Muskampen 2025 är igång! Varje dag 19:00

Sacred Gear - Nytt gratis multiplayerspel

Permalänk
Medlem

Sacred Gear - Nytt gratis multiplayerspel

Har varit med och ett online actionspel som heter Sacred Gear.

Spelet är och kommer alltid vara helt gratis. Just nu är vi i öppen Beta fas. Det är fritt fram för alla att spela, och ge gärna lite feedback på vårat forum. Finns lite mer information där också.

enjoy

www.baphometgames.com

Visa signatur

Ovanstående text innehåller endast medvetna stavfel.

Permalänk
Medlem

Ser rätt kul ut. Ska tanka o testa imorrn

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk

Bara sett filmen på sidan men det verkar påminna väldigt mycket om soldat
Ser skoj ut!

Visa signatur

Procrastinators; rulers of tomorrow.
Klicketh!

Permalänk
Medlem

Hell yeah!
Ser röj ut. Tankar as we speak så att säga..
Nått att göra nu när man tar pauser i flyttröran

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk

hmm, får la testa det! tack för tipset, alltid kul

Permalänk
Medlem

Gejmade med en kompis igår, måste säga att den gubben längst till vänster är way för överlägsen, så jäkla slö är han inte...

Sen att det buggar ur ibland och man faller genom marken är störigt

Men riktigt roligt spel iaf Keep up the good work

Permalänk
Medlem

Gör stöd för Linux och jag älskar er

Permalänk

Liknar Soldat, fast bättre och stabilare.

Visa signatur

Neun und neunsich.

Permalänk
Medlem

Inte särskilt stabilt imo... hängde sig när jag skulle starta upp en match, antagligen för att min brandvägg undrade om jag verkligen skulle köra det här spelet, gick inte att tabba ut så att jag kunde tillåta det. Sen funkade inte tab inne i menyerna.

Nåt som jag saknade var en träningsbana så man kunde testa det utan att köra mot andra spelare, för det ser ju onekligen trevligt ut på bilder och så.

Men ni får nog lösa det där med tab ut och dessutom så gick det inte att avsluta spelet/programmet manuellt så jag blev tvungen att starta om datorn för att bli av det när det hängde sig.

Permalänk
Medlem

får inte ens igång det, får upp ett felmedelande om en saknad .dll fil DINPUT8.dll heter den trycker jag "ok" står det:
09:56:00: An exception has been thrown!

-----------------------------------
Details:
-----------------------------------
Error #: 9
Function: DynLib::load
Description: Could not load dynamic library OgrePlatform.dll. System Error: Det går inte att hitta den angivna modulen.

.
File: \OgreDev\Azathoth\OgreMain\src\OgreDynLib.cpp
Line: 82
Stack unwinding: <<beginning of stack>>

vad är felet?

Permalänk
Medlem

Jag får groteska fel på menyerna... bara ungefär 1/9 av de nedra hörnen av alla menyalternativ visas... rätt svårt att navigera, fast man ser botten på de första bokstäverna så det går om man gissar någorlunda rätt..

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

ok har nu installerat spelet på min hemdator.. och det funkar skit.. får nu igång spelet.. men ska jag connecta till en server står allt stilla.. har även testat göra en egen dedicated (rutan blev blå så jag tror jag lyckades) samma sak när jag ska joina den, allt står still och efter ett tag så börjar det igen men kan inte connecta till nån server.

Permalänk
Medlem

Spelade mot någon som hette Peter nyss. Spelet fungerade, men det var lite buggigt. Känslan var sådär, det kändes lite ryckigt emllanåt. Jag gillar temat skarpt, och spelet har potential.

Permalänk

Det var bara en spelare inne när jag testade, kan mycket möjligt vara samma Peter.

Visa signatur

Neun und neunsich.

Permalänk
Medlem

Det finns bara 3 servrar åt mig och jag kommer inte in på någon, en spelare är inne på en annan.

Visa signatur

Dur ru - dum.

Permalänk
Medlem

liknar soldat..

Permalänk
Medlem

Fick lite Turrican-vibbar av trailern

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk

1. Menyn ser lite konstig ut, både i 800*600 och 1024*768
2. I spelet (åtminstone i menyerna) så används engelsk tangentbordslayout istället för den som operativsystemet använder
3. Så fort jag försöker skjuta (klickar med vänstra musknappen) så hakar spelet upp sig
4. texten på varje krigare är lite suddig och svår att läsa

Fortsätt jobba och fixa de många buggarna så kan det säkert bli roligt.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk

Läste om det på spelfeber men då funkade inte länken. Laddar ner nu, ser riktigt skojj ut. Har aldrig gillat soldat men det här ser faktiskt ut att ha potential.
Keep up the goodwork

Visa signatur

Det är tufft att ha anmärkningar

Permalänk
Medlem

vilket skitspel

soldat ftw

Visa signatur

sad panda

Permalänk
Medlem

Det är ju inga som e inne och spelar

Testade de lite själv. Verkade bra förutom att de hackade ganska kraftigt...Nånn får komma in och lira med mej

Visa signatur

Hi I´m j@zz and I´m here to kick some ass

Permalänk
Medlem

Jag lirar med nån, säg tid bara.

Visa signatur

Dur ru - dum.