Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lurcazzus
Jag undrar vad farsan lyckat göra med vår Dremel, verktygen lossar och det går inte att fästa dem ordentligt samt att gängan är cp. Och den ska han i nästintill aldrig använt.

Det är inga problems att köpa nya delar och laga upp den.

Visa signatur

Man kan inte polera en bajskorv

Permalänk

jag har en toolmate med böjlig axel och en jävla massa tillbehör. den funkar klockrent och kostade bara 150 kr.

Permalänk
Medlem

jag har en bumpad tråd från -03 här..

Visa signatur

Pennywise: Beep-beep Richie!

Permalänk
Medlem

Jag har en ferm och den funkar jättebra. Allt i låden ser exakt ut som ett dremel-kit.

Visa signatur

/Lubrik

Permalänk
Medlem

Har en budget dremel, kostar en bråkdel av priset och om man inte använder den dagligen så duger den säkert lika bra som en orginal. Går skiten sönder så kan man ju köpa en ny. Billigare endå...

Visa signatur

{{P180, p5k, q6600, 4x1GB ddr2 Dominator, Asus 8800gts 640MB, Raptor 150GB + randomdiskar},
{mbp e2011 13"},
{Asus 1005p},
{e2100, p5gz-mx, 2x2GB ddr2, 250GB}}

Permalänk
Medlem

Finnt med gammla trådar

MEn Skilnaden på en dyr och en budget är, att dom Biligare har plast kugar m,m,, funkar om man använder dom i bland,, men ska man ha dom i jobbet så ska man köpa en Dyrare maskin,,

Sen Tilbehören där Ska man köpa Dremels Kapskivor, dom som håler bäst.

Permalänk
Medlem

har nya sladdlösa dremeln i grå väska. inte den som ser ut som en pistol!

!!!!!nice bumb btw!!!!!

största bumpen jag sett på swec. (eller längsta om man så vill!)

Visa signatur

1: 7600x- 32gb- 7800xt
2: 3600x-16GB-1070ti
3: 1600x-16GB-580x

Permalänk
Medlem

Co/Tech för 199 på classe, funkar prima!

gj med bumpen!

Visa signatur

| Ryzen 5900X | 32GB DDR4-3200 | Asus RTX3080 OC | Samsung M2 1TB | 750W 80+Platinum

Permalänk
Medlem

Dremels diamantbelagda kapskivor kickar alla andra märgelskivor i arslet!! Perfekt för kapning av chassin och liknande. Köpte mina på Jula har jag för mig! Går på runt 100 spänn för 4 stycken:P

Visa signatur

PeacE

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zsimpey
har nya sladdlösa dremeln i grå väska. inte den som ser ut som en pistol!

!!!!!nice bumb btw!!!!!

största bumpen jag sett på swec. (eller längsta om man så vill!)

Den skiten köpte jag också för dryga året sen, nu är batteriet HELT slut. Den är numer utbytt mot en riktig med sladd (dremel 300).

Visa signatur

If it ain't broken: tweak it...
folding@home