Permalänk

lappop.. när jag fick den (2 veckor sedan)
lapptop 1. 5 månader
servern 5 månader sedan
skräp servern 3 ggr går.. vet inte varför men hade inget å göra. (ärligt)

Visa signatur

Workstation/Lapptopp: AMD 64Turion 32 | 2048ddr2 | ATI x700 | 80 gb 7200rpm | 2*17" skärm | 940 gb externt |

Permalänk
Medlem

faktiskt ett jävla tag sedan nu.. 4 månader kanske..

Visa signatur

IBM R40

Permalänk
Medlem

Asså, hur fan klarar ni er? Jag klarar inte ens 1 månad

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

jag gjorde det för cirka 3 dagar sen

Men jag brukar göra det MINST en gång per månad, Men ibland kan det bli 1 gång per vecka, Jag stå inte ut när datorn tar lång tid på sig att starta

Visa signatur

D630 laptop med heldött batteri

Permalänk

Ursprungligt installationsdatum: 2005-12-30, 15:53:02

Installerade allt och gjorde sedan en ghost, ska bli skönt att bara köra igång ghosten istället för att sitta i timmar och ställa in allting.

Visa signatur

E ä e å å i å ä e ö meaning There is a small river and in this small river there is an island .

Permalänk

Fattar inte att ni orkar Varför inte installera operativsystem + alla program ni behöver och sen klona av hårddisken med tex Norton Ghost, Drive Image eller liknande program

Visa signatur

Lycklig ägare till denna fattigmanslaptop. Nypris under 4000:-
Asus 1215B 500GB 4GB minne och W7 Ultimate tweakat
och nerbantat till max Så datorn är riktigt pigg

Permalänk
Medlem

Sista gången var sommaren 2005 då C: disken tog livet av sig i värmen... Blir en ny nästa vecka då jag inhandlar en annan systemdisk

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Arne Anka
Fattar inte att ni orkar Varför inte installera operativsystem + alla program ni behöver och sen klona av hårddisken med tex Norton Ghost, Drive Image eller liknande program

Fasen... har aldrig tänkt på det!!

Visa signatur

Epox 8NPA-SLI | Amd64 3000+ (s754)| 1GB | 7800GT
3DMark05 - 8426 | 3DMark06 - 4086

Permalänk
Medlem

när man väl har fin hårdvara så behöver man inte formatera om

Permalänk
Medlem

Stackars människor....

Har inte formaterat om sen jag skaffade datorn. Operativsystemet är OSX 10.4.4

Permalänk
Medlem

Har aldrig formaterat min nuvarande burk, och jag ahr haft den i lite mer än tre år.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D CO + 2133 MHz FCLK GPU: Sapphire RX 7900 XT Pulse OC
RAM: Corsair 2x16GB 6000 MT/s CL30 (Hynix) BZ subtimings
MB: ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI SSD: Kingston KC3000 2TB PSU: Corsair RM850x

Permalänk
Avstängd

förstår inte varför man formaterar så ofta ändå :S min nya dator formaterade jag när jag fick den. min förra formaterade jag när jag fick den och innan jag sålde den. jag hade den ca 1.5 år. blir formatering snart igen p.g.a fel partitionering. gjorde C: 25gb bara

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Arzei
Har aldrig formaterat min nuvarande burk, och jag ahr haft den i lite mer än tre år.

Kört in nån image kanske?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Arzei
Har aldrig formaterat min nuvarande burk, och jag ahr haft den i lite mer än tre år.

3 år? Ja, det är då frågan om att överleva?

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonaktiv
när man väl har fin hårdvara så behöver man inte formatera om

Vad har hårdvaran med saken att göra? Även om du så skulle köra OP på ett scassie system hjälper det ju inte dig ett skit. Man instalerar och ta bor program titt som tätt hela tiden. Spår efter programen finns alltid kvar hur man än gör. En formatering tar bra hand om det.

Visa signatur

AMD Opteron 170 @ 2901Mhz- DFi Sli-DR - Prometeia Mach II - 2x Crosair XMS3500 BH5 512mb @ 2-2-2-5 264Mhz 3.6Vdimm (Bränner in dom nu)- Asus *extreme* 6800Ultra

Permalänk

bara man tar hand om sitt Windows så finns det väl ingen anledning till att formatera?? förutom när blåskärmar o sånt där börjar poppa upp : E

Visa signatur

Dell Inspiron 9300 :: Intel Pentium M 1.86Ghz 533Mhz 2Mb @ 1.05V(0.7V@6x) :: 2048Mb DDR2-533 :: 256MB GeForce 6800 Go :: Fujitsu 100GB (5,400 rpm) :: NEC 6550A 8X DVD+/-RW :: 17" UltraSharp WXGA+ : Stock 3dmark05 = 3497 (OC 4496): 3dmark06 = 2226 (OC)

Permalänk
Medlem

har inte heller formaterat min burk sen jag köpte den & det var väl 4år sen..

Visa signatur

-=] cOz In Da HousE ]=-
#1 Game:
CPU: Intel I7 950 | GPU: Asus GTX480 | Ram: Corsair 3x2GB XMS3 CL7 | Chassie: Cooler Master HAF X | Moderbord: ASUS Rampage III Extreme | Nätagg: Corsair HX1000W | Skärmar: 2 st BENQ Led 24" |Kylning: EK Vatten

Permalänk
Medlem

formaterade 24 dec då var det ett nytt grafikkort som skulle in, använder xp pro

Visa signatur

• i9 10900k @ 5.0 Ghz • 64GB Ram • Nvidia 3080 • 1tb Gen4 m2 •
Nzxt S340 Elite • Windows 11 • 3440 x 1440 •

Permalänk
Medlem

formaterade när jag köppte allting. i november.

måste formatera snart igen då xp 64 ska in.

Visa signatur

Tiden är alltid 17.00 någonstans i världen.

Permalänk
Medlem

Kör fortfarande på samma WinXP Pro som jag körde in när jag byggde datorn, den 17 Dec -05. Brukar väl formatera nån gång i halvåret..

Visa signatur

Workstation: i7 2600k | P8Z68-V Pro | 16 Gb RAM | MSI Radeon 390 | NEC PA241W
Portabelt: Surface Pro 3 | Samsung Galaxy S6 Edge
Fotoväska: Nikon D800E | Nikkor AF-S 24-70/2,8 G ED | Nikkor AF-S 85+50/1,8 G