Vart köpa billig xbox?

Permalänk
Medlem

Vart köpa billig xbox?

Vad hittar jag billigast xbox? Vill ha chippad och med en 80gb disk.

Har hittat för 1799:- finns det billigare?

Visa signatur

MacBook 2.0 C2D, Samsung 226bw and I love it.

Permalänk
Inaktiv

dom kostar ju 900 nya på expert, köp en begagnad för 500 och ett chip, sen är det bara tt köra.. leta på www.blocket.se www.tradera.se tex

Permalänk
Medlem

Har en polare som brukar köpa upp beggade maskiner och modda upp dem och sälja vidare. Har för mig att han brukar vilja ha kring 1400 för sina...

Kolla runt på blocket och tradera.

Visa signatur

Workstation: i7 2600k | P8Z68-V Pro | 16 Gb RAM | MSI Radeon 390 | NEC PA241W
Portabelt: Surface Pro 3 | Samsung Galaxy S6 Edge
Fotoväska: Nikon D800E | Nikkor AF-S 24-70/2,8 G ED | Nikkor AF-S 85+50/1,8 G

Permalänk
Medlem

Jag köpte Xbox och två utvalda spel för 899kr på butikskedjan "Game" i Hbg. Jag är mycket nöjd! Jag tycker "Game" borde finnas i de flesta större städer. Passa på!

Visa signatur

HIF rules!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av McQueen
Jag köpte Xbox och två utvalda spel för 899kr på butikskedjan "Game" i Hbg. Jag är mycket nöjd! Jag tycker "Game" borde finnas i de flesta större städer. Passa på!

Game på väla eller nåt annat ställe? Och var det längesen du köpte det?

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jori
Game på väla eller nåt annat ställe? Och var det längesen du köpte det?

Min brorsa köpte samma Paket i sommras i Örebro, vi frågade på Game om det va nått tillfälligt men dom sa att dom skulle fortsätta med samma deal så länge det fanns Xboxar kvar. Sen gick vi till Chipper och köpte ett chip för typ 200 spänn och smällde in det själv, blev riktigt billigt

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jori
Game på väla eller nåt annat ställe? Och var det längesen du köpte det?

Jag köpte det för några veckor sen på Game i centrala Hbg. Ska chippa den inom tid :-> Var på Väla för några dagar sen och såg att en tv-spelsbutik (EB..nånting) hade begagnade Xbox för 750kr. Men isåfall är Game's erbjudande ju bättre.

Lycka till Gelan!

Visa signatur

HIF rules!!

Permalänk
Medlem

EB Games heter butiken

Permalänk

GAME och EB Games finns i GBG, tror ni att de har samma erbjudande?

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alex Del Piero
GAME och EB Games finns i GBG, tror ni att de har samma erbjudande?

Ingen som har påstått det, EB games har begagnade för 750kr medans Game har nya + 2 spel för 899kr

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]