WoW Priest: Gear stats?

Permalänk
Medlem

Mana tick är ju viktigt som fan och bra som fan för präster så det borde man väl satsa på med som präst? Finns ju massa blått gear att fixa lätt i Dire Maul med mana regen.

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Monkej
Mana tick är ju viktigt som fan och bra som fan för präster så det borde man väl satsa på med som präst? Finns ju massa blått gear att fixa lätt i Dire Maul med mana regen.

Ja, x mana / 5 sec är bra, men bara när du dingat 60, innan 60 är det helt meningslöst och man förlorar mer än vinner på att satsa på spirit builds..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yesterday
kör på int+sta tills du blir lvl 60, behöver inte spirit innan.

Helt fel. Spirit gör väldigt mycket ihop med Spirit tap, när du kör solo. Du slipper hålla på o dricka jämt.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
Nej, tänker inte gå och fråga efter vatten av random mages. Jag har själv spelat Mage och vet hur irriterande det är.

Kanske t.o.m. lika jobbigt som när alla tjatar om stamina buff.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tony Clifton
Helt fel. Spirit gör väldigt mycket ihop med Spirit tap, när du kör solo. Du slipper hålla på o dricka jämt.

Kanske t.o.m. lika jobbigt som när alla tjatar om stamina buff.

Nu är jag väldigt tudelad. Vad ska jag göra?

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
Nu är jag väldigt tudelad. Vad ska jag göra?

Jag säger Int i första hand. Always. Spi i andra.

Vid 60 Int och Sta.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tony Clifton
Jag säger Int i första hand. Always. Spi i andra.

Vid 60 Int och Sta.

Ok, tack.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum