Ny guild på ny server (nu i veckan).

Permalänk
Medlem

Ny guild på ny server (nu i veckan).

Vi är ett par killar som spelat wow ett bra tag, och dessvärre har servrarna vi spelat på blivit "inaktiva".

Blizzard kommer i veckan att starta upp en eller två nya servrar, och vi har därför bestämt oss för att rolla om där och starta en ny guild. Om någon är intresserad av att börja spela med oss (alliance) så hade det varit kul. Vi har erfarenhet från MC/BWL/outdoor och AQ40 upp till Huhuran.

Mer information, på http://aggro.sajt.org eller prata mer med oss på irc #wow.aggro

mvh dsvbc

Permalänk
Entusiast

Jag kanske är smått sugen på att starta om. Låt mig tänka ett tag så kommer jag tillbaks

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Skulle gärna vart med, men spelar just nu med mina rl kompisar och skulle vara tråkigt att sluta med dem :/

Permalänk
Medlem

jag kan hänka på om det är okej, ska ni köra sådär mega seriöst och typ dinga 30 på 2 dagar? För jag går ju i skolan och så

Men blir det på lovet är jag med på att spela tills jag dör av uttorkning!

Permalänk
Medlem

dsvbc fan vad härligt att du hänger här, Blafa - Face

Permalänk
Medlem

Jag kan ev starta en char, men vi får se om jag blir 100% aktiv.. btw, vad heter den nya servern osv? vet ni det?

Permalänk
Medlem

RE

Hej, face, trevligt att se dig här!

Citat:

Jag kan ev starta en char, men vi får se om jag blir 100% aktiv.. btw, vad heter den nya servern osv? vet ni det?

Blizzard har annonserat att servern kommer i veckan, men namnet vet vi inte ännu. Vi kommer därför att välja den server (antagligen släpps 2-3 servrar) som står först i alfabetet.

Citat:

ska ni köra sådär mega seriöst och typ dinga 30 på 2 dagar?

Vi kommer att köra seriöst, försöka levla snabbt. Men vi är väl inga powerlevlare, så det tar oss minst 2 veckor att nå level 60.

Som, sagt för er som är intresserade står kontaktinformation i mitt första inlägg.

mvh martin

Permalänk
Entusiast

Re: RE

Citat:

Ursprungligen inskrivet av dsvbc
Hej, face, trevligt att se dig här!

Blizzard har annonserat att servern kommer i veckan, men namnet vet vi inte ännu. Vi kommer därför att välja den server (antagligen släpps 2-3 servrar) som står först i alfabetet.

Vi kommer att köra seriöst, försöka levla snabbt. Men vi är väl inga powerlevlare, så det tar oss minst 2 veckor att nå level 60.

Som, sagt för er som är intresserade står kontaktinformation i mitt första inlägg.

mvh martin

minst 2 veckor låter som en väldigt kort tid, jag är på men jag behöver minst en månad för att nå lvl 60.

Jag spelar seriöst när jag väl spelar men att köra level efter level utan någon sorts avkoppling i spelet pallar jag inte av.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Re: RE

Citat:

Ursprungligen inskrivet av dsvbc
Hej, face, trevligt att se dig här!

Blizzard har annonserat att servern kommer i veckan, men namnet vet vi inte ännu. Vi kommer därför att välja den server (antagligen släpps 2-3 servrar) som står först i alfabetet.

Vi kommer att köra seriöst, försöka levla snabbt. Men vi är väl inga powerlevlare, så det tar oss minst 2 veckor att nå level 60.

Som, sagt för er som är intresserade står kontaktinformation i mitt första inlägg.

mvh martin

2 veckor att dinga 60? Hm...

Det blir tufft utan pauser eller få rested bonus e.t.c!

Permalänk
Medlem

gah, kan inte bestämma mig vad jag skall köra för Klass, har en warrior, hade vart skoj o vara warrior här med, men känns drygt att lvla :/

vill nog köra ranged och göra mkt dmg ^_^

Permalänk
Medlem

Tror han menade 2 veckor ingame.

Permalänk
Medlem

Jag är ganska sugen, fast jag är rädd att servern är ganska död om ett par månader. =/

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

Den kommer nog inte dö så lätt, har sett en lista med olika guilds som ska hoppa dit och det var många och sen verkar det hoppa en del folk från laughing skull och xavius dit

Visa signatur

http://e-sim.org/lan.96619/ | Hjälp Svergie!!!

Permalänk
Medlem

Tror samma som dig Raikiri. Men dock så joinar jag bara om vi blir en av topguilderna på alliance sida, vi måste snabbt få aktiva members.

Permalänk

Nej fyfan om det är allie får det vara

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shino_san
Nej fyfan om det är allie får det vara

Precis så tänkte jag med :D.
Till en början i alla fall... jag kan tänka mig att hänga på beror lite på mina kompisar om de kommer lira mycket eller inte.

Visa signatur

Min nuvarande väldigt seriösa bf2 klan: www.fr4gma.info.se

Permalänk
Medlem

Hoppas en av de nya servrarna är en RP PvP så att vi som vill njuta av Roleplaying-delen av Roleplaying Game kan börja om

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dejavo
Hoppas en av de nya servrarna är en RP PvP så att vi som vill njuta av Roleplaying-delen av Roleplaying Game kan börja om

Det ska tydligen vara en pvp server en pve server och en rp pvp server som kommer

Visa signatur

http://e-sim.org/lan.96619/ | Hjälp Svergie!!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raikiri
Det ska tydligen vara en pvp server en pve server och en rp pvp server som kommer

*dansar i lycka*

Frågar bara om någon skall ha en alt där?
Jag snor ju inte tråden eftersom det är en viss typ av människor som drar dit och en viss typ som kör på PvP

Vet ej vad jag ska vara....

Permalänk
Medlem

In-game eller inte, vi har inte satt någon deadline då folk måste ha nått 60, men gärna så snabbt som möjligt. Servern vi rollar på är PvP, och vi satsar som sagt på PvE

Permalänk

Skulle lätt vart på om jag inte nyligen blivit antagen till bästa hordeguilden på silvermoon

Visa signatur

"Apokalypsens fyra Wärschare tågar in" - nienithaur

Permalänk
Medlem

Jag kan nog vara med, men jag har extremt liten erfarenhet av större end-game raids. Sen kan jag nog inte komma upp till 60 på bara två veckor :P.

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem

Vad behöver ni för klasser? kan hunter/warrior rätt bra så...

Permalänk
Medlem

Jag kan tänka mig vara med. Med jag vet inte om jag blir jätteaktiv. För jag vet inte om jag vill sluta spela på mina andra karaktärer. Men annars kan jag nog vara på. Förresten, om det blir något så tror jag blir med ändå. Och det spelar absolut ingen roll om vi är horde eller alliance. För jag vill köra lite präst. För jag tycker dem är så coola

Visa signatur

Fractal Design S | Corsair HX 650W | ASUS B350-Plus | AMD Ryzen 7 1700 | EKWB Liquid 360 | Sapphire Radeon R9 290 Tri-X | Corsair VENGEANCE LPX 16GB 3000MHz DDR4 | 3x Intel SSDs | Acer XF240H | Logitech G400s & Corsair K70 Lux RGB | Sennheiser HD 555 & Modmic

Permalänk
Medlem

Helt klart intressant, ni kanske har en Mage här

/kale

Visa signatur

2006-09-21 - Dagen då Swec lyfte

Permalänk
Medlem

Eftersom vi håller på att starta upp och servern inte ens är live ännu (kommer antagligen onsdag eller fredag) så behöver vi alla klasser. Dock känns det som våra roguespots fylls snabbt, men alla klasser behövs

kontaktinformationen står överst, eller #wow.aggro qnet / www.aggro.sajt.org

Permalänk
Medlem

Var hittar jag informationen om att realms öppnar nu på onsdag?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dejavo
Var hittar jag informationen om att realms öppnar nu på onsdag?

Har kollat som ett *pip*, jag hittar ingen info iheller, har bara hittat att dom KANSKE
ska öppna en & om dom väll gör det, så om inte den servern blir "populär" efter ett tag, så
ska det bli en såndära "migrations server", så andra över populerade servrar ska få komma på den, om dom vill.
Men när och om den kommer, vet jag inte.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 | MSI MAG B560 TOMAHAWK WIFI | Intel Core i5 11600K | MSI GeForce RTX 3060 12GB VENTUS 3X OC | ASUS ROG Strix 850W | Kingston Fury 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz | Noctua NH-U12S | Samsung 970 EVO Plus 2TB | W10

Permalänk
Medlem

"Var hittar jag informationen om att realms öppnar nu på onsdag?"

http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-general-en...

Det är vad jag hittat.

Permalänk
Medlem

Jag och några andra ska rerolla där alliance sida, fast jag är redan med i en pre-made guild "Fallout" heter dom