Permalänk
Medlem

Sun Tv

Fick en länk av en polare eftersom jag är i tv bytar tankar.

Är rätt sjyssta priser men har någon handlat av detta företag ?
Lite skrämmande att man måste betala i förskott innan man har fått varan.

www.suntv.se

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag har aldrig hört talas om Suntv. Förstår inte hur man ens tänker tanken att köpa en tv för många tusenlappar när man inte har en aning om vad det är för något.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zoloth
Jag har aldrig hört talas om Suntv. Förstår inte hur man ens tänker tanken att köpa en tv för många tusenlappar när man inte har en aning om vad det är för något.

Menar du att jag inte förstår vad en tv är fär nått

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Re: Sun Tv

Sluta nu, jag blir så trött...
Se:
http://forum.sweclockers.com/showthread.php?threadid=519575&h...

Om du överhuvudtaget behöver fråga om någon handlat av företag X är du ute på djupt vatten.

Om du frågar om det är ok att förskottsbetala är svaret NEJ.

Om du frågar om det är säkert att handla där är svaret NEJ.

Om du undrar om man kan lita på detta företag är svaret NEJ.

Så, snälla. Bara sluta.

Bara det här bör du få några klockar att ringa i huvudet på dig:
Våra säljare:

Lars-Erik Ottenvall Skövde 46733757121 ottenvall@yahoo.se
Bernt Ingvar Olsson Älvkarleby 46704445406 bio@punkt.se
Uno Karlsson Linköping Norrköping 46708130223 unokarlsson@bredband.net
Bernt Olsson Gävle 46704445406 bio1@punkt.se
Mikae Bengtsson Annerstad 4603581137 mikael.mbhandels@tele2.se
Susann Aronsson Örebro 46731818991 susaro@home.se
Per-Erik Mathisen Västra Götaland 46702190044 per.skanlab@telia.com
Magnus Johansson Västerås 07064963 63 magnus.johansson@provisor.se

Citat:

Ursprungligen inskrivet av baloba
Fick en länk av en polare eftersom jag är i tv bytar tankar.

Är rätt sjyssta priser men har någon handlat av detta företag ?
Lite skrämmande att man måste betala i förskott innan man har fått varan.

www.suntv.se

Permalänk
Medlem

Alltså eftersom jag själv kommer från Skövde där en av säljaren befinner sig, och jag känner till honom eftersom vi har jobbat på samma företag och min uppfattning är att den killen är inte den som brukar bluffa, men man vet aldrig.

jag tänkte bara kolla upp om det fanns nån här inne som har handlat av dom.

Visa signatur
Permalänk

fråga honom då?
så är du ganska säker på att det inte är ett blufföretag

Visa signatur

Elektriska komponenter placerade i en stållåda.

Permalänk
Medlem

Ok, men handla där då. Men jag tror ingen här har handlat här för ingen är så dum så jag tror tyvärr inte att du kan få några erfarenheter av användare här. Jag är väldigt, väldigt trött på den här typen av trådar. Det är alltid samma sak.
Tycker du själv att deras hemsida ger ett seriöst intryck? Vågar du handla där om du tänker efter. Svaret på dessa frågor blir om du tänker efter NEJ. Men vill du ta risken, ta den då i tysthet. Ingen här vill lyssna på dig när du skriver att du inte får din 50" Plasma och har betalat i förskott.

Om du nu går i TV-bytartankar så kan jag likt din polare och ge dig en länk, till och med flera:
www.netonnet.se
www.onoff.se
www.komplett.se
www.datorbutiken.com
www.dustinhome.se
osv, osv.

Det finns många etablerade företag som säljer Plasma och LCD-TV. Varför envisas folk med att fråga om de ska handla den hos en totalt okänd firma, med en hemsida som bara skriker oseriösitet och kräver förskottsbetalning? Jag fattar ABSOLUT ingenting. VILL folk bli lurade eller?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av baloba
Alltså eftersom jag själv kommer från Skövde där en av säljaren befinner sig, och jag känner till honom eftersom vi har jobbat på samma företag och min uppfattning är att den killen är inte den som brukar bluffa, men man vet aldrig.

jag tänkte bara kolla upp om det fanns nån här inne som har handlat av dom.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fredrol
Ok, men handla där då. Men jag tror ingen här har handlat här för ingen är så dum så jag tror tyvärr inte att du kan få några erfarenheter av användare här. Jag är väldigt, väldigt trött på den här typen av trådar. Det är alltid samma sak.
Tycker du själv att deras hemsida ger ett seriöst intryck? Vågar du handla där om du tänker efter. Svaret på dessa frågor blir om du tänker efter NEJ. Men vill du ta risken, ta den då i tysthet. Ingen här vill lyssna på dig när du skriver att du inte får din 50" Plasma och har betalat i förskott.

Om du nu går i TV-bytartankar så kan jag likt din polare och ge dig en länk, till och med flera:
www.netonnet.se
www.onoff.se
www.komplett.se
www.datorbutiken.com
www.dustinhome.se
osv, osv.

Det finns många etablerade företag som säljer Plasma och LCD-TV. Varför envisas folk med att fråga om de ska handla den hos en totalt okänd firma, med en hemsida som bara skriker oseriösitet och kräver förskottsbetalning? Jag fattar ABSOLUT ingenting. VILL folk bli lurade eller?

Många blir så förblindade av att göra "ett klipp" att hjärnan inte fungerar normalt. Varför skulle annars folk komma hem från Asien med ädelstenar som de köpt för tiotusentals kronor som bara är värda en bråkdel av vad de köpt dem för? Inte 17 skulle de väl köpt dem i Sverige för det priset? Varför köper folk lägenheter i Spanien för som de tror en struntsumma, men sedan upptäcker att de köpt en tjugondedel i en lägenhet?