Permalänk
Medlem

wow patch?

när jag ska ladda ner den nya patchen till wow genom blizzard background downloader, går det jätte segt? jag har öppnat portarna som står i guiden på sidan... i "programmet" står det If you have trouble downloading, click here. gjorde som guiden sa, öppnade portarna i routern och brandväggen. men funkar ändå inte?
jag har en d-link dir 100

tacksam för svar

Visa signatur

Vääärstingen :P
Intel Core 2 Duo E6600 | Asus P5W Dh Deluxe | Kingston 2gb Pc6400 DDR2 | Sapphire X1950XTX | Antec P180 | Antec NeoPower 550W |

Permalänk
Medlem

Det ska gå segt, är ju det som är vitsen med deras background downloader. Patchen, 2.0.x, som den försöker ladda hem är tänkt att gå live först om ungefär 2 veckor. Inget fel på din sida, med andra ord.

Visa signatur

(\_(\
(=’ :’)
(,(”)(”)

Permalänk
Medlem

"background downloader".....

Permalänk
Medlem

Kolla i katalogen "world of warcraft/cache", där finns torrentfilen, kör den i något annat torrentprogram så blir det förmodligen mycket trevligare hastighet.

Fick själv spel på att det tog så lång tid att få ned med background downloader, även om man inte behöver patchen än så är det enerverande att ha det igång ändå

Permalänk
Medlem

Okeej, men tänkte det står nåt om att en brandvägg eller liknande blockerar...

Visa signatur

Vääärstingen :P
Intel Core 2 Duo E6600 | Asus P5W Dh Deluxe | Kingston 2gb Pc6400 DDR2 | Sapphire X1950XTX | Antec P180 | Antec NeoPower 550W |

Permalänk
Glömsk

Blizzard står inför dilemmat att distribuera en 650 MB stor patch till alla användare, även de som fortfarande sitter på 56k. Det är därför den börjas ladda ner redan nu så dessa användare inte behöver vänta så länge när installationsprogrammet för patchen laddas ner om några veckor.

Visa signatur

...man is not free unless government is limited. There's a clear cause and effect here that is as neat and predictable as a law of physics: As government expands, liberty contracts.

Permalänk