Bannad/Kíckad i CS:S

Permalänk
Medlem

Bannad/Kíckad i CS:S

Altså hur många gånger har ni andra gått in på en server och sedan ägt alla på servern så hårt att dem kallar en cheater och kickar eller bannar en från servern? Jag blir så lack så jag måste bara skapa en tråd där grymma CS:S spelare kan få skrika ut sin ilska. ÅHH!! SKRIK!!! =D

Visa signatur

Nätagg: Fractal Design 1000W Platinum CPU: i7 4790k 4,4ghz RAM: 16gb GPU: Palit 1080

Permalänk
Medlem

Jo, det har hänt mig, dock i CoD2.

Visa signatur

dfi lanparty ultra-d ::: amd 3700+ ::: ocz pc4000 2x1024mb (2gb) ::: xfx geforce 7800gt @ 474/1400 ::: 2x samsung spinpont 250gb (500gb) ::: hiper type-r 580w

Permalänk

En jag känner blev kickad för att hans ping var för låg.

"Stop fake pinging", sa admin.

Visa signatur

Please place the Weighted Storage Cube on the Fifteen Hundred Megawatt Aperture Science Heavy Duty Super-Colliding Super Button.

Permalänk

Sånt har ju hänt några gånger, men jag blir inte sur, snarare glad, för det stärker självförtroende en del när man är så bra så dem tro man fuskar

Ännu roligare är det när man vinner över folk som verkligen stor fuskar

Permalänk
Medlem

Jag har blivit bannad två gånger. första gången för att jag pangade ned han som var admin två rundor i rad med en mp5:a, han spela två rundor. Blev lite paff eftersom det var en "bra" väladministrerad server. Dock tror jag inte den killen har adminrättigheter längre för det var visst inte den enda konstiga bannet som han gjort...

Andra gången för att jag blev sne på en admin, vi blev överkörda (Slaktade i princip.) varenda runda så vi började köpa lite fegare. Då började han att slaya och ha sig eftersom han tyckte vi campade för hårt. Efter ett par rundor var jag så less så jag sa en del väl valda ord och lämnade servern. Sen senare råkade jag försöka gå in på samma server igen, av misstag och jag var då bannad. Nåja, jag ids inte spela på servrar med admins med storhetsvansinne i vilket fall.

Permalänk
Medlem

Min bror blev bannad från creativehosting..och han vet inte varför :S dom trodd väl han cheata men det har han aldrig gjort, han vet inte ens hur man fixar det.. eller så ägd han dem för mycke

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Hände alltid i swat4

Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB

Permalänk
Hedersmedlem

Ut och spring eller gör något annat vettigt, vi vill inte ha en spamtråd för alla orättsvisbehandlade CS:S-spelare.

*tråd låst*