Vilken pryl är du mest nöjd över?

Permalänk
Medlem

Lätt min k800i

Permalänk
Medlem

mina golfskor (adidas)kostade endast 500kr ,,mycket prisvärt

Visa signatur

E6300 | Thermalright Ultra-120 eXtreme + Noctua 120mm 1200rpm | Gigabyte GA-965P-DS3 | 3GB Corsair XMS2-6400 CL5

Permalänk

Motorola-Razr-V3x

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

iaudio x5

Visa signatur

gammalågrå.

Permalänk
Medlem

iAudio U2

&

Nokia 6280

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk
Medlem

Ett av dom är väll min 22" skärm, som är för stor för mitt skrivbord. :/

Visa signatur

AMD 64 x2 3800+ | Twinmos 2 gb ddr | Western digital raptor 74 gb + Seagate 320 gb | XFX 7800gt | qpad xxxl | Razer diamondback Plasma | Creative SB Audigy 2 | 22" crt Samsung

Pc Mark 05: 5341 p

Permalänk
Medlem

Min Porsche och min iPod Mini.
Två saker jag jag verkligen använder och njuter av varje dag

Visa signatur

REFUSED

Permalänk
Medlem

Min laptop, se signatur.
Den är riktigt mysig.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Johii
Man kan förminska bilder annars. Bara in med bilden i t.ex. paint och välj typ 25% storlek. Inte svårt alls.

Då måste jag ju ladda upp den nånstans oxå vad jobbig du blev

Visa signatur

| FS: Athlon XP 3000+ 2.16GHz | Geforce4 FX5600 | 2x 512MB DDR | ~2TiB |
| WS: Asus EeePC 1000h |
"It´s Nice To Be Important, But It´s More Important To Be Nice"

Permalänk
Medlem

yamaha cr1020 70-tals reciever med stil och kraft!

http://www.classicaudio.com/forsale/yam/CR1020.jpg

Permalänk
Medlem

Lätt!

Min nya Taylormade r5 driver!

Slog över 230 meter första gången på banan!

Kostade 1999 kr....dock ~3800 när den kom ut..
de e ett lyckat köp enligt mig + den låter uta bara helvete....vackert!!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Vi kanske ska hålla oss till dator/elektronik prylar? Inget fel över era hoppyprylar, men eftersom detta är ett datorforum får vi väl sträcka oss till ett max till Tv-apparater? Så framöver inga golfklubbor och liknande

Visa signatur

Fractal Design S | Corsair HX 650W | ASUS B350-Plus | AMD Ryzen 7 1700 | EKWB Liquid 360 | Sapphire Radeon R9 290 Tri-X | Corsair VENGEANCE LPX 16GB 3000MHz DDR4 | 3x Intel SSDs | Acer XF240H | Logitech G400s & Corsair K70 Lux RGB | Sennheiser HD 555 & Modmic

Permalänk
Medlem

det får nog vara min skärm, Samsung 913b

Hade varit min k800i, OM den inte hade gått sönder och inte gick och starta efter typ en vecka

Visa signatur

Ryzen 5 3600x • ASUS ROG STRIX B550-I GAMING • G.SKill Trident Z Neo2x16GB CL16 3600 MHz • EVGA RTX 3070 Ti FTW3 ULTRA • Samsung 860 QVO 1TB, 870 QVO 2TB, Corsair MP600 500gb • Cooler Master NR200P MAX med CM 850+ GOLD och CM 280mm AIO

Permalänk
Medlem

Vad tråkigt det blev då! Roligt med lite udda prylar också...

Permalänk
Medlem

Min tv, använder den dagligen

Visa signatur

Viva las vegas....

Permalänk
Medlem

Kan inte för mitt liv förstå varför jag inte köpte den för länge sedan... Mums vilket ljud!

Permalänk
Medlem

Det är nog min kära nokia 6680 som har klarat det mesta i sina dar:)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rince
http://bigpics.gate2prices.dk/hardware/H018993.jpg

iaudio x5

Samma här, Underbar skapelse!

Permalänk

Lätt min Braun eltandborste som jag fick i julklapp för 3-4 år sedan. Den har revolutionerat min munhygien!

Sen är min IAudio U2 ett annat klockrent köp.

Och alldeles nyligen ett par Adidas Racer Low som jag fick för halva priset.

Visa signatur

||Wintel PC|3*Mac mini|Xbox One S|Synology DS918+||

Permalänk
Medlem

Det blir nog mitt 9 fot #5 Gary Loomis flugspö, lätt som en fjäder & grym känsla!(tyvärr så ligger spöt på landet). G.Loomis slutade tillverka spöt för några år sedan så finns inga bilder..

Om jag nu måste välja någon elektronikpryl så blir det följande:
Logitech Z5400, suveränt ljud till ett lågt pris!

Visa signatur

Antec P182 | Intel C2D E6850 | Gigabyte P35 DS4 rev2.0 | Corsair 2GB 800MHz | XFX 8600GT Zalman XT | Xtreme Gamer Low Profile | 3x Samsung Spinpoint

Permalänk

Utan tvekan min Powerbook 15" 1.5Ghz som är ett underverk. Ingen annan elektronisk pryl jag har ägt innan eller efter kommer ens i närheten.

Permalänk

Min k800i tillsammans med min FS Amilo 3438G

Visa signatur

Mr. Swe_clockering

Permalänk
Medlem

Min k800i.Helt underbar och bättre blir den.:)

Visa signatur

Pentium 4 3.2Ghz ht,1024mb ram,Ati Radeon X850xt.2x250Wd Caviar,mm

Permalänk
Medlem

Måste nog vara min mus, en MS IE 3.0. Har haft den i flera år, funkar fortfarande skitbra och absolut bästa passformen jag någosin känt på en mus.

Var tvungen att tänka efter innan jag kom på vilken sak jag gillar mest. Kan det vara så att det är de små sakerna man inte lägger en tanke på att man har som faktiskt är de grejjer man i grunden är mest nöjd över?

Hahaha, va glad jag blev nu när jag började tänka på musen, så himmla underbar den är.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Mina Cerwin-Vega V15F, helt underbart ljud och kan få hela huset att skaka om man vill

Visa signatur

Dator/HTPC: X2 4200+ - 2048MB Corsair VS - ASUS A8N32-SLi Deluxe - ATi Radeon HD2400XT - Audigy 2 Platinum Ex - Tagan 380W - 1,2TB HD - Lian Li PC-777 Limited Edition "snäckan"

Permalänk
Medlem

iMac G5 20". Om det räknas som en pryl

Annars iPod mini 6GB.

Visa signatur

The only problem with Microsoft is they just have no taste. They have absolutely no taste. And I don't mean that in a small way, I mean that in a big way, in the sense that they don't think of original ideas, and they don't bring much culture into their products.

Permalänk
Moderator
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kevlar
iMac G5 20". Om det räknas som en pryl

Annars iPod mini 6GB.

Provmedlem? Och registrerad 2001. Haha, va?

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dinoman
Provmedlem? Och registrerad 2001. Haha, va?

När man kommertillbaka efter en viss tids avstängning för att man vart en busig unge så blir man provmedlem. Har för mig det var så iaf.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!