Permalänk
Medlem

Trasigt minne

Hej.

Jag upptäckte idag att ett av mina minnen som jag köpt hos komplett.se var trasigt. Minnena köpte jag i slutet av november förra året. Nu undrar jag om det finns någon chans att få tillbaka pengar eller liknande?

tack på förhand

Permalänk
Medlem

Istället för att sitta och starta en onödig tråd på sweclockers är det inte lättare att surfa till komplett.se och klicka på "Service & Hjälp" som är längst upp till höger på framsidan och sen läsa vad dom skriver under "Support och Retur"
eller om du är så lat att du inte ens orkar läsa det så kan du ju alltid testa ringa dom och fråga dom men vänta.... Varför fråga komplett om trasiga minnen som jag köpt från komplett när sweclockers finns!

*gäsp*

Permalänk
Medlem

Det är väl inte så lätt att veta om det är första gången nåt man handlat på webshop pajat? Finns ingen anledning att klaga på Tollas post.

Om du vet med säkerhet att minnet är trasigt så får du göra en RMA-ansökan på kompletts hemsida. Du får då ett RMA nummer av dom som du ska inkludera när du skickar tillbaka minnet. Komplett testar det och är det trasigt så får du ett nytt eller likvärdigt tillbaka. Väldigt sällan pengar förutom för utlägg för frakt.
Är det inte trasigt så får du stå för felsökning och fraktkostnader själv. Så var säker innan du skickar iväg det.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Komplett.se

Tjenare!

Givetvis skall vi ersätta dig för minnet som är trasigt om det är inom garantitiden. Om du har frågor gällande returen kontakta support@komplett.se, ring 031 - 710 20 00 eller PM'a mig.

Mvh
Sebastian
Komplett.se

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram