Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av XarfeZ
Jag var och kände på N73an för första gången idag. Wiie...!

Dock blev jag orolig över joysticken. Den kändes inte helt ok. Jag var på elgiganten och det kändes inte som en dummy.

Någon som har en kommentar om joysticken?

Det vore intressant och se om någon köper det brun/vita skalet och berättar om det var svårt att byta/blev bra!

Min joystick är precis som den var när den köptes för vad är det, en månad sen typ. Inga problemas!

Visa signatur

| MEIZU M6 TP | d-JAYS | Macbook 2GHz >> I'm lovin it!|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fiero
Min joystick är precis som den var när den köptes för vad är det, en månad sen typ. Inga problemas!

Okaj. Hur är den, känslig?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av XarfeZ
Okaj. Hur är den, känslig?

Den är som en joystick Jag tycker den är lagom. Fast jag har prövat skönare som tex W800.

Visa signatur

| MEIZU M6 TP | d-JAYS | Macbook 2GHz >> I'm lovin it!|

Permalänk
Medlem

Är det någon som vet hur man slår på lampan så attm an kan använda den som en ficklampa?

Visa signatur

"Trying is the first step towards failure"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Davidow
Är det någon som vet hur man slår på lampan så attm an kan använda den som en ficklampa?

Det går ej. Men det finns program som heter torch någonting som fixar det..

Visa signatur

| MEIZU M6 TP | d-JAYS | Macbook 2GHz >> I'm lovin it!|

Permalänk
Medlem

Någon som vet var man kan hitta "snygga" teman? Hittar en del men ärligt talat så är de flesta riktigt fula, deviantart brukar ha en del men jag hittar inget just nu. Snygga teman innefattar inte nakna tjejer eller Ferrari bilar

Visa signatur

Asus P5Q Deluxe | C2D E8500 3.16GHz | 4GB OCZ Reaper PC2-8500 1066MHz | Sapphire 4870 512MB | Chieftec Mesh Big Tower

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bern
Någon som vet var man kan hitta "snygga" teman? Hittar en del men ärligt talat så är de flesta riktigt fula, deviantart brukar ha en del men jag hittar inget just nu. Snygga teman innefattar inte nakna tjejer eller Ferrari bilar

På skivan som följer med ligger ett par snygga. Annrs kan du enkelt göra egna med hjälp av denna site. Kräver medlemsskap men det är gratis.

http://www.ownskin.com/theme?b=md

Visa signatur

| MEIZU M6 TP | d-JAYS | Macbook 2GHz >> I'm lovin it!|

Permalänk
Medlem

Alltså vart någonstans på skivan finns det skins? Jag letade efter det för jag har för mig att du "Fiero" visade lite olika teman, bland annat en röd som jag letar efter..
hittar inte den hjälp?

Visa signatur

Dry follows Wet as Death follows Me

Permalänk
Medlem

Har du installerat Pc suite så ligger de nog på din disk nu
Mina ligger iallafall i C:\Program\Nokia\Nokia Themes for your device

Visa signatur

Asus P5Q Deluxe | C2D E8500 3.16GHz | 4GB OCZ Reaper PC2-8500 1066MHz | Sapphire 4870 512MB | Chieftec Mesh Big Tower

Permalänk
Medlem

Aha, det var där dom låg.
Tack så hemskt mycket!

Visa signatur

Dry follows Wet as Death follows Me

Permalänk

vilket progam ska ja tanka till n73 av dessa
http://www.agilemobile.com/downloads.html

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jochen_87
vilket progam ska ja tanka till n73 av dessa
http://www.agilemobile.com/downloads.html

Nummer 2 som heter

NEW Agile Messenger 3 PREVIEW RELEASE 2 for Nokia Series 60v3 (N71, N80, N91, 3250, E-Series)
Download Now

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

Nu finns n73 hos tre, http://www.tre.se/my3/storefrontpage.aspx?id=25965 Kostar 189kr/mån + 512mb i minne men det kanske följer med hos alla återförsäljare? Ja är iaf riktigt sugen

Visa signatur

10^-9

Permalänk
Medlem

Jag skulle inte våga köpa den hos TRE då det finns risk för att den är helt fukked up med deras menyer!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av XarfeZ
Jag skulle inte våga köpa den hos TRE då det finns risk för att den är helt fukked up med deras menyer!

Ja har haft tre i över ett år och jag har inte stört mig på deras menyer.

En fråga angående n73, är det inte lätt att kameraskyddet öppnas/glider upp när man tar upp telefonen ur fickan?

Visa signatur

10^-9

Permalänk
Medlem

om man läser vad folk har skrivit tidigare i tråden så är det ingen risk för det.

Jag var och kände på telefonen på elgiganten (ingen dummy vad jag vet) och det skyddet var lättare att öppna än vad jag hade räknat med, men det blir ju slitet i affären också.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Footoz
Ja har haft tre i över ett år och jag har inte stört mig på deras menyer.

En fråga angående n73, är det inte lätt att kameraskyddet öppnas/glider upp när man tar upp telefonen ur fickan?

Skyddet sitter så tajt så det är inget som sticker ut och kan kroka i fickor eller liknande.

Visa signatur

| MEIZU M6 TP | d-JAYS | Macbook 2GHz >> I'm lovin it!|

Permalänk

tog en riktigt fin bild idag rätt nöjd med kvallen

Permalänk
Medlem

Tycker det är för dåligt med bilder på telefonen här! Ingen som kan slänga upp en bild på sin lur?

Visa signatur

peace

Permalänk
Medlem

Jag var inne i en Teknimagasinet affär, de hade en vit och grå eller om det brun liggandes i skyltfönstret. Jag blev fundersam och mailade dem och frågade vilka färger de hade inne.

Svaret blev att det var slumpvis blandat. Märkligt, så de kan ha i princip vilken färg som helst, som inte är standard i europa?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av XarfeZ
Jag var inne i en Teknimagasinet affär, de hade en vit och grå eller om det brun liggandes i skyltfönstret. Jag blev fundersam och mailade dem och frågade vilka färger de hade inne.

Svaret blev att det var slumpvis blandat. Märkligt, så de kan ha i princip vilken färg som helst, som inte är standard i europa?

Tror du seriöst att teknikmagasinet har specialavtal med nokia?

Permalänk
Medlem

Jag tror eller vet inget. Detta är vad dem sa och det är vad jag såg!

Permalänk
Medlem

Slumpvis blandat? Låter som de har bra koll

En dummy kanske?

Visa signatur

| MEIZU M6 TP | d-JAYS | Macbook 2GHz >> I'm lovin it!|

Permalänk
Medlem

Fiero, jag frågade iofs den globala kundtjänsten och de hade inte så bra koll. De bad mig kolla med "min" butik vad det var som gällde, men det finns ingen e-post till separata butiker så jag får gå in där och fråga, nästa gång.

EDIT:

Wiie nu händer det saker. När ja gpratade med katshing för 1 månad sen(?) så sa dem att de förmodligen aldrig skulle få in N73 red/white, men nu står det så här:

"Prel lev.datum
2006-09-22"

på deras sida. Gjutet. dock så kostar den i dagsläget 500:- mer än silver/plum, lite dumt.

Och sen har misco's rabatt på n73 försvunnit för de som har csn-kortet, eller rättare sagt, den kostar lika mycket med som utan csn-kortet nu. Iaf enlitg prisjakt.nu och deras hemsida! (Såg nu att röd vita kostade 4100 medans den silverlila kostade 5200...oavsett csn kort om jag har frstått det rätt)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av XarfeZ
Fiero, jag frågade iofs den globala kundtjänsten och de hade inte så bra koll. De bad mig kolla med "min" butik vad det var som gällde, men det finns ingen e-post till separata butiker så jag får gå in där och fråga, nästa gång.

EDIT:

Wiie nu händer det saker. När ja gpratade med katshing för 1 månad sen(?) så sa dem att de förmodligen aldrig skulle få in N73 red/white, men nu står det så här:

"Prel lev.datum
2006-09-22"

på deras sida. Gjutet. dock så kostar den i dagsläget 500:- mer än silver/plum, lite dumt.

Och sen har misco's rabatt på n73 försvunnit för de som har csn-kortet, eller rättare sagt, den kostar lika mycket med som utan csn-kortet nu. Iaf enlitg prisjakt.nu och deras hemsida! (Såg nu att röd vita kostade 4100 medans den silverlila kostade 5200...oavsett csn kort om jag har frstått det rätt)

Röd/vit finns i lager hos komplett http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=323418 nån hundring mer än plum på katshing.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lucifr00
Röd/vit finns i lager hos komplett http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=323418 nån hundring mer än plum på katshing.

Jepp det är ganska många som har white/red. Men jag väntar på att vodafone ska få in den och ge mig ett bra pris!

Permalänk
Medlem

fick hem min Röd/vita N73:a från Misco idag, beställd i torsdags kväll, gick riktigt snabbt. skitnöjd med den

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk

Idag var jag nere på tre och hämtade min lur. Känner mig jävligt nöjd med designen och funktionerna. Den var mindre än vad jag trodde att den skulle vara. En bonus var att jag fick byta in min gammla n70 mot denna n73 Så jag fick den nästan grattis.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Burkeen
Idag var jag nere på tre och hämtade min lur. Känner mig jävligt nöjd med designen och funktionerna. Den var mindre än vad jag trodde att den skulle vara. En bonus var att jag fick byta in min gammla n70 mot denna n73 Så jag fick den nästan grattis.

Hur lyckades du byta din n70 mot n73?

Visa signatur

10^-9

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Footoz
Hur lyckades du byta din n70 mot n73?

Vi har varit kunder hos tre sen det kom till sverige och har haft dom största abonemangen och har varit bra kunder och då har vi fått en hel del grejer. Det började med att min mor tappade sin 6680 i vattnet och då fick vi en ny lur helt grattis(dock en k608i men det är inget mamma märker skillnad på). Sedan var jag rätt sugen på en ny mobil så jag köpte en n70 och då fick vi ett fint bluetooth headset helt grattis Ja o nu så undrade jag om det gick o byta n70 mot n73 o betala någon typ av mellanskillnad eller något sådant men jag fick svaret att vi var så bra kunder så att vi fick göra det utan extra kostnad

Måste återigen säga hur sjukt nöjd jag är med luren. Det ända är när man filmar och där måste jag säga att den suger, det är inte ens lönt att ha den funktionen i telefonen så dåligt som den filmar. Tack o hej nu ska jag sova, god natt.