TV-Kort till Windows MCE

Permalänk
Medlem

TV-Kort till Windows MCE

Jag har idag hållt på med Windows Media Center Edition hela dagen och inte kunnat fått igång Tv kortet Hauppauge Wintv HVR 1300 som ska fungera på MCE någon som vet hur man gör eller kan hjälpa mig? plz!

Tackar på förhand för svar

Permalänk
Medlem

Jag har problem med mitt också. fast jag har ett asus kort

Permalänk
Medlem

jag har också problem

får inte kontakt med tv nätet ..

Visa signatur

|
|

Permalänk
Medlem

Jag har ett HVR-1300, och det var inga problem med att få igång det. Tanka hem senaste drivrutinerna som det länkas till på hauppage.co.uk forumet bara.

Visa signatur

9950X | X670E | 64GB/6000MHz | RTX4080 | 990Pro | H2O 2*360 Rad | LG CX48 | Ananda Nano, D30Pro & rHead

Permalänk

Du behöver en codec som tec. Wind DVD. Ladda hem det, installera, sen ska det fungera. Har haft jävla mycket krångel att jag inte får igång det.

Lycka till

Visa signatur

-: Crestron :-

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bran
Jag har ett HVR-1300, och det var inga problem med att få igång det. Tanka hem senaste drivrutinerna som det länkas till på hauppage.co.uk forumet bara.

jag får igång det på wintv men inte i media center.
då säger den att det fattas nån video codec eller liknande..

jag har senaste drives-

edit: WIND DVD finns ju inte.. du måste mena Win DVD?

Visa signatur

|
|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av krillepille2
Du behöver en codec som tec. Wind DVD. Ladda hem det, installera, sen ska det fungera. Har haft jävla mycket krångel att jag inte får igång det.

Lycka till

Fixa ner Inter Video WinDvd sen efter det så funkade mitt suveränt!

Permalänk
Medlem

nu funkar tv live i Media Center..
men inte spela upp DVD

Visa signatur

|
|

Permalänk
Medlem

Har samma JÄVLA problem kan inte streama live tv har ett Happuage PVR150 som är kompatibelt med media center tankade win dvd men det fungerar tame fan inte endå vad kan problemet varA?

Permalänk
Medlem

undrar ja me

Visa signatur

|
|