För de intresserade: --> BF2-kvällar för oss på sweclockers!

Permalänk
Medlem

Blir det nåt ikväll?

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Medlem

Nån som är med på nån annan server ikväll? Vi kan ju göra så tills servern är uppe

Visa signatur

-= Svettig dator och en hårig mobiltelefon =-

Permalänk
Medlem

Kan tyvärr inte längre, spelade på lite andra servrar men måste lägga mig nu.

Blir dags på söndag kväll igen

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.

Permalänk
Medlem

tänkte bara kolla hur det går med servern, kommer den upp nu i helgen?

Visa signatur

Battlefield: sscrappyy

Permalänk

Jag kan ej komma in. Det står att jag har skrivit in fel ip

Permalänk
Hedersmedlem

Nånting säger mig att geeken kommer skriva i den här tråden så fort servern är up and runnin'.

Permalänk
Medlem

Jag hänger gärna med när servern är uppe säg bara till så...

Visa signatur

dum di dum..

Permalänk
Medlem

Hoppas servern kommer upp snart!
Har precis fixat ny burk och köpte BF2 idag så jag är spelsugen

Permalänk
Medlem

jag är med sugen, NU

Visa signatur

Permalänk

hur går det med servern geeken?

Visa signatur

Our life is what our thoughts make it

Permalänk
Medlem

Nu kommer en liten update:

Jag försöker hitta en efterträdare till forumet, dvs ett nytt forum/cms och har svårt att bestämma mig faktiskt

Spelservern kommer snart, det sitter i en hårddisk som är totalt fuckad och seg (10gb 5400rpm) som låter som ett tröskverk och är seg nå in i helvete =/

Permalänk
Medlem

Jag har köpt BF2 nu och vill spela lite på servern!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av geeken
Nu kommer en liten update:

Jag försöker hitta en efterträdare till forumet, dvs ett nytt forum/cms och har svårt att bestämma mig faktiskt

Spelservern kommer snart, det sitter i en hårddisk som är totalt fuckad och seg (10gb 5400rpm) som låter som ett tröskverk och är seg nå in i helvete =/

ok

Visa signatur

Our life is what our thoughts make it

Permalänk
Medlem

server uppe ännu? hur sugen som helst på att spela!

Visa signatur

Ryzen5 3600XT - Asus PRIME B450-plus - MSI 1080 Armor 8GB OC - Corsair Vengeance 16 GB 3000Mhz - WD Black NVMe 1TB

Permalänk
Medlem

Upp med sevrern
Alltså jag spelade skit mycket igår och skit mycket idag men min mätare till nästa rank är fortfarande helt tom..? Det är inte heller en så hög rank jag väntar på så man borde ju kunna se någonting på mätaren. Jag e rank 3 och ska bli rank 4.

Permalänk
Avstängd

blir det nått i kväll?
nu ahr man fått skiten att funka vill ju äga sönder totalt så nmi börjar grina så hoppas den kommer

Visa signatur

jag äger på bf98

Permalänk
Medlem

Vore kul ja

Visa signatur

Permalänk
Medlem

eREN UPPE ÄN ELR?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av relek
Upp med sevrern
Alltså jag spelade skit mycket igår och skit mycket idag men min mätare till nästa rank är fortfarande helt tom..? Det är inte heller en så hög rank jag väntar på så man borde ju kunna se någonting på mätaren. Jag e rank 3 och ska bli rank 4.

Rankmätaren fungerar inte efter 1.3, http://www.bf2.se/page.php?id=251&PHPSESSID=740fbc4ccfab226ea... för att kolla rankkraven.

Permalänk
Medlem

Jag är på.
Är det varje kväll?

Permalänk
Medlem

var lirar alla?
föresten om servern kommer tillbax om den inte redan är. kommer den köra expansionen då?

Permalänk

Som en minoritet i spel världen undrar jag om vi med linux och cedega kan spela på denna server? Mao är det PB aktiverat?

Visa signatur

Macbook Vit | Macbook Unibody | D80 | iPod Touch | iPhone 3GS

Permalänk
Medlem

tror servern är borta :/ forumet är borta :s

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Amerus
tror servern är borta :/ forumet är borta :s

Bara "geeken" vet vad som händer, men som den nuvarande aktivitet man ser nu så är jag rädd för att hela idén är nerslagen.

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

det är som att säga att jag har fel
och sen säga att jag har rätt ^^

Permalänk
Medlem

Jo, jag måste nog tyvärr lägga projektet på is tillsvidare, för att jag har inte haft tid och morsan har blivit dryg så jag får inte sitta vid datorn alls hemma typ

Men jag tackar för mig och hoppas att vi kan starta igen någon gång

Permalänk
Hedersmedlem

Ajdå, det låter inte speciellt skoj. Jag som hade sett fram emot en fungerande server.

Permalänk
Medlem

ja, jag med...

Visa signatur

Battlefield: sscrappyy

Permalänk
Medlem

ah vad synd, det som gick så bra innan.. mcyket folk som är ntresserade nu med. Tackar för alla goa spel kvällar i alla fall... det va skoj.

Visa signatur

HP Pavillion DV9005EA
www.cannabisera.se/overgrow.html

Permalänk
Medlem

Men därmed inte sagt att det är nere för alltid

jag kan lova att ss startar upp igen, men jag har inget exakt datum eftersom morsan har blivit arg över att jag bara sitter vid datorn när jag är hos henne