Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jens
okej då, tycker den svarta var snyggare oxå när ja såg riktiga bilder + att det är inte själva plasten som blir smutsig utan klickhjulet, men skitsamma, nu blev det en graverad svart som är skickad.

Länk till dessa bilder?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Simons
blah min kom till helsingborg i morse, den borde varit här nu bor i jönköping
Snurrig_kille, ringde dom inte innan dom kom med den?

Inte vad jag kunnat höra, men sen gjorde de lika dant med min Kamera jag köpte från Pixmania för några år sedan

Visa signatur

Asus Z390-F Strix | i9 9900K | 64GB Corsair 3200Mhz | MSI GTX 1080 Seahawk EKWB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oslipad_
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/swedenstore.woa/91002...

Funkar denna till iPod Nano ?

"In other words, the nano is incompatible with Apple’s iPod Camera Connector, as well as Belkin’s Digital Camera Link and Media Reader."

Från http://playlistmag.com/reviews/2005/09/ipodnanoaccessories/in...

Det står en del läsvärt om tidigare tillbehörs kompitabilitet med nanon där..

//kentuckY

Visa signatur

jo..

Permalänk
Medlem

Ajdå, men det MÅSTE ju bara finnas/komma nåt liknande till Nano'n annars blir jag arg.

Permalänk

Hmm jag vet inte om det är jag som är puckad men jag får inte till det med album covers med nanon. Någon som har dessa probs?

Visa signatur

Alltid otur!

Permalänk
Medlem

Jaha.. Då är min Nano 4 GB vit + halsbands hörlurarna betalda *hoppas posten ej segar*

Permalänk
Medlem

typiskt att när man beställde så stod det att det skulle ta 4-5 veckor innan halsbanslurarna skulle komma in o därmed ville ja inte sitta o vänta på Nanon då de inte skulle skicka den förän de fick in lurarna. så man beställer, o så när de väl skickat dem, då dyker lurarna upp o de kostar för lie för att det ska vara gratis frakt, nån som vill sambeställa sådanna? :D:D

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kraspor
Hmm jag vet inte om det är jag som är puckad men jag får inte till det med album covers med nanon. Någon som har dessa probs?

Har du lagt in bilder som taggar till filerna?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Malm
Har du lagt in bilder som taggar till filerna?

Japp, kollat i alla menyer också att bilder är aktiverat men hittar inget.... merde

****EDIT****

Löste det, verkade som om iTunes hade knasat ihop sig, installerade om det och nu rullar det

Visa signatur

Alltid otur!

Permalänk
Medlem

Undrar när 6 och 8GB versionerna kommer, säkerligen i början av nästa år. För det är ju som sagt inte någon omöjlighet eftersom dagens 4GB-version består av en spelare med 2st 2GB-minneskort i sig!

Så då är det bara för Apple att slänga i 2 st 4GB-minnekort så har vi oss en 8GB iPod Nano, men jag kan tänka mig att den blir hyfsat dyr.............

Permalänk
Medlem

var hittar ni halsbandslurarna?

Visa signatur

nej tack

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Patriiik
var hittar ni halsbandslurarna?

http://store.apple.com/Apple/WebObjects/swedenstore.woa/91306...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kameo
Undrar när 6 och 8GB versionerna kommer, säkerligen i början av nästa år. För det är ju som sagt inte någon omöjlighet eftersom dagens 4GB-version består av en spelare med 2st 2GB-minneskort i sig!

Så då är det bara för Apple att slänga i 2 st 4GB-minnekort så har vi oss en 8GB iPod Nano, men jag kan tänka mig att den blir hyfsat dyr.............

O ett pris för detta också... Tänk, SD flashminnen på 4 GB kostar 6 000 kr. Om de skulle göra en nano just vid detta tillfälle med 2x 4 GB skulle väl priset bli runt 8 000 - 9 000 kr. Man kan köpa två st Qtek 9100 eller en hyffsad dator för det priset

Permalänk

Jippie, min har nått Göteborg nu på morgonen, så jag hoppas att jag har den i min hand i eftermiddag.

Permalänk
Medlem

Till er som har fått er spelare:
Hur lång tid tog det från att iPoden befann sig i Shenzhen/HK tills att ni hade den i handen?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zniff
Konstigt att hörlursporten sitter där nere...?

"Think Different"
-- gammal Apple-slogan

(innan de började förknippa "different" med "konstig")

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Medlem

Jag tycker det är riktigt smart att ha hörlursporten nederst. När du har spelaren i fickan spelar det ingen roll åt vilket håll den ligger, för det syns ändå inte. När du håller den i handen så kommer inte sladden i vägen för skärmen. Skitbra!

Permalänk
Medlem

Ja, när man tar upp spelaren ur fickan så slipper man också vända på den, vilket är fallet med övriga spelare i serien.

Permalänk
Medlem

in som beställt svart, fick ni svarta hörlurar med lr?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xelar
in som beställt svart, fick ni svarta hörlurar med lr?

Nej, både den svarta och vita modellen levereras med vita hörlurar.

Visa signatur

Medlem i signaturgruppen nyliberala datahakkare med POSIX-kompatibla system.

Permalänk
Medlem

Jag besökte idag den lokala apple-handlaren men tyvärr hade han bara den vita 2 gigsvarianten inne, jag är ute efter efter den svarta 4 giggaren

Klämde dock lite på den vita och fi fan vad liten den är, alla bilder jag sett säger inte ens hälften om storleken på tingesten :1D

På måndag är den min.

Permalänk
Hedersmedlem

Måste avregare mig lite. Komplett har ändrat leveransdatumet till 1/10 PRELIMINÄRT! Och innan ni säger att jag borde beställa från Apple, jag har pengar till godo på komplett så det är därför...

Permalänk
Medlem

Någon som vet om man får 10 % rabatt med CSN-kortet även i Apple Center-butikerna?

Permalänk
Medlem

Hur är ljudet i iPod nano emot t.ex en iRiver är det någon större skillnad? ich funkar alla hörlurar till en iPod nano?

Visa signatur

9800X3D - 4090 FE allt vattenkylt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haziza
Hur är ljudet i iPod nano emot t.ex en iRiver är det någon större skillnad? ich funkar alla hörlurar till en iPod nano?

Ipod och iriver lite dyrare ska ligga på runt samma nivå. Ipod har vanliga 3.5 mm, alltså funkar iprincip alla

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Malm
Någon som vet om man får 10 % rabatt med CSN-kortet även i Apple Center-butikerna?

va inne i en i lund idag, 6% va det med csn kort, 10% med mecenat eller vad det heter...

Permalänk
Medlem

besvikelse jag trodde jag skulle få halslurarna!

Permalänk
Medlem

halslurarna orginal, det hade varit för bra för att vara sant o inte likt apple. de vet att de flesta köper ipoden ändå o sen går o köper halslurarna

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem

fått min nu också, den är väldigt mycket hetare irl ..

Permalänk
Hedersmedlem

Hade lite tid över och började leta efter saker jag kunde göra ett litet skydd till nanon. Har som sagt inte fått den än, men jag tog dimensionerna och gjorde en modell av 10 vykort. Sen var det bara att börja sy och klippa.

Gammal handduk och lite snöre.
http://putfile.com/pic.php?pic=9/25803034743.jpg&s=x1

Gammalt lakarn och en sydd namnlapp med mitt efternamn. Piraten är tagen från Talk like a pirate -day logan som för övrigt är nu på måndag. För inte missas!
http://putfile.com/pic.php?pic=9/25803033324.jpg&s=x1

Gammalt kassetband med lite moddning kan användas som fodral. Blev väl sådär, la in en tunn duk också för att skydda lite extra. Mest för att se om det gick att göra.
http://putfile.com/pic.php?pic=9/25803120866.jpg&s=x1
http://putfile.com/pic.php?pic=9/25803150973.jpg&s=x1