World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Universal
Eh? Började spela förra veckan, är servrarna aldrig uppe på onsdagar innan klockan 11?

klockan 11 slutar server underhållet;)

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem
Citat:

Eh? Började spela förra veckan, är servrarna aldrig uppe på onsdagar innan klockan 11?

servrarna är nere varje onsdag på morgonen, skall komma upp klockan 11.

Permalänk
Medlem

LOL! kolla in denhär sidan --> http://home.iprimus.com.au/mclean84/TaurenPics.html Tauren paladin skulle ju va hur ful som helst

Permalänk
Medlem
Citat:

mm antingen upgraderar dom spelet eller så scannar dom igenom alla servrar efter fel o skit tar lite tid

Permalänk
Medlem

NEooOXiDOS: Jag har hittat det svärdet i SM Graveyard så grinda där. Hyffsat bra pengainkomst också.

Tänkte höra om vilket addon som är bäst i raid för paladins. Lite drygt att buffa/cleansa manuellt eftersom man blir ganska trött när man bara har kommit 15 min in i instancerna. Något som vore väldigt bra är om man skulle kunna ställa in så att tex priests får salvation och rogues får kings osv.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

Är jag för tidig för att försöka ladda ner patchen?
Får ett felmedelande som säger att trackern inte är tillåten att ladda ner filen eller något liknande.

Börjar närma mig 400 int nu i alla fall saknas några magister saker bara.
http://wow.allakhazam.com/profile.html?210759

Visa signatur

mAngAn_

Permalänk
Medlem

Vad betyder: This download is not authorized by the tracker! ? det kommer upp när jag ska tanka patchen.

Visa signatur

mjau

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Behold_
Vad betyder: This download is not authorized by the tracker! ? det kommer upp när jag ska tanka patchen.

kom upp för mej med, jag tryckte bara bort det;)

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Det kommer upp för mig med, Den börjar aldrig tanka. Vad är felet?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Simonsvensson
Det kommer upp för mig med, Den börjar aldrig tanka. Vad är felet?

tryck bara bort det, funkade för mej;)

Visa signatur

Permalänk

6% av patchen nu...

Visa signatur

Många av er känner mig som Spaic ;)

Permalänk
Medlem

bara nått error tydligen, efter en stund så ska den börja ladda ner

Citat:

Upon the release of the next content patch, the current dubuff limit of eight is being increased to sixteen

<3

Visa signatur

"No. You're not a bad person. You're a terrific person. You're my favorite person, but every once in a while, you can be a real cunt." - Bill (Kill Bill Vol. 2)

Permalänk
Medlem

nån som vet någon sida som har patchen, typ fz eller nått sånt? min låg i 2 kb/s i 10 minuter, sen la den ner.

Visa signatur

mjau

Permalänk
Citat:

nån som vet någon sida som har patchen, typ fz eller nått sånt? min låg i 2 kb/s i 10 minuter, sen la den ner.

Samma här:(

Permalänk

ska man bara låta den va och vänta eller så börjar den ladda ner?

Visa signatur

De kan ta vår sömn och tvinga oss marschera men de kan aldrig ta våra baskrar!
" Warrior is a very gear dependant class, once they get their epics they're pretty much are a concrete wall with a bazooka"

Permalänk
Medlem

bara o vänta o trycka bort alla errors, funkade för mej som sagt;)

Visa signatur

Permalänk

bleh min verkar ha fastnat på 12%

Visa signatur

De kan ta vår sömn och tvinga oss marschera men de kan aldrig ta våra baskrar!
" Warrior is a very gear dependant class, once they get their epics they're pretty much are a concrete wall with a bazooka"

Permalänk
Medlem

Gick ner ganska fort och kunde connecta till spelet utan problem

Permalänk
Medlem

jaaa äntligen fick jag min Helm of might

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X | ASUS GeForce RTX 3080 Ti | ASUS ROG STRIX X570-F GAMING | Corsair 32GB DDR4 3600MHz Vengeance | Samsung 980 PRO M.2 NVMe 1TB

Permalänk
Medlem

Hmmm, patchen tog bara någon minut för mig.
Dock söker jag någon på shattered hand som kan ge mig Beastslaying eller Demonslaying Alternativt får jag väll ge dig lite cash, bara att skriva till mig /w Epiphone

Permalänk

VAr kan jag hitta dom bästa plate dropsen(Jag är lvl 42)? BEhöver verkligen lite plate, Speciellt en hjälm och shoulders. Var kan man hitta de bästa för min lvl?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Simonsvensson
VAr kan jag hitta dom bästa plate dropsen(Jag är lvl 42)? BEhöver verkligen lite plate, Speciellt en hjälm och shoulders. Var kan man hitta de bästa för min lvl?

Gör Razorfen Downs, finns en fin plate hjälm på sista bossen

http://www.thottbot.org/?i=3520

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
Gör Razorfen Downs, finns en fin plate hjälm på sista bossen

http://www.thottbot.org/?i=3520

Gött:) har ändå en quest där. Drar väll dit när spelet börjar funkar igen=/

Permalänk
Medlem

En liten allmän undran. Varför skiljer sig alltid ikonerna på items på hur de verkligen ser ut? Varför kan de inte visa en rättvis bild på ikonen direkt? Det var likadant i Diablo..

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

Simonsvensson;
Bring the Light-questen? Det är rätt poppis för clothusers att döda Amnernar också, då han droppar Robes of the Lich, och rogues vill ha daggern Coldrage Dagger (eller svärdet från questen). Så rätt lätt hitta folk som vill köra den.

Jag fick Coldrage på min första run, hade flyt trots en tokig warrior som rulla på den också (han var lvl 38 så han kunde inte ens använda den direkt).

Permalänk
Citat:

Visa signatur

Asus Rog Strix Geforce RTX 3080 TI OC 12GB/ AMD Ryzen 7 5800X/ DDR4 Corsair Vengeance RGB PRO 64GB (4x16)/ Asus Rog Strix B550-F Gaming/ Corsair iCUE H150i Elite Capellix/ Corsair HX1200 v2 1200w 80+Platinum/ Lian Li PC-011 Dynamix XL Temered Glass White/ Corsair Braided white-black cables/ AOC CU34G2X/ Roccat Vulcan TKL/ Logitech G502 Hero/ Sound blaster Katana Soundbar/ Steelseries 9 wireless/ Lytmi Immersive ARGB Monitor Backlight LED

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Buio
Simonsvensson;
Bring the Light-questen? Det är rätt poppis för clothusers att döda Amnernar också, då han droppar Robes of the Lich, och rogues vill ha daggern Coldrage Dagger (eller svärdet från questen). Så rätt lätt hitta folk som vill köra den.

Jag fick Coldrage på min första run, hade flyt trots en tokig warrior som rulla på den också (han var lvl 38 så han kunde inte ens använda den direkt).

Precis. men får ett rätt bra svärd av den questen:) Sen så är dropsen i Razorfen downs rätt så fina med:) okej, Jag hatar såna som rollar fast dom inte behöver

Permalänk
Inaktiv

Tjingeling

Permalänk
Permalänk
Medlem

Någon som vet när Darkmoon Faire kommer nästa gång för alliance?

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C