Muskampen 2025 är igång! Varje dag 19:00
Permalänk

Corsair eller Kingston ??

Är det stor skillnad på Corsair och Kingston minnerna??
Bör man byta till Corsair?

Permalänk
Medlem

Nja, det är inte såå stor skillnad. Båda tror jag har livstids garanti. Det är ju bara specsen på minnena som är olika, typ. Corsair har ju endel väldigt bra, och Kingston med.

Visa signatur

#sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xeefus
Nja, det är inte såå stor skillnad. Båda tror jag har livstids garanti. Det är ju bara specsen på minnena som är olika, typ. Corsair har ju endel väldigt bra, och Kingston med.

...vart vill du komma? förutom att konstatera det uppenbara

Visa signatur

Ave!

Permalänk

corshair bättre timings beroende på vilka kongston,, dom båda är bra men corshari är bättre på klockning

Visa signatur

pengar är ett mått på akumulerat arbete..

Permalänk
Medlem

man kan väl lika gärna fråga vilken bil som är snabbast, Volvo eller Saab. Det beror helt på vilka modeller som jämförs..

Permalänk
Inaktiv

corsair ska det vara

Permalänk
Medlem

men han frågar om han ska byta.. vilket jag tolkar som om att han redan har kingston.. och det verkar ju inte vara några problem med dem för han då han iaf inte nämner det.

så varför byta till minnen som äöndå komemr köras i samma hastighet?? (eftersom du inte nämner några förutsättnignar)

Permalänk
Medlem

TwinMos !!!

Visa signatur

AMD 7800X3D | ASUS TUF X670E-PLUS | Corsair Vengeance DDR5 32GB EXPO | ASUS TUF 4090 OC 24GB |
Noctua NH-U12A | Corsair 4000D | Corsair AX1200W | Steelseries Apex 7 | Steelseries Sensei Ten | ASUS VG35VQ

https://github.com/Mariusz89B

Permalänk

CrosAir ska det va (bra timnigs)