Permalänk
Medlem

mmorpg/fps

nån som vet av nåt bra mmorpg/fps förutom planetside ?

Permalänk
Medlem

-GuildWars "Spelar det själv, spelat i några månader nu.. Fantastiskt spel

-StarWars Galaxies "var helt ok förut.. Men har tydligen blivit sämre, men det är väll från person till person hur mycket man gillar Starwars i sig :)"

Visa signatur

** Intel Core 2 Duo @ 3Ghz ** 4Gb DDR2 @ 800Mhz ** Geforce 8800GTX 768mb **

Permalänk

Fast iom att Galaxies blivigt mer FPS orienterat så kanske det endå tilltalar trådskaparen mer än förut.

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org

Permalänk
Medlem

Ja det är klart, jag nämnde fortfarande att det var från person till person

Visa signatur

** Intel Core 2 Duo @ 3Ghz ** 4Gb DDR2 @ 800Mhz ** Geforce 8800GTX 768mb **

Permalänk
Medlem

bli inte jedi de är nerfade

Permalänk
Medlem

Dom som är ute har väl redan blivit sagt..

Kan däremot göra lite reklam för Fallen Earth.
fallenearth.com

Gå in och kika på det spelet. Gillar du/ni Fallout kommer det nog
vara intressant.

Visa signatur

:: Hell was build for heroes ::

Permalänk
Medlem

Huxley kommer ju till Xbox 360... Det är ett sci-fi MMOFPS som kör på Unreal Engine 3. Verkar riktigt nice, jag kommer antagligen att köpa det...

http://games.teamxbox.com/xbox-360/1122/Huxley/

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pHeerB
-GuildWars "Spelar det själv, spelat i några månader nu.. Fantastiskt spel

-StarWars Galaxies "var helt ok förut.. Men har tydligen blivit sämre, men det är väll från person till person hur mycket man gillar Starwars i sig :)"

Dom är väl inte MMORPG/FPS eller? Vet inte säkert, iofs. har aldrig spelat Guild Wars.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EvilNed
Dom är väl inte MMORPG/FPS eller? Vet inte säkert, iofs. har aldrig spelat Guild Wars.

Inget av dem är FPS, Guild Wars är inte ens ett MMO i mitt tycke (Jo, jag har spelet)...

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Vansinne
Dom som är ute har väl redan blivit sagt..

Kan däremot göra lite reklam för Fallen Earth.
fallenearth.com

Gå in och kika på det spelet. Gillar du/ni Fallout kommer det nog
vara intressant.

efter att jag blivit grand marshal och skaffat lite grejer i WoW så ska jag fan sluta med det och testa fallen earth. fan vad jag älskar post apocalyptiska miljöer och av det jag läste på hemsidan så är detta det perfekta spelet för mig...

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem

Fallen Earth ser verkligen bra ut. Synd att man har en sån skitdator. Den klarar aldrig av nåt sånt

Visa signatur

Permalänk
Medlem

www.twilightwar.com

Verkar extremt intressant!

Visa signatur

sad panda

Permalänk
Medlem

Alltså frågar inte ett killen efter ett shooter spel/Firstpersonshooter fast i en MMO värld?

Visa signatur

MSI MPG X870E Carbon WiFi| AMD Ryzen 9 9800X3D@5,4 GHz locked| MSI MAG Coreliquid A15 360| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-37-37-50| MSI RTX 4090 Suprim X| Asus ROG PG32UCDM QD-OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

WW2 online. Var coolt för ett par årsedan, vet inte om det finns fortfarande och i så fall hur det är idag. Men det var i alla fall ett riktigt MMOFPS spel i andra värdskrigs miljö.

Permalänk
Medlem

ja.. swg å guild wars har jag spelat men de är ju inge mmofps ;)... nya updaten i swg var nördig as hell precis som updaten i planetside med bfr skit robotarna höll på att dö när jag såg introt.. hehe men men ... måste spela nåt geek som man är haha
Huxley kommer ju till pc oxså... de ska man nog lira kanske.. bara de inte är lika gay som i press videon... omg