Permalänk
Medlem

nu har jag inte spelat black så jag vet inte, men det jag tycker är trist är att all fokus inom FPS verkar ligga på att få så het grafik som möjligt.

springa runt i korridorer och skjuta på saker har man kunna gjort sen wolfenstien 3d

det behövs mer nytänkande i genren, mer problemlösning och co-op..
nu sitter inte jag på några mega-idéer själv, men tänker mig scenarion som t.ex 4-pers co-op där det krävs att alla 4 är på 4 olika ställen samtidigt och time:ar in vad dom gör för att man ska kunna komma vidare etc, och då även att man får tänka lite och inte bara springa rakt på, skjuta och trycka på allt man ser oxå klarar man banan

Permalänk
Medlem

Detta vill jag ha på PC och ett fett onlineläge som dödar CS!!!!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Persa
Japp det är bara du
Det som är det härliga med att spela FPS till TV-spel är att det är lite mer skjutkänsla. Speciellt till xbox-kontrollerna då alexknappar känns mer som avtryckare till vapnet. Glöm inte heller vibratorn som ger bättre inlevelse.

Nej det är absolut inte bara han. Att spela på pc ger bättre kontroll. Men det är också en vanesak

Visa signatur

Speldatorn:
Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Samsung 27G60SD QD-OLED |

Permalänk
Medlem

Jag har haft skitkul med halo 1, 2, metroid prime och killzone. Men sånt här skall spelas på pc. Punkt. Den dagen rev-kontrollen ser världen kanske jag övergår till den, men jag vill vara så bra jag bara kan på ett spel. Det är jag inte med en handkontroll eftersom jag vet att vilken medelmåttig PC-spelare som helst hade knäckt mig i t.ex. halo hur bra jag än blir med handkontrollen.

Permalänk
Medlem

Detta spel är riktigt underbart på Xboxet, väldigt bra känsla i skjutandet precis somde var ute efter.

Angående kontrollen så kan jag säga att jag inte har några problem alls, spelar ju Fear till pc med min 360 kontroller dedu.

Visa signatur

Gigabyte P35 DS3 -- Intel Core2Quad 8300 @ 3GHz-- XFX 5830 1GB -- Corsair Dominator 4096MB 1066mhz -- Fractal Design Define R2 -- 60GB OCZ SSD - 320GB Samsung -- Fractal Design 550W

Permalänk
Medlem

Har fastnat på asylumbanan. UGHH. Ens objective är att ta sig in, men jag hittar ingen ingång!!