Permalänk

Razer Diamondback Problem (hjälp)

Ivrig som jag var försökte jag installera Razerns Drivers innan jag avinstallerade drivers för intellimouse 4.0. Så jag vfick börja om, men tror att jag kan ha tagit bort någon slags allmän drivrutin för möss eller något. Hur som helst - Problemet är att jag även efter att ha avinstallerat intellimouse-drivers och på nytt installerat razern hackar muspekaren fram på skärmen. Det är ungefär som att det är jättestora pixlar på något sätt. Jag vet inte hur man mäter sådant men tror att detta ska vara en bra mus och inte ska bete sig sådär.

***Tacksam för Tips***

Visa signatur

[MSI K8N NF4 Diamond][AMD 3500+ Newcastle @ 11x222][Corsair TWINX2048 - 2.5-3.3.6-1T][MSI 6800 @ 382/799][M-Audio Delta 1010LT]

Permalänk
Medlem

Hm, låter mysko. Vad har du för inställningar för musen i kontrollpanelen och vad har du för inställningar i "Razer Config"?

Den skall verkligen inte bete sig så nej.

Visa signatur

4670K@4.4, GTX760-DC2OC-2GD5, Z87I-PRO, 8GB RAM (CML8GX3M2A1600C9), Seasonic G-550 550W

Permalänk

Re: Razer Diamondback Problem (hjälp)

Citat:

Ursprungligen inskrivet av baronjosef
Ivrig som jag var försökte jag installera Razerns Drivers innan jag avinstallerade drivers för intellimouse 4.0. Så jag vfick börja om, men tror att jag kan ha tagit bort någon slags allmän drivrutin för möss eller något. Hur som helst - Problemet är att jag även efter att ha avinstallerat intellimouse-drivers och på nytt installerat razern hackar muspekaren fram på skärmen. Det är ungefär som att det är jättestora pixlar på något sätt. Jag vet inte hur man mäter sådant men tror att detta ska vara en bra mus och inte ska bete sig sådär.

***Tacksam för Tips***

Har du testat att ladda ner dom senaste drivrutinerna från razers hemsida?
http://www.razerzone.com

Visa signatur

Laptop: ASUS U31SG 13"
[Intel i3 2350M] [8 GB DDR3] [nVidia GeForce 610M] [120 GB SSD]

Permalänk

nu funkar det!

Visa signatur

[MSI K8N NF4 Diamond][AMD 3500+ Newcastle @ 11x222][Corsair TWINX2048 - 2.5-3.3.6-1T][MSI 6800 @ 382/799][M-Audio Delta 1010LT]