Permalänk
Medlem

Nya datorn börjat strula...

Hejsan!

(vet inte om detta inlägg passar mer i kringutrustning, vet inte vad som orsakar problemet)

Nu börjar jag bli lite irriterad på min nya burk, har inte haft problem med den förens nu!

Som sagt har 2 burkar och ska sälja en, tog lite kort med min Nokia 6280 och satte i usbn och valde datalagring som jag ALLTID har gjort... Allt går som det ska tills man ska öppna en map på telefonen t.ex Foton, så får jag blåskärm och det står:

PAGE_FAULT_IN_NONPAGE_AREA eller nått sådant... följt av:

Fastfat.sys att den filen e "trasig"....

så börjar den dumpa fysiskt minne (vad betyder det igentligen?)

Någon som vet vad som ska göras? Går det fixa utan att man formaterar?

Tacksam för snabba svar.

/Bump

Permalänk
Gäst

Vilket operativsystem används?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DreamMaan
Vilket operativsystem används?

win xp home....!

Permalänk
Medlem

Omg! Jag har haft exakt samma problem! Som tur är har man en far som jobbar på hem pc bolag Så, vi fick processorn, moderkortet o grafikkortet utbytt

Men jag har för mig att dom sa att det var någon knas mellan hårddisken och moderkortet.... Kommer inte riktigt ihåg

Visa signatur

NR200P | 2xNF-A12x15 | SF1000L | STRIX B450-I GAMING | 5800X3D | NH-U12S | 32GB LPX 3600 MHz | RX7800XT PULSE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PaE
Omg! Jag har haft exakt samma problem! Som tur är har man en far som jobbar på hem pc bolag Så, vi fick processorn, moderkortet o grafikkortet utbytt

Men jag har för mig att dom sa att det var någon knas mellan hårddisken och moderkortet.... Kommer inte riktigt ihåg

Konstigt att det bara kommer huxflux.. ena dagen funkar det och andra inte... och byta ut allt det är ju inte ett alternativ...!

Permalänk
Medlem

Jaha, mitt kom hela tiden efter en gång Då hade datorn redat börjat strula....

Men men, alla har ju inte tillgång till att byta ut skiten..... Men jag kan nong uinte svara på din fråga, tyvärr....

Lycka till!

Visa signatur

NR200P | 2xNF-A12x15 | SF1000L | STRIX B450-I GAMING | 5800X3D | NH-U12S | 32GB LPX 3600 MHz | RX7800XT PULSE

Permalänk
Medlem

datorn strular bara när jag ska göra detta med mobilen :S! Inte annars då flyter den på skita bra!