Ny guild på ny server (nu i veckan).

Permalänk
Medlem

Har skrivit en application nu, hoppas ni vill ha en bubbleboy

Har en polare som också vill vara med. Han har dock inte spelat så länge (till lvl 30) och har därför inga erfarenheter från end-game. Om vi blir antagna kan jag ta på mig ansvaret för att lära upp honom om ni vill.

Permalänk
Medlem

Jag är nog jätte gärna på, men jag vet inte vad jag vill spela bara :/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Snoddas87
Är säkert skitskoj och slåss mot nån Horde/Alliance så till vida att motpartnern är i någorlunda jämn lv med sig själv.

Är bara det att sen jag startade min Undead Priest/Troll Rogue eller Orc Shaman så har jag inte mött en enda rackarns Alliance som inte är minst 10 lv högre än mig själv och som bara måste ganka en.

Till exempel blev jag vid lv43 och en Tauren Warrior Corpse gankade av en NE Fullspeccad med Dragonstalker Gear i en halvtimme.

En stund senare när hon gått kom en lv60 Paladin med Judgement armor och fortsatte där hon slutade.
Kan sitta här hela eftermiddan och snacka skit om alla dessa miljoner fjoller som gankar en hela tiden.

Iofs hände allt detta i Stranglethorn Vale så det kanske inte är så konstigt.

Ontopic: Blir det en PVP server har ni en Gnome Warlock som bara sitter och väntar på att få bli inlagd i guilden.
Har inte spelat så jätte mycket som Alliance men ska väll gå och lv rätt fort ändå.

Blir inte alltid sådär jättejämna fighter men oftast. Sen är det kul att äga gankers när man samlar ihop 5-10 pers

Var ett tag sen som jag lirade på pvp-server (alltså, "vanlig", inte RP) och kommer ej ihåg hur själviska eller idiotiska alla var där, men där jag lirar nu (Venture Co) är en motoffensiv oftast bara någon minut borta

Så visst, jag kan inte kritisera er kritisering eftersom jag inte kan erat läge till 100%.
Men jag vet iaf att på min server som har pvp-regler, där funkar det bra!

Permalänk

Eftersom att ni verkar vara lite low på mages så kommer jag rolla en mage på servern (Vek'nilash va det va?), slänger in en application snart...

Servrarna är nere nu , skit också.. aja, så fort jag kan göra en char så har ni en till app

Är Vek'nilash uppe eller kommer den imorgon ?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ubernator
Eftersom att ni verkar vara lite low på mages så kommer jag rolla en mage på servern (Vek'nilash va det va?), slänger in en application snart...

Servrarna är nere nu , skit också.. aja, så fort jag kan göra en char så har ni en till app

Är Vek'nilash uppe eller kommer den imorgon ?

kommer imorgon tror jag

Visa signatur

60 Rogue @ Vek'nilash 60 Druid @ Zenedar (Nerlagd) 60 Rogue @ Zenedar (Nerlagd) Notebook: Dothan 2GHz | 1024MB 400MHz RAM | GF 6800 Go 256MB | 17" TFT | Server: AMD Athlon64 3200+ 939 0.09 | 2x Corsair Value 512 DDR400 Dualmode | Seagate 1x 250GB 1x 200GB S-ATA

Permalänk
Medlem

Skulle någon kunna förklara skillnaderna mellan PVP och RP-PVP lite snabbt?

Om man möter någon från den andra faktionen i t.ex. STV, är de hostile eller måste man gå fram och ta duel på en RP-PVP server?

Permalänk
Medlem

Jag är nog på. Har erfarenhet från hela MC och kommer la spela hunter, så jag slänger in en ansökan typ nu.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zoi
kommer imorgon tror jag

http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-general-en...

Update 04/04
The below realms are currently scheduled to be opened Wednesday April 5th in the afternoon / evening.

Yeap..

Visa signatur

http://e-sim.org/lan.96619/ | Hjälp Svergie!!!

Permalänk

Tjena, jag gör en apply nu som Eitri, hoppas jag kommer med! Kan ju inte missa när det startas på självaste swec!

Visa signatur

i7 930 @ 3.8 | P6X58D-E | 6GB Corsair XMS3 | 2x R9280X | Intel SSD|
Dell UltraSharp 2707WFP | Logitech Z5500 | Logitech Illuminated | MIONIX Saiph 1800 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tolla
Skulle någon kunna förklara skillnaderna mellan PVP och RP-PVP lite snabbt?

Om man möter någon från den andra faktionen i t.ex. STV, är de hostile eller måste man gå fram och ta duel på en RP-PVP server?

Ingen skillnad, båda är PvP, men den ena är Roleplay, den andra är inte det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dejavo
Tror han menade 2 veckor ingame.

För en äkta gämer är det ca 1 vecka och 6 dar IRL så det blir nog inte så stor skillnad.

Visa signatur

Dur ru - dum.

Permalänk
Medlem

Gjorde en application precis

Didobaggins - Dwarf priest

Hade varit jäkligt kul om vi kunde fått igång detta seriöst
är väldigt sugen på att rerolla för att börja om, saknar den gamla goda tiden

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

åh fan, ni har ju fått fint med folk
Ska nog hoppa in på pvp servern med en irl polare.

Visa signatur

http://e-sim.org/lan.96619/ | Hjälp Svergie!!!

Permalänk
Medlem

pax på en warlock! Eller tja... la en apply, nick papper

Permalänk
Medlem

Hjälper ni en noob ? ^^

Visa signatur

Xbox Live Gamertag - decaar
Zepto Mythos !

Permalänk
Medlem

skulle vart roligare om guilden gjorde antingen bara öppen för sweclockare eller bara för svenskar

Permalänk
Medlem

Verkar som det kommer mycket ryssar dit :S
aja, hursom, ikväll börjar det roliga

Permalänk
Medlem

Jag har gjort en app nu i allafall Får se om ni vill ha mig ^^

Visa signatur

Xbox Live Gamertag - decaar
Zepto Mythos !

Permalänk
Medlem

Vill gärna vara med.. Men warrior och rogues är fullt

Permalänk
Medlem

Ska bli kul detta, rollade på xavius vi var typ top3 på horde pve men officerarna drog sen blev det pannkaka. Alltid tyckt gnomes är coola så detta ska bli skoj

Visa signatur

[i]You have two stamp.One red, one green.
- So ?
- I have chance to go New York. 50-50.
[/i]

Permalänk
Medlem

När tror ni att realmen öppnar? Får jag se några gissningar?

Visa signatur

Fractal Design S | Corsair HX 650W | ASUS B350-Plus | AMD Ryzen 7 1700 | EKWB Liquid 360 | Sapphire Radeon R9 290 Tri-X | Corsair VENGEANCE LPX 16GB 3000MHz DDR4 | 3x Intel SSDs | Acer XF240H | Logitech G400s & Corsair K70 Lux RGB | Sennheiser HD 555 & Modmic

Permalänk
Medlem

Imorgon.

Permalänk
Medlem

Jag har med en känslan. Men man hoppas ju att den kommer senare idag.

Visa signatur

Fractal Design S | Corsair HX 650W | ASUS B350-Plus | AMD Ryzen 7 1700 | EKWB Liquid 360 | Sapphire Radeon R9 290 Tri-X | Corsair VENGEANCE LPX 16GB 3000MHz DDR4 | 3x Intel SSDs | Acer XF240H | Logitech G400s & Corsair K70 Lux RGB | Sennheiser HD 555 & Modmic

Permalänk
Medlem

Jag är på!
Adda min MSN, cymorph@gmail.com
Ni får kontakta mig för jag kommer troligen glömma att jag skriver detta, haha.

Mvh

Visa signatur

AMD Athlon 64 3200 @ 2,8Ghz | 2048Mb | Sapphire Radeon HD 2600XT | Gigabyte GA-K8NSC | Xilence 500W | Soundblaster A4 7.1 | Maxtor S-ATA 200Gb - Samsung SP1654N 160GB | Antec P182 | SAMSUNG 22" 225BW

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Basti
För en äkta gämer är det ca 1 vecka och 6 dar IRL så det blir nog inte så stor skillnad.

vadå äkta gämer? så du måste lira 24/7 för att vara en äkta gamer I dina ögon... snark vakna upp tack

Permalänk
Medlem

Ska bara säga att servern var uppe en halvtimme men har nu gått ner igen

Permalänk
Medlem

har hört att alla ryssar ska göra på den andra nya realmen "Boulderfist"

Visa signatur

60 Rogue @ Vek'nilash 60 Druid @ Zenedar (Nerlagd) 60 Rogue @ Zenedar (Nerlagd) Notebook: Dothan 2GHz | 1024MB 400MHz RAM | GF 6800 Go 256MB | 17" TFT | Server: AMD Athlon64 3200+ 939 0.09 | 2x Corsair Value 512 DDR400 Dualmode | Seagate 1x 250GB 1x 200GB S-ATA

Permalänk
Medlem

Level 8 atm, go go go! ;>

Permalänk
Medlem

Hehe, jag spelade nu lite innan jobbet. I en halvtimme kom jag nästan upp till level 5. Har kommit halvvägs på level 4.
Hoppas det inte är lika lång kö i eftermiddag som det var igår förresten.

Visa signatur

Fractal Design S | Corsair HX 650W | ASUS B350-Plus | AMD Ryzen 7 1700 | EKWB Liquid 360 | Sapphire Radeon R9 290 Tri-X | Corsair VENGEANCE LPX 16GB 3000MHz DDR4 | 3x Intel SSDs | Acer XF240H | Logitech G400s & Corsair K70 Lux RGB | Sennheiser HD 555 & Modmic