Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kalufsen
Mjo, men tycker det låter faktiskt lite konstigt att nån snor dessa chassin. Det är inte bara så att du har tappat intresset för att fortsätta?

Jo jag hittar på allt!VARFÖR ÄNDÅ IN I HELEVETE,skulle jag skriva saker som inte är sanna????

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elitemodd
Jo jag hittar på allt!VARFÖR ÄNDÅ IN I HELEVETE,skulle jag skriva saker som inte är sanna????

Jo det sa jag ju redan, för att du kanske skulle ha tappat intresset för att fortsätta. Fullt förståndligt då dom inte kanske är mestuppskattade och att du nyligen fått en son.

Visa signatur

hehj

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kalufsen
Jo det sa jag ju redan, för att du kanske skulle ha tappat intresset för att fortsätta. Fullt förståndligt då dom inte kanske är mestuppskattade och att du nyligen fått en son.

JAg undrar vad faan du får allt ifrån, vadå inte uppskattade?Min son va fan har han med detta att göra??

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elitemodd
JAg undrar vad faan du får allt ifrån, vadå inte uppskattade?Min son va fan har han med detta att göra??

Nej jag menar bara att jag förstår, att du kanske själv skulle skrotat chassina just för att kunna slippa uppdatrera den här tråden. Därmed skulle du ha mer tid för din son, sen om du läser bakåt i tråden så ser man ju många som inte gillar dina moddar, det var det jag menade.

Visa signatur

hehj

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kalufsen
Jo det sa jag ju redan, för att du kanske skulle ha tappat intresset för att fortsätta. Fullt förståndligt då dom inte kanske är mestuppskattade och att du nyligen fått en son.

Om de skulle vara (vilket jag vet att de inte är) så får du väl för i helvete tänka dig lite för vad du säger...

Elitemodd har ju slitit med chassit som en tok och jag beundrar hans arbete totalt, och om nånting man gör själv och skapar med egna händer blir snott, då vill man bara gå å hänga sig i fastun de kan jag lova dig. Har själv moddat lite och blivit av med ett chassi pga stöld.

Men Johnny, du ska veta att de inte finns så många av honom. Och jag ska kola på blocket, tradera och DH framöver och se ifall dom kommer ut där

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kalufsen
sen om du läser bakåt i tråden så ser man ju många som inte gillar dina moddar, det var det jag menade.

exempel; När jag bygde min epa med min farsa tyckte jag de va kul att få göra nått som förhoppningsvis folk tycker om att kolla på.
Men när jag sen är ute på stan och folk skriker "Fan vilken ful EPA" så tolkar jag de som att
1. Dom är avis
2. Dom är avis för dom också har en epa, fast ful
3. För att dom vet själva att den är snygg men att dom ska psyka mig för att dom är avis.

Alla dom bedömningarna har jag skrivit för att mitt ego och psyke är väldigt starkt, så om man är moddare och har moddat ett tag får man mot hugg av publiken. Och efter ett tag lär man sig att skita i va dom säger. Därför, tror jag att Johnny skiter i (dom som tycker den är ful) kommentarer.

Så då kommer jag till mitt svar. Jag är smäll säker på att han inte har slängt den pga tidsbrist eller för att folk tycker den är ful

Visa signatur

Nikon D70s | 18-70/3.5-4.5G | 70-300/4-5.6G
Stolt medlem i filmteamet Kickass
www.kickassproduktioner.se|http://www.barbapappa.net/billman/

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eikon
Om de skulle vara (vilket jag vet att de inte är) så får du väl för i helvete tänka dig lite för vad du säger...

Elitemodd har ju slitit med chassit som en tok och jag beundrar hans arbete totalt, och om nånting man gör själv och skapar med egna händer blir snott, då vill man bara gå å hänga sig i fastun de kan jag lova dig. Har själv moddat lite och blivit av med ett chassi pga stöld.

Men Johnny, du ska veta att de inte finns så många av honom. Och jag ska kola på blocket, tradera och DH framöver och se ifall dom kommer ut där

Skulle faktiskt inte bli så förvånad om tjuvarna skulle lägga ut chassina på blocket, för ser dom något som är såpass attraktivt med dom, att dom snor dom, ja det vet jag inte hur friska dom är.

Tror snarare dom tagit chassina för vattenkylningen som är inne i dom, men det låter lite väl "planerat" och inte heller så troligt, derför tror jag mer på det jag sa tidigare!

Visa signatur

hehj

Permalänk

Fint jobb där Elitemodd. Som vanligt är ja efter och hoppar otfast alltid in när allt i princip är klart, hänger väl för mycket på klockningsdelen antar ja. Fattar inte vad de ska vara för bra för att hacka på dig då du sliter hårt och resultatet på bland annat just denna ser riktigt bra ut. Undrar ju vad folk har här och göra ibland, alltid ska de klaga och ha sig. Verkligen trist de där att få sinna saker stulna, själv aldrig råkat ut för de som tur är men visst skulle man bli galen.

Visa signatur

Wasserkühlung::5900X::ASSrock X570 TB3::2x8 Ballistix 3000@3800::6800Nitro+

Vilken leksak>> CH341-biosprogrammerare

Permalänk
Discokungen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elitemodd
HÅLLER PÅ ATT GÖRA IORDING MITT DATOR RUM,SÅ JAG LA NER Totally free + DUALTRONICS I KÄLLAREN.

NU ÄR DET NÅN DJÄVELSOM SNOTT BÄGGE CHASSINA

FAN ATT MAN INTE KAN FÅ HA NÅT IFRED

11/6 2006

Tråkigt Gillade verkligen ditt skapande! Annorlunda och unikt. Har du andra projekt igång?

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kalufsen
Skulle faktiskt inte bli så förvånad om tjuvarna skulle lägga ut chassina på blocket, för ser dom något som är såpass attraktivt med dom, att dom snor dom, ja det vet jag inte hur friska dom är.

Tror snarare dom tagit chassina för vattenkylningen som är inne i dom, men det låter lite väl "planerat" och inte heller så troligt, derför tror jag mer på det jag sa tidigare!

JA ja du får tro va fan du vill.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

varför skulle han luras, e väll bara säga: happ grabbar måste ha tid med min son så chassina ligger på is ett tag, eller hur? japp jobbigt när nått man byggt blir snott.
gillar när folk tycker ens grejjer ser fina ut, byggde en led lampa och polaren som alltid brukar säga att mina moddar ser ut som stryk trodde jag köpt den hahaha

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aka_The_Barf
varför skulle han luras, e väll bara säga: happ grabbar måste ha tid med min son så chassina ligger på is ett tag, eller hur? japp jobbigt när nått man byggt blir snott.
gillar när folk tycker ens grejjer ser fina ut, byggde en led lampa och polaren som alltid brukar säga att mina moddar ser ut som stryk trodde jag köpt den hahaha

Japp konstigt att han inte bara sa så då istället..

Visa signatur

hehj

Permalänk
Discokungen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kalufsen
Japp konstigt att han inte bara sa så då istället..

Har du ens tänkt på möjligheten att de blev snodda då?

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Flamso
Har du ens tänkt på möjligheten att de blev snodda då?

Vad får du för poäng i 3dmark03?

Visa signatur

hehj

Permalänk
Discokungen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kalufsen
Vad får du för poäng i 3dmark03?

32000. Vad har det med saken att göra? =/

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem

Tråkigt att chassina blev stulna men ännu mer tråkigt att folk som Kalufsen anser sig veta precis hur folk han inte känner resonerar kring sina byggen.
Jag har MYCKET svårt att tro att Elitemodd skulle kasta chassina som han byggt på och låtsas att dessa blivit stulna bara för att få mer tid över för sin son.
Vill han ha mer tid över för sin son så lär han nog se till att han lyckas med det också utan att kasta något chassi, snarare kommer det nog en förklaring till varför bygget står still i tråden i stället precis som någon tidigare i tråden nämnt.

Permalänk

Kalufsen: Bara för att du verkar utgå från att folk alltid ljuger, och förmodligen också gör de själv för att det är lättare än att tala sanning så betyder det inte att alla här i världen fungerar som du. Öppna upp den lilla trångtänkta hjärnan så kanske du kan inse att saker och ting inte alltid är som du tror..

Som alla andra säger, varför skulle man ljuga om en sån sak?

Permalänk
Medlem

Lider med dig Elitemodd =/

Visa signatur

<3

Permalänk
Medlem

Vi kan ju utgå ifrån att det är nån person som sitter här swec som antingen snott den själv eller tipsat kompisarna.

(Kanske Kalufsen?:rolleyes: )

Visa signatur

Nikon D70s | 18-70/3.5-4.5G | 70-300/4-5.6G
Stolt medlem i filmteamet Kickass
www.kickassproduktioner.se|http://www.barbapappa.net/billman/

Permalänk
Medlem

ut i från sig själv dömmer man andra eller hur var det kalufsen?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eikon
Vi kan ju utgå ifrån att det är nån person som sitter här swec som antingen snott den själv eller tipsat kompisarna.

(Kanske Kalufsen?:rolleyes: )

Eller kanske någon som har skickat delar till EliteModd?
Aja hur som helst så tycker jag att det är synd att sakerna är snodda Man kan juh alltid hoppas på att sakerna kommer tillbaka.

//vanCe

Visa signatur

-vanCe-
Gör mig glad, skänk en hårdisk till mig. Gärna över 10gig -> Skicka PM

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av vanCe
Eller kanske någon som har skickat delar till EliteModd?
Aja hur som helst så tycker jag att det är synd att sakerna är snodda Man kan juh alltid hoppas på att sakerna kommer tillbaka.

//vanCe

ja det kan man verkligen hoppas, men skall leta under dh lite

Visa signatur

[i]P4:an. Asus X series. p4 2.4 ghz, socket 478 FTW | 1024 ram, . ..Ge force 6200 128 mb 400 gig hdd.
[/i]
.:[Kringutrustning]:. .: A4 Tech X7 :. .: Ruber Membran :. .: Icemat :. .: crt X2 :. .: Qpad ct large black E=mc2

Permalänk

JAG HITTADE CHASSINA IGÅR KVÄLL,LÄNSADE PÅ VATTENKYLNINGEN.
+ATT DOM SLAGIT SÖNDER DOM:(:(

Visa signatur
Permalänk
Medlem

:C

Kämpa på.

Visa signatur

Asus A7V880 | Sempron 2800+@2163 MHz | PoV Geforce 6800GS@420/1150 MHz

Permalänk
Medlem

Fan att det ska ga runt en massa jaevla draegg och sno samt sla sonder saker. Fy fasiken sager jag alltsa. Fight-Oh, Elitemodd!

Visa signatur

MacBook Pro 15" 2.4GHz Core 2 Duo, X25-M 160 GB

Permalänk
Avstängd

HAHAHA! Vilken fantasi man får ha. Hamsterbur som tank. Shysst.
Skit snyggt vill jag säga men en sak var jag lite fundersam men skulle det inte vara snyggare med runda hål till fläktarna? jaja det bestämmer du.

Visa signatur

Amd athlon 643200+ 2,0GHz @ Amd athlon 64 3500+ 2,2GHz , 4x 512mb, Gainward geforce 6600GT 128mb.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elitemodd
JAG HITTADE CHASSINA IGÅR KVÄLL,LÄNSADE PÅ VATTENKYLNINGEN.
+ATT DOM SLAGIT SÖNDER DOM:(:(

Inte för att jag inte tror dig, men skulle man kunna få se bilder på förödelsen?

EDIT: Vart hittade du dom?

//vanCe

Visa signatur

-vanCe-
Gör mig glad, skänk en hårdisk till mig. Gärna över 10gig -> Skicka PM

Permalänk
Medlem

mm vill ochså se bilderna.
fast d eeh säkert sant.

Visa signatur

[i]P4:an. Asus X series. p4 2.4 ghz, socket 478 FTW | 1024 ram, . ..Ge force 6200 128 mb 400 gig hdd.
[/i]
.:[Kringutrustning]:. .: A4 Tech X7 :. .: Ruber Membran :. .: Icemat :. .: crt X2 :. .: Qpad ct large black E=mc2

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EA|Bonde|Erik
mm vill ochså se bilderna.
fast d eeh säkert sant.

Det känns lite som att jag inte behöver bevisa nåt,dom som tror mig får göra det,samma med dom som inte tror mig.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av runk3n
HAHAHA! Vilken fantasi man får ha. Hamsterbur som tank. Shysst.
Skit snyggt vill jag säga men en sak var jag lite fundersam men skulle det inte vara snyggare med runda hål till fläktarna? jaja det bestämmer du.

Lite efter? Chassit är snott, länsat och vandaliserat.

MEN DET ÄR JU HELT SJUKT!!! Jag fick nästan hjärtattack när jag satt och läste byggloggen och dunns, så var allt STULET???!!!!

Jag skulle avlidigt om min dator blev stulen, det var ju inte bara makalöst mycket jobb med den utan även pengar, även om den var totaly free så var det ju hårdvara, skärm och vattenkylning i den.

Men kan man få se en bild på förödelsen så man kanske kan komma med någon idé vad man kan rädda?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HAxxel
Lite efter? Chassit är snott, länsat och vandaliserat.

MEN DET ÄR JU HELT SJUKT!!! Jag fick nästan hjärtattack när jag satt och läste byggloggen och dunns, så var allt STULET???!!!!

Jag skulle avlidigt om min dator blev stulen, det var ju inte bara makalöst mycket jobb med den utan även pengar, även om den var totaly free så var det ju hårdvara, skärm och vattenkylning i den.

Men kan man få se en bild på förödelsen så man kanske kan komma med någon idé vad man kan rädda?

Skärmen hade jag tagit ut innan jag satte ner det i källaren,men vattenkylningen så som radiatorer å pumpar var borta.

JAJA det är bara att bita i det sura äpplet å bygga nåt nytt:)

Visa signatur