Permalänk
Medlem

Spelar också TR på Werner, Handaa heter jag

Permalänk
Medlem

Nice! Tack för tipset!

Måste man ange kreditkort?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bombur
Nice! Tack för tipset!

Måste man ange kreditkort?

Nepp, man laddar ner en klient som sedan laddar ner resten av spelet, sedan så får man regga sig (eller reggade man sig före man laddade ner resten av spelet? )

Visa signatur

Neun und neunsich.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av C22H28N2O
eller reggade man sig före man laddade ner resten av spelet? )

Man reggar sig före... tror jag

Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Medlem

Man reggar sig före eftersom man måste vara inloggad för att tanka

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av C22H28N2O
Nepp, man laddar ner en klient som sedan laddar ner resten av spelet, sedan så får man regga sig (eller reggade man sig före man laddade ner resten av spelet? )

Ok, härligt!

Permalänk
Medlem

Tankar nu!

edit:

Har fått hem spelet nu men får detta fel:

Vart ska man ändra.... fattat nada...

Permalänk
Medlem

Kontrollpanelen -> Energialternativ

Sätt "Energischema" till "Alltid på".

Permalänk

Notera sedan att 12 månader gratis är inte riktigt wohoo med battlerank 6 begränsningen.. Har spelat i 2 dagar och nått battlerank6. Får nu ingen experience, bara ett litet fint medelande om att subscriba för spelet för att återigen få experience.

Utan certification points är man inge vidare lycklig

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Beelzi

tackar!

edit:

Heter BengtMartin i spelet

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TechRonan
Notera sedan att 12 månader gratis är inte riktigt wohoo med battlerank 6 begränsningen.. Har spelat i 2 dagar och nått battlerank6. Får nu ingen experience, bara ett litet fint medelande om att subscriba för spelet för att återigen få experience.

Du kan ju alltid försöka få tillgång till de där robot grejerna. Vad är det egentligen man måste göra? Ska man bara ta över 5st "baser" i underjords mapparn eller?

Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TechRonan

Är ju förhållandevis lätt avhjälpt :>

Men vill man inte betala så kan man ju alltid tänka lite positivt, med BR6 kan man göra allting ändå. Förutom BFRs har jag för mig, inte 100 dock.

Permalänk
Inaktiv

Kämpar me datt försöka får ner det nu, skaffar lite kompisar med, så kommer vi in på Werner, kommer heta SajbeR.

Permalänk

Verkar as roligt men jag fattar ju inget Har suttit och spelat nu i en timme, enda jag har lyckats fatta är att om man trycker på esc sen på "instant action" så teleporteras man direkt till nått annat ställe...

En fråga föresten.. När man väljer armor,weaps och liknande, kan man alltid ta de bästa av allting? Måste man inte typ, betala för de eller nått?

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk
Medlem

Jag laddar också ner det nu, är väl klart imorrn

Visa signatur

PC anno 2012: (orkar inte uppdatera signaturen):

| i5 2500K @4.8GHz + Corsair H70 + 2x Scythe GT 1450rpm |
| ASUS P8P67 Pro B3 | 2x GTX580 3GB SLI @900/1800/2004 |
|2x 4GB Corsair Dominator GT @2133MHz | Corsair AX1200 |
| CM HAF 932 | Dell U2711 | 120GB Corsair Force 3 |

Permalänk
Inaktiv

nu tar jag ner det, har 0,5 lina klart om 1000 år :'(

EDIT_ heter VisparKonung

Permalänk
Medlem

Jag får upp en jobbig ruta när jag ska köra igång spelet:

"Your machine is set to allow processor speed changing in its power scheme. Please go into your Control Panel Power Management and set it to stay 'Always On' while running PlanetSide. Planetside will now exit"

Jag har varit inne i kontollpanelen och fipplat, men inte hittat det jag söker. Någon som kan hjälpa mig?

Visa signatur

[b](..O'-')...O * \(x_X)/[/b]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xalixus
Jag får upp en jobbig ruta när jag ska köra igång spelet:

"Your machine is set to allow processor speed changing in its power scheme. Please go into your Control Panel Power Management and set it to stay 'Always On' while running PlanetSide. Planetside will now exit"

Jag har varit inne i kontollpanelen och fipplat, men inte hittat det jag söker. Någon som kan hjälpa mig?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Beelzi

Funkar det ändå inte så kan du testa stänga av CnQ eller Intels motsvarighet som jag inte kan namnet på i BIOS.

Permalänk
Medlem

Ah, tackar.

EDIT: Förresten, har ni skapat något outfit ännu (antar att det är motsvarigheten till guilds i Planetside)? Om det går för sig hakar jag gärna på, min gubbe heter Xalixus i spelet också.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

hur och vart nyttjar man sina poänggrejer man får?

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | 64GB DDR5 6000MHz | GeForce RTX 4090

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Killers
hur och vart nyttjar man sina poänggrejer man får?

I Certification Terminals som finns i ditt Sanctuary eller i ett Biolab.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Har ett Planetside konto med några br15-18 och cr2-3 och även Core Combat dvd, har BFR´s upplåsta på varje Char tror jag, om någon vill ha, ni får dock fylla på kontot själva om ni ska lira.

Slutat lira sen 6mån tillbaka så jag använder det inte längre, men hoppas verkligen att de släpper planetside 2! I stil med dagens grafik som te.x quakewars eller liknande..

Visa signatur