Permalänk
Medlem

Torrent

Hej
Jag använder azurez torrnt clientjust nu och jag tycker inte om den....jag vill välja vad jag vill tanka typ som Bitcomet till PC. Undrar om någon kan vara snäll och rekomendera?

Tack

Permalänk

Jag tror att det finns en plugin till Azureus som gör just detta. Dock har jag inget namn i huvudet.

Visa signatur

"I cannot. Yet I must. How do you calculate that? At what point on the graph do 'must' and 'cannot' meet? Yet I must. But I cannot."

Permalänk
Medlem

Re: Torrent

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sandguy
Hej
Jag använder azurez torrnt clientjust nu och jag tycker inte om den....jag vill välja vad jag vill tanka typ som Bitcomet till PC. Undrar om någon kan vara snäll och rekomendera?

Tack

Har aldrig använt Bitcomet för WINDOWS (du sitter med stor sannolikhet fortfarande vid en pc), så skulle vara bra om du kunde specifiera lite mer vad du är ute efter för slags funktion?

Visa signatur

Stationär: Intel-baserad, Arch + KDE
Bärbar: Dell XPS 13, Arch + KDE

Permalänk
Medlem

En funktion som gör att man kan välja vilka filer som man skall ladda ner från en torrent..

Visa signatur

Plan9 fan. In glenda we trust.

Permalänk
Medlem

Den finns redan i azureus
dubbel klicka på torrenten i programet sen står det filer har jag för mig

Visa signatur

Macbook Air 13" (2012)

Permalänk
Medlem

kk, ska testa nu.

Permalänk
Medlem

ktorrent är not mest likt bitcomet för tillfället och är väldigt skönt klient. ända problemet är att den änvändet qt vilket har en förmåga att dra en jävla massa minne

Permalänk

vilken drar minst kraft från datorn? btdownloadcurses e ju ok på minnet men e inte så trevligt att använda

Visa signatur

Ubuntu 5.10/slackware 10.2 på: Amd64 4000+, Zalman CNPS9500LED, Kingston 2gb RAM, point of view geforce 7800GT,Gigabyte Ga-K8NXP-SLI, Maxtor ata 200gb, Samsung spinpoint 250gb s-ata2, Samsung 193p+ svart.

Permalänk
Medlem

Det finns en klient som heter Rufus (stal tipset från en äldre tråd)

Jag har inte testat den själv - men enligt screenshots liknar den BitComet:

Men man får kompilera själv från källkod:

Ladda hem