Finns det nått bra prog. till detta?

Permalänk
Medlem

Finns det nått bra prog. till detta?

Tjena jag undrar om det finns nått bra program man kan använda om man vill lägga till en logga på en massa bilder, typ nån slags batch funktion eller nått.

har provat söka men har inte hittat nått...

Permalänk
Medlem

Det finns färdiga sådana php script, om du nu har tillgång till en web-server. Har du kikat på download.com annars?

Visa signatur

En fisk...

Permalänk
Medlem

Re: Finns det nått bra prog. till detta?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ExtrEEm
Tjena jag undrar om det finns nått bra program man kan använda om man vill lägga till en logga på en massa bilder, typ nån slags batch funktion eller nått.

har provat söka men har inte hittat nått...

Vad har du för progam till ditt förfogande?

T.ex. kan du använda Photoshop till detta. PHP, med gd-biblioteket kan du också använda dig av om du är high på det.

Visa signatur

GCS/GE/GCM d-- s--: a? C+++ UBL+++ P+>++++ L+++(++) E--- W+++ N-(+) o-- w--- O- M++(-) V-- PS PE+++ Y+ PGP- t--- 5-- X-- R- tv- b++ DI++++ D---- G e* h r%(++) y?

Permalänk
Medlem

Re: Re: Finns det nått bra prog. till detta?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Helmutt
Vad har du för progam till ditt förfogande?

T.ex. kan du använda Photoshop till detta. PHP, med gd-biblioteket kan du också använda dig av om du är high på det.

går det att göra det i en batch med photoshop???

Permalänk
Medlem

japp.

Otroligt va? antar att du säkert vill veta hur du gör också

Öppna paletten Funktionsmacron och skapa ett nytt macro där, en inspelnings funktion kommer att skapas och det du gör efter det kommer såleds att "spelas in" och kan använads som ett macro.

när du tycker att du är klar med ditt macro så går du till arkiv -> Automatisera -> Gruppera

där väljer du då vilket macro som ska använad, på vilka filer och var dom ska sparas

Ps, detta var en snabb förklaring!

Permalänk
Medlem

tackar, jag tror jag förstår