l

dissad var 5e min...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Gha börjar verkligen hata blizzard och snart slänger jag skivorna i papperskorgen. Kanske dom bör skriva i patcherna vilka nya buggar dom har laggt in för det verkar vara det enda dom kans fixa in i detta sketna spel. Varför jag är lite smått tjurig är för att jag blir dissad var 5:e min som atWa.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

nån som kan säga när man slutar dissconectas?, ska göra nått annat tills det funkar

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

jag needar living essence och larval acid, rätt segt,l

Larval Acid, mycket segt att grinda. Många andra material har också låg droprate, men problemet med denna är att larverna inte finns samlade utan spridda över hela EPL. En massa ridande och larvdödande blir det. Jag fick till slut ihop alla komponenter till min Hide of the Wild.

Permalänk
Medlem
Citat:

nån som kan säga när man slutar dissconectas?, ska göra nått annat tills det funkar

Blir disconnected varannan minut på Burning Legion, går ju inte lira. Argh!

Är det likadant på andra servrar?

EDIT: Såg signaturen precis...

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Ja jag kör på Sylvanas och blir dissad hela tiden. Blizzard kan ju inte göra annat änn att lägga in nya buggar varenda gång en patch kommer. Dock första gången jag märker av det själv. Hmm och en fungerande hemsida verkar dom ju inte heller kunna fixa. Fan ett under at dom ens lyckas bygga ett "spelbart" spel.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

på daggerspine såldes dne för 700g, på våran låg den för 550 för ett par dagar sen

Va bra att jag spelar på Daggerspine då:) Var det på Alliance eller Hordesidan den sålde för så mycket?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BigSpawn
Va bra att jag spelar på Daggerspine då:) Var det på Alliance eller Hordesidan den sålde för så mycket?

horde,

vad jag tror iomed att servern skulle komma upp vid 11 dom kanske drar en restart då och då kanske löser problemet

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

horde

Aha, ja såg ju föresten att du av UD:) Ge fan i mig om du ser mig då;) (Bigspawn, Alliance Warlock)
Försöker komma in o lira, men disconnectas varje minut typ på Daggerspine:/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BigSpawn
Aha, ja såg ju föresten att du av UD:) Ge fan i mig om du ser mig då;) (Bigspawn, Alliance Warlock)
Försöker komma in o lira, men disconnectas varje minut typ på Daggerspine:/

Addar på KoS list

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skirn
Blir disconnected varannan minut på Burning Legion, går ju inte lira. Argh!

Är det likadant på andra servrar?

EDIT: Såg signaturen precis...

Jasså du lirar också där =)...

Visa signatur

Om du svarar på mitt inlägg, citera, tack!

Permalänk
Citat:

BWL är svårare än MC

Är ju logiskt eftersom han där inne vill krossa Ragnaros ^^

Visa signatur

Anders & Måns: Oj vad mörkt det var, här kan det inte ha varit tänt på länge!
Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.
R.I.P Övriga Ämnen 2001 - 2005

Permalänk
Medlem

Yay! ja fick http://www.thottbot.com/?i=15481 sålt på AH för 105g igår

Permalänk
Medlem

Vad är Hurricane värd ? Slängt upp den på ah för 150-200g men ingen verka vilja köpa den. Min första epic sak och den verkar vara svår att få såld. :/ Har dock fått bud på 80g men 80g känns lite väl lite.

Visa signatur

Permalänk

Vad sjutton? Är servrarna nere efter morgonens patch? Jag hittar inga realms och inte min karaktär heller!

Visa signatur

"The distance between insanity and genius is measured only by success."
-Eliot Carver, Tomorrow Never Dies

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kr0owe
Vad är Hurricane värd ? Slängt upp den på ah för 150-200g men ingen verka vilja köpa den. Min första epic sak och den verkar vara svår att få såld. :/ Har dock fått bud på 80g men 80g känns lite väl lite.

sålde min för 100g och imo var det överpris, du kan nog få sålt den för det med.

hurricane har bar dps men är för snabbt och har för låg dmg för att den ska vara bra

Visa signatur

"No. You're not a bad person. You're a terrific person. You're my favorite person, but every once in a while, you can be a real cunt." - Bill (Kill Bill Vol. 2)

Permalänk

Nån som vet var ja kan hitta The Butcher i SM vilken part=)

och vilka talents ska ja köra på me rogue??

Visa signatur

wdadadadwa

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Universal
Vad sjutton? Är servrarna nere efter morgonens patch? Jag hittar inga realms och inte min karaktär heller!

Klockan är inte 11 ännu.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Exerco
men kul drops i mc i dag då inte en enda nightslayer eller gigantstalker bara jävla cenarion o lawbringer o lite av de andra

Tell me about it. Men igår droppade NightSlayer Belt av en CoreHound.. Men det har jag redan.. Vi stoppade hoss Golemagg eftersom vi hade 2präster kvar ^^ jädrans trötta personer då

Men annars är det ju bara Lawbringer/felheart/cenarion

IDAG VILL JAG HA CHESTARMOR!!!!!!!!!!!!!

kolla så jävla snygg den är

Men dom verkar ha nerfat Skorna nu =( dom sticker inte ut så på min gubbe

Tråkiga är att chest har droppat 1 av minst 20gånger

innan fick vi 4st Staff of Domi.... i rad och den ska ha ännu mindre droprate på golemag

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av janne
Klockan är inte 11 ännu.

Eh? Började spela förra veckan, är servrarna aldrig uppe på onsdagar innan klockan 11?

Visa signatur

"The distance between insanity and genius is measured only by success."
-Eliot Carver, Tomorrow Never Dies