Permalänk

Haha, jag mötte Homicide förut. Jag dog för att jag stod på en sån där vechilepad när han spawnade ett fordon. Det måste sett skojsigt ut.

EDIT: Han hette iallafall något liknande.

Visa signatur

Neun und neunsich.

Permalänk

är BR6 o funderar på att köpa retail

Det är grymt skoj när man väl kommit in i det... i början dog man bara ^^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
är BR6 o funderar på att köpa retail

Det är grymt skoj när man väl kommit in i det... i början dog man bara ^^

är det du som är Puddy?

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av C22H28N2O
Haha, jag mötte Homicide förut. Jag dog för att jag stod på en sån där vechilepad när han spawnade ett fordon. Det måste sett skojsigt ut.

EDIT: Han hette iallafall något liknande.

försöker adda C22H28N2O som friend, men du finns inte helt enkelt inte på Werner iaf

Permalänk
Avstängd

Trycker på instant action, spawnar skitlångt ifrån en sån där explosion på kartan. Springer dit. Då är det inte intressant längre. Hittar en ny explosion, springer dit. Då är den inte intressant längre. Hittar en ny explosion. Springer dit. Då är den inte intressant längre.

Min erfarenhet av spelet än så länge.

Visa signatur

Landslide.nu - För er som vill diskutera allt mellan himmel och jord i där demokrati och yttrandefrihet ligger som högsta prio

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Smokerdave
Trycker på instant action, spawnar skitlångt ifrån en sån där explosion på kartan. Springer dit. Då är det inte intressant längre. Hittar en ny explosion, springer dit. Då är den inte intressant längre. Hittar en ny explosion. Springer dit. Då är den inte intressant längre.

Spawna i en bas nära en explosion, springa till ett fordon, köra i 20s och panga på för glatta livet.

Äntligen så har ja börjat vinna tillbaka mina gammla skills som pilot. Kör mestadels light enmanna tank eller heavy 3manna tank och wasp eller reaver.
Blev precis battlerank 5

Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Medlem

Neeeej! Varför är ni TR? Vanu är ju mycket ballare!

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem

Körde det för 2 år sen... körde endast Vanu då eftersom de var de svagaste i både vapen och antal(Även om Lashern var ett undantag ett tag )

Kanske testa på detta igen nu när semestern börjar... det är ändå riktigt ball ju
Får leta fram CDn när man kommer hem. Kanske rent utav ens Vanu på Werner finns kvar.

Visa signatur

Opteron 165 (291x9 = 2620MHz), DFI LanParty UT Ultra-D, G-Skill PC4000(9/10, 3-4-3-8), PC X1800XT512Mb(Stock) Lian Li PC73-SLB, Tagan 580W

Permalänk

Vanu är teknik-fjollor.

TR är riktiga män med tunga gevär *spänner musklerna och grymtar*

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MB™
försöker adda C22H28N2O som friend, men du finns inte helt enkelt inte på Werner iaf

Dumma spel, jag finns ju där.

Visa signatur

Neun und neunsich.

Permalänk
Medlem
Citat:

Vanu är teknik-fjollor.

TR är riktiga män med tunga gevär *spänner musklerna och grymtar*

Tunga gevär är bara penisförlängare till folk som behöver det. Tighta lila dräkter är för män som är så självsäkra att de inte ens räds att förnedra sig offentligt! Go vanu!

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk

Nej, för de gömmer sig bakom massa hightech-gadgets och flyr lätt i sina svävar-pansarfordon! Deras vapen har ingen manlig rekyl och skjuter energistrålar... eesh.

Get in and fight... no retreat! For the Terran Republic!

Permalänk
Medlem
Citat:

Nej, för de gömmer sig bakom massa hightech-gadgets och flyr lätt i sina svävar-pansarfordon! Deras vapen har ingen manlig rekyl och skjuter energistrålar... eesh.

Get in and fight... no retreat! For the Terran Republic!

då är ju de blåa lite mera, muskel... de är ju baserade på armor, TR är baserade på snabbhet (minigun bl.a) Vanu är kraftbaserade, med höga DMG

Permalänk
Medlem

TR bankar plåt, medan "de blåa" gömmer sig bakom den(=FEGA) och Vanu gör hit and runs (=FEGA).

Måste nog ta och vara på Mr.Schnuckys sida.

(Jag försöker inte att favorisera TR endast för att jag börjat lira som dem och inte orkar byta lag)

Visa signatur

vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk

TR är hårda! (Missuppfatta mig inte )

Visa signatur

Neun und neunsich.

Permalänk
Medlem

Deras hemsida verkar inte funka så bra... :/

Permalänk
Medlem

Kör TR på markov, kör luftburet assult kan hålla med om att de "Lila" är rätt fega, hehe. men de blåa är grymma som fan, deras Tank är ju den maffigaste i spelet

Permalänk
Permalänk
Medlem

Varför måste jag alltid starta upp planetside 2 gånger? Första gånge så krashar det varje gång till skrivbordet, andra gången så fungerar det fint.

Visa signatur

vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Medlem

ja e snart på kör väll TR på markovsom alla anda nnär ja har gubbe så Edit

Permalänk

Vi kör på Werner dock

Permalänk
Medlem

Körde lite som TR på Werner innan, men fan vad svårt det är att få några kills som ny... :/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jimjavel
Körde lite som TR på Werner innan, men fan vad svårt det är att få några kills som ny... :/

Ta bort några av de standard utsatta poängen och välj någon av max dräkterna. Lättaste sättet att få kills på enligt mig. Man känner sig praktiskt taget odödlig i de där dräkterna.

Visa signatur

vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Medlem

Bha sidan vill inte ladda klart för mig, testat 3 gånger nu med ett antal timmars mellanrum. :/

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk

Prova köra i IE om du har FF.

Om det inte bryter mot dina principer att det ska krävas en annan webläsare!

Permalänk
Medlem
Citat:

Prova köra i IE om du har FF.

Om det inte bryter mot dina principer att det ska krävas en annan webläsare!

Sidan fungerar perfekt för mig med firefox. IE är så otroligt jobbigt vars ända användnings område är att surfa omkring på SF's sida www.sf.se vilket är den segaste hemsidan söder om polcirkeln.

Visa signatur

vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Medlem

Hur gör man så den börjar uppdatera? Har gjort ett konto osv...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Handa
Hur gör man så den börjar uppdatera? Har gjort ett konto osv...

Man loggar in sen ska den börja automatiskt. Står uppe till vänster vad som patchas och hur lång tid det är kvar. När det sen är klart så kommer "knappen" som det står update på ändras till Play.

Kör även TR på Werner nu, är battlerank 4 och kör prowler. Har ni gjort en guild eller vad det kallas ?

Permalänk
Medlem

Om några av er skulle vilja börja spela Planetside fullt ut (köpa det alltså) så har vi en ny outfit (guild/klan) igång som behöver medlemmar. De flesta medlemmarna är från skandinavien och 18-20 år gamla. Vi spelar som NC på Werner.

Målet med outfiten är att hålla den förhållandevis liten och välorganiserad med i förhand utsedda squadleaders som vet vad de pysslar med och faktiskt försöker uträtta någonting, inte bara samla in CEP och lalla runt.

Eftersom outfiten är väldigt ny har vi ännu inte någon ordentlig hemsida, men vi har ett forum upplagt här i väntan på att vi får rätt domännamn.

Bara att höra av sig om det låter intressant

PS. Om ni ska registrera er på forumet så gör det gärna med namnet på er karaktär ingame, det blir mycket lättare att hålla reda på folket då :>