Need For Speed Most Wanted Showroom

Permalänk
Medlem

Jag vill minnas att det är vid drag race man får se det... (i statistiken efter racet)

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av larssson
_frenzied_ hur kunde du se 0 till 100km/h och sen tid 400 meter är det om man kör vanligt race och sen kollar statistiken och sen får fram det? eller är det en särskild bana som inte jag hittat ?

efter du kört ett dragrace sen trycker du 2 för att få fram statistik:)

Permalänk

lagomt stilrent

Visa signatur

Intel Q6600|Antec Sonata II |Gigabyte P35-DS3|7800GT|4096Mb |900Gb HD |Logitech Z-5500|LG 22" |X-fi XtremeMusic|Philips SHP895
SteamID: Baebis
http://live.xbox.com/member/baebis

Permalänk

får nästan en tår i ögat när jag ser hur vissa slaktar utseendet på en porsche, viper you name it.

man slänger inte på det ärsta kjolpaketet på en Murciélago och matar över den stackar med massa sliska färgglada dekaler!

okey om ni gör sånt på t ex Eclipse eller någon bil i den stilen.

smaka på ordet STIL!

såg några som fattade vinkeln och fick till ett par riktigt skyssta kärror. men till er andra "fucko-stylare" vem fan vill åka runt i ett diskotek på fyra hjul?

kan inte visa mina bilar då jag spelar på xboxen.

skäms!

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RakooN.se
får nästan en tår i ögat när jag ser hur vissa slaktar utseendet på en porsche, viper you name it.

man slänger inte på det ärsta kjolpaketet på en Murciélago och matar över den stackar med massa sliska färgglada dekaler!

okey om ni gör sånt på t ex Eclipse eller någon bil i den stilen.

smaka på ordet STIL!

såg några som fattade vinkeln och fick till ett par riktigt skyssta kärror. men till er andra "fucko-stylare" vem fan vill åka runt i ett diskotek på fyra hjul?

kan inte visa mina bilar då jag spelar på xboxen.

skäms!

Kan inte annat än hålla med.

Permalänk

Någon fler än jag som tycker att i princip alla SL 500 ser ut som fan? Den är ju mycket snyggare i verkligheten:

http://www.siamweb.org/member/upload/223/SL500R_1.jpg

Visa signatur

"Aurora" Intel Core i5-4670K@4,2GHz - 8GB Corsair Vengeance 1600MHz - MSi Z87-G55 - Sapphire AMD R9 290 Tri-X - 2*Samsung 1TB (RAID 0) - Antec P182 - Corsair HX620 - Noctua NH-U12P
"Mirage" Macbook Pro 13" - 16GB RAM - dualboot OSX/Win7
Hä lön's int' förklar' för dem söm int' begrip'

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bazooka91
Någon fler än jag som tycker att i princip alla SL 500 ser ut som fan? Den är ju mycket snyggare i verkligheten:

http://www.siamweb.org/member/upload/223/SL500R_1.jpg

Hehe de haru tamefan rätt i!

Visa signatur

AMD Phenom2 X4 965 3,4GHz BE@3.9Ghz |A-Data DDR3 4GB 1600Mhz Game Series|Asus M4785TD-V EVO DDR3|Asus HD4850 1GB| Fractal 400W|

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RakooN.se
får nästan en tår i ögat när jag ser hur vissa slaktar utseendet på en porsche, viper you name it.

man slänger inte på det ärsta kjolpaketet på en Murciélago och matar över den stackar med massa sliska färgglada dekaler!

okey om ni gör sånt på t ex Eclipse eller någon bil i den stilen.

smaka på ordet STIL!

såg några som fattade vinkeln och fick till ett par riktigt skyssta kärror. men till er andra "fucko-stylare" vem fan vill åka runt i ett diskotek på fyra hjul?

kan inte visa mina bilar då jag spelar på xboxen.

skäms!

Och du är hur gammal?

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lasermannen
Och du är hur gammal?

vad har ålder med det hela att göra?
finns inget värre en sådana som klankar ner på andra för att dom är yngre, okej om det är ett otroligt omoget inlägg men nu var det inte det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frink
vad har ålder med det hela att göra?
finns inget värre en sådana som klankar ner på andra för att dom är yngre, okej om det är ett otroligt omoget inlägg men nu var det inte det.

Det är klart hans inlägg var omoget. Att klaga på andras smak är bara lågt.
Alla människor gillar olika saker, så är det bara.

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Musikälskare

Spelat till 31% idag

pink is the way to go !

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av King-eleN
Det är klart hans inlägg var omoget. Att klaga på andras smak är bara lågt.
Alla människor gillar olika saker, så är det bara.

nu sa jag otroligt omoget, för så extremt omoget att det bara kunde varit skrivet av oskar "kråkan" andersson 14 år var det inte. hans inlägg kunde lika gärna skrivits av pelle 26
dessutom är "allting på" inte smak utan bara "allting på"
nä nu blev det luddigt, hur som helst är det bara onödigt att blanda in ålder, kan vara bra i extremfall men inte annars.

Permalänk
Medlem

Neeee den ska ju vara silver!

Kanske inte ska säga nått som fortfarande kör Chevrolet Cobalt SS (har inte spelat så mycket)

Syns i Rabarberlandet!

Permalänk
Medlem

Har en Custom Vit Viper t.ex tycker jag är rätt stilrent

Visa signatur

R7 5800X3D | MSI X470 GAMING PLUS | 32GB 3200MHz CL16 | Powercolor Radeon RX 5700XT 8GB Red Dragon | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung 860 EVO 1TB | Kingston A2000 1TB | 2x 3TB HDD | Seasonic FOCUS Plus 650W Gold

Permalänk

Har även en supra, DB9, RX7 och en mustang, men har inte tagit bilder på dom än...

EDIT: Va små mina bilder blev? Sådär små ska dom ju inte vara? Har aldrig blivit så förut, men jag har aldrig laddat upp bilder på photobucket tidigare heller. Kankse blir så när man laddar upp där?

Permalänk
Medlem

Min sportiga 911 Turbo och min fräsiga Carrera GT

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

Det finns ingen snabbare än min räääääääääääääääääääääääääääser audi a4 quattro ...har ingen bild men jag vet ända att den e värst....

Visa signatur

Zibkus

Permalänk
Medlem

Provade just detta spel, och vet inte om jag ska skratta eller gråta,
Ingen realism eller fartkänsla överhuvudtaget,
Jag antar att ni som lirar detta inte har körtkort,

tacka vet jag www.racer.nl eller min bil i garaget.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gOry
Provade just detta spel, och vet inte om jag ska skratta eller gråta,
Ingen realism eller fartkänsla överhuvudtaget,
Jag antar att ni som lirar detta inte har körtkort,

tacka vet jag www.racer.nl eller min bil i garaget.

Nfs forlorade all realism efter Porsche Unleached. Det är inget realistiskt spel och inte häller tänkt att vara det, arkad rakt igenom.

Vad spelar det för roll om vi som spelar det har körkort eller inte? Tycker du man ska behöva vapenlicens för ett fps-spel?

Permalänk
Medlem

Har klarat hela spelet 100% och tänkte låsa upp en låst bil med hjälp utav en kod. Gjorde det och det stod att bilen fanns bland "bonus cars" den finns varken i Car lot eller My cars hjälp behövs för att hitta den

Sen från Gamefaqs står det : Corvette C6.R Complete 100% of the game
Har inte kunnat hitta den heller kanske oxå ligger i bonus cars hörnan som ja letar efter ? ;P

Visa signatur

nu har ja oxå en signatur :D

Permalänk

Bonusbilarna finns bara under quick race. Man kan inte styla dom eller köra dom i karriären, helt värdelöst

Permalänk
Medlem

Hejsan! Den här hastigheten kom jag upp i när jag var jagad av polisen med min Lamborghini Murcielago:

Klå det om ni kan

Visa signatur

.: Stationära: AMD Athlon XP 3200+ @ 3400+, ASUS A7N8X-X, GeForce 4 Ti 4200 128 MB, 512 MB ram, 280 GB hdd, Windows XP Pro
.: Lappatoppen: Intel Celeron 1,5 GHz (Ja va bra), 512 MB ram delat på grafiken, 40 GB hdd, Windows XP Pro
.: HTPC: AMD Athlon XP 2000+, Antec Aria Cube, ASUS A7S8X-MX, GeForce FX5200 128 MB, 512 MB ram, 120 GB hdd, Windows XP MCE, Haupaugge WINTV-PVR-150, NEC ND-3540A

Permalänk
Medlem

orket 555

Det var inte så kul efter man körde om snuten i 400 blås längre--

Permalänk
Medlem

Har du kört i 400 ? Med vad?

Visa signatur

.: Stationära: AMD Athlon XP 3200+ @ 3400+, ASUS A7N8X-X, GeForce 4 Ti 4200 128 MB, 512 MB ram, 280 GB hdd, Windows XP Pro
.: Lappatoppen: Intel Celeron 1,5 GHz (Ja va bra), 512 MB ram delat på grafiken, 40 GB hdd, Windows XP Pro
.: HTPC: AMD Athlon XP 2000+, Antec Aria Cube, ASUS A7S8X-MX, GeForce FX5200 128 MB, 512 MB ram, 120 GB hdd, Windows XP MCE, Haupaugge WINTV-PVR-150, NEC ND-3540A

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gOry
Provade just detta spel, och vet inte om jag ska skratta eller gråta,
Ingen realism eller fartkänsla överhuvudtaget,
Jag antar att ni som lirar detta inte har körtkort,

tacka vet jag www.racer.nl eller min bil i garaget.

Spel spelar man för att det är roligt, hur verkligt det sedan är är en helt annan sak om man inte är en simulatorkåt person som påstår att simulatorer är verkliga. Jag kan inte se någon likhet med att köra bil på banan på riktigt än i ett spel. Simulatorer är bara en mer avancerad variant av arcad-spelen som oftast handlar mer om att ha koll på bilens fysik.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av plastjolle

Nfs forlorade all realism efter Porsche Unleached. Det är inget realistiskt spel och inte häller tänkt att vara det, arkad rakt igenom.

Menar du att spelen innan HP2 var realistiska på något sätt?:p

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo
Spel spelar man för att det är roligt, hur verkligt det sedan är är en helt annan sak om man inte är en simulatorkåt person som påstår att simulatorer är verkliga. Jag kan inte se någon likhet med att köra bil på banan på riktigt än i ett spel. Simulatorer är bara en mer avancerad variant av arcad-spelen som oftast handlar mer om att ha koll på bilens fysik.

Menar du att spelen innan HP2 var realistiska på något sätt?:p

Nej, men mer realistiskt.

Permalänk
Medlem

Konsol förstörde serien. NFS1 till NFS5 var mycket roliga att köra. NFS6 (HP2) och fram tills NFS9 (MW) har spelen förlorat mycket av körkänslan. Allt på grund av konsolanpassningen.

Visa signatur

MacBook Pro (Unibody) 2.4 GHz, 2 GB RAM, 250 GB HDD
Nikon D50, Nikkor AF-S DX 18-55/3.5-5.6G ED, Nikkor AF 50/f1.8D, Tamron AF 70-300mm F/4-5,6 Di LD Macro 1:2

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phalle
Neeee den ska ju vara silver!

Kanske inte ska säga nått som fortfarande kör Chevrolet Cobalt SS (har inte spelat så mycket)

Syns i Rabarberlandet!

Men lägg upp en bild da! har bytt färg nu.. Men inte till silver:P Blev en rosa lr nåt.. (den skiftar)

Rabarberhälsningar!

Visa signatur

Intel Q6600|Antec Sonata II |Gigabyte P35-DS3|7800GT|4096Mb |900Gb HD |Logitech Z-5500|LG 22" |X-fi XtremeMusic|Philips SHP895
SteamID: Baebis
http://live.xbox.com/member/baebis

Permalänk

Tjenare...
Nu har jag laddat upp en bild.

Och en bild på toppfarten 397 km/h... Max varvade den men den ville bara växla mellan 396 och 397.
Får försöka mig på något bättre senare.
Btw, har alla unique delar förutom NOS (om det finns).

Visa signatur

Intel Core i5 3570K | Corsair Vengeance 2x8GB | Asus GeForce GTX 560Ti DCUII 1GB "OC" | SSD Intel 335 180GB | HDD Seagate Barracuda 0.5+1.0+4.0TB | Asus Xonar D2X | Fractal Design Newton R2 650W | Fractal Design Define R4

Permalänk
Medlem

Hur har du lyckats få in alla unique i samma? Vilken bil är det?

Visa signatur

.: Stationära: AMD Athlon XP 3200+ @ 3400+, ASUS A7N8X-X, GeForce 4 Ti 4200 128 MB, 512 MB ram, 280 GB hdd, Windows XP Pro
.: Lappatoppen: Intel Celeron 1,5 GHz (Ja va bra), 512 MB ram delat på grafiken, 40 GB hdd, Windows XP Pro
.: HTPC: AMD Athlon XP 2000+, Antec Aria Cube, ASUS A7S8X-MX, GeForce FX5200 128 MB, 512 MB ram, 120 GB hdd, Windows XP MCE, Haupaugge WINTV-PVR-150, NEC ND-3540A