Permalänk
Medlem

Får man med en dockningsstation till den? Jag ser på bilderna som några har postat en liten plastbit som ni skrev något om en dockningshit. Men är det en docka eller inte?

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SunQ
Får man med en dockningsstation till den? Jag ser på bilderna som några har postat en liten plastbit som ni skrev något om en dockningshit. Men är det en docka eller inte?

Nej det är inte en docka. Det står väl ganska tydligt på Apple Store att man inte får med en docka? Det är en plastbit som ska användas för att olika iPods ska passa i samma tillbehör, en slags adapter.

Permalänk
Medlem

Ok, då får jag lägga till en docka då.
Jag har inte kollat så nogrannt på applestore. Ska kolla lite nogrannare.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Boomer84
Jag har en iPod 3g 20gb, nu undrar jag om jag kan köpa nanon och använde firewirekabeln som jag fick med den gamla iPoden till att ladda nanon?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blubbb
Jepp du kan ladda nanon men inte föra över musik.

Boomer: Du får med en USB-kabel.

Blubb: vad menar du? nano har väl öht inget FireWire-stöd?

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Medlem

jag kan tillägga att ipod nano har suveränt ljud, testade idag med mina shure e2c, lyssnade på system of a down med rock på EQ, himmelskt!

gillade dock inte när man tog normal/bass boost.

Permalänk
Medlem

En svart Nano med gravyr är nu beställd Med docka. Sluträkning på 2770kr då jag inte pluggar. Nu börjar bara den långa väntan.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

En svart Nano med gravyr är nu beställd Med docka. Sluträkning på 2770kr då jag inte pluggar. Nu börjar bara den långa väntan.

hur många gig? vad var det för gravyr om man får fråga?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

En 4gigs version. och jag valde DONT PANIC då jag precis läst ut och totalt älskade Liftarens Guide till Galaxen. Jag ville ha DON´T PANIC men man fick ju inte ha specialtecken.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag såg den i verkligheten idag.. Och tänkte :JÄVLAR, EN SÅNN MÅSTE JAG HA!!!! den är för fan mindre än... en tändsticka.. nästan iaf

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 4TB SATA SSD = total 16TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: ASUS PG32UCDM 32" 4K OLED 240Hz, Acer Predator XB323UGX 32" 1440p 270Hz
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk

aac_ripper: Nej den har inget firewire stöd för DATA, däremot så tar den gärna emot el från en firewire-kabel

Permalänk
Medlem
Citat:

En 4gigs version. och jag valde DONT PANIC då jag precis läst ut och totalt älskade Liftarens Guide till Galaxen. Jag ville ha DON´T PANIC men man fick ju inte ha specialtecken.

stiligt

slänger du upp en bild då oxå elle?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Köpte min idag, det lönar sig att köpa hos återförsäljare om man klarar sig utan gravyr
För övrigt är Itunes världens skitprogram =/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nightborn
Köpte min idag, det lönar sig att köpa hos återförsäljare om man klarar sig utan gravyr
För övrigt är Itunes världens skitprogram =/

Klart man måste ha gravyr! Gratis är bäst!

Permalänk
Avstängd

SunQ, mitt förslag ju "Dont panic" Yay! *hoppar runt av lycka*

Visa signatur

óynk

Permalänk
Medlem

mobboffer: Det var inte pga ditt förslag men det är en grym text Man kan slänga in lite coola bilder i den också på vogonskepp och grejjer. Så är det som ens egna lilla Liftarens Guide

Visa signatur

Permalänk
Medlem

jag vill me ha en .... men som vise mor säger "vafan ska du ha något du redan har för?"

Visa signatur

nej tack

Permalänk
Medlem

Då svarar man "Ge faan i vad jag köper, det är mina j*vla pengar!"

Visa signatur

Permalänk
Medlem

jo det är ju det normala men om blickar kunde döda.. ;P

vad får ljudet med andra lurar (inga dyra men bra) på en ska 1 - 10 btw?

Visa signatur

nej tack

Permalänk

Är det bara jag som tycker att det är skumt att en flashbaserad spelare har sämre batteritid än Ipod Mini som är hårddiskbaserad?

Visa signatur

---Under uppbyggnad----

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lillpeparoni
Är det bara jag som tycker att det är skumt att en flashbaserad spelare har sämre batteritid än Ipod Mini som är hårddiskbaserad?

Batteriet i nanon är väl mindre än det batteri som sitter i minin, och då även batteritiden.

Visa signatur

HTPC: Antec Fusion Black 430 / Intel Core 2 Duo E8400 3,0GHz / Asus P5E-VM HDMI / Corsair XMS2 Xtreme TwinX DDR2 PC6400 4 GB / Western Digital Caviar GP 750GB / Scythe Ninja Mini / Noctua NF-S12-1200 120mm *2 / Gigabyte GeForce 9600GT Heatpipe Dual-DVI 512MB

Permalänk

Helt sjukt prioriterat tycker jag.

Visa signatur

---Under uppbyggnad----

Permalänk

hur mycket mindre blir batteritiden tror ni om man kör med ett par koss porta pro?
ni som kör lite större lurar hur mycket tappr ni?

Permalänk
Medlem

Hej lite hjälp här.

Min kusins man ska till San Jose i mitten av oktober och jag ska skicka med en beställning på en sån här liten vacker sak. Så nu undrar jag hur det går med garanti ärenden? Jag kommer isf köpa den i en "Apple store", finns det fortfarande världsgaranti, och hur fungerar den isf?

Visa signatur

-_

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lillpeparoni
Helt sjukt prioriterat tycker jag.

Tycker inte jag. Vill man ha en otroligt slimmad Mp3-spelare och anser att det är väldigt viktigt kan man ta att den inte har ett så fett batteri invärtes. 1+1=2.

Permalänk
Medlem

Det här måste vara den snyggaste Mp3 spelaren som jag sett på länge. Köpte en Iriver H10 5gb i mitten av sommaren men ska nu sälja den så att jag kan köpa en Ipod Nano svart

Visa signatur

3dMark05: 15.100 -> E4300 1.8Ghz @ 3.15Ghz , 2x1gb OCZ PC6400, 8800GTS 320mb, ASUS P5N-E SLI

Permalänk
Medlem

så har man äntligen fått hem sin svarta graverade 4 gb Nano ruskigt fin, svårt att greppa hur liten den är

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem

men till allt snällt folk där ute: BILDER??!! SNÄLLA?? detta e ju swec ffs...

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zees
Hej lite hjälp här.

Min kusins man ska till San Jose i mitten av oktober och jag ska skicka med en beställning på en sån här liten vacker sak. Så nu undrar jag hur det går med garanti ärenden? Jag kommer isf köpa den i en "Apple store", finns det fortfarande världsgaranti, och hur fungerar den isf?

Det finns världsgaranti fortfarande, ja!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jens
så har man äntligen fått hem sin svarta graverade 4 gb Nano ruskigt fin, svårt att greppa hur liten den är

Har nämnts tidigare, och är värt att nämna igen..

Bilder!!:p

Visa signatur

jo..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Svarte Petter
Det finns världsgaranti fortfarande, ja!

Vet du hur den fungear då?

Blir det fel på min ipod tar jag med kvittot från affären jag köpte den på och går till en "auktoriserad"(stavning) affär som säljer apple produkter så fixar jag det där?

Typ så?

Visa signatur

-_