Nästa leverans av Wii - Tråden!

Permalänk
Medlem

Jag har också beställt!

Permalänk
Medlem

det är med wii sports va?

Visa signatur

Lian-Li PCV2100 :: X2 4800+ :: ASUS M2N32-SLI DELUXE :: Corsair XMS2-6400 4GB :: 2* XFX 7800GT SLI @ 522/1188 :: SilverStone STRIDER 600W :: Dell 2404FPW 24" Widescreen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yooda
det är med wii sports va?

Ja.

Permalänk
Medlem

Meen.. jag som har beställt från OnOff redan. Och jag fick med Zelda och kunde inte hålla fingrarna i styr. :/ Fick lova att öppna det.

Visa signatur

4 8 15 16 23 42
Workstation: 2.8 Ghz Prescott | CLUB 3D ATI 9800 PRO | 1024 MB DDRRAM | 120+200+200 GB HDD
En polygon kan aldrig bli snyggare än en pixel.

Permalänk

Elgiganten har nu skickat mitt Wii-Paket till mej idag. Får det på Onsdag-Torsdag

Wii Konsol
Zelda
Extra Wii Kontroll

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Medlem

Åh faaan också, missade på pc-city tror jag. När jag försöker lägga den i kundvagnen så händer inget, om jag använder länken från förra sidan, och om jag söker så hittar den inte. Får bevaka där tror jag, verkar komma nya titt som tätt.

Visa signatur

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Permalänk
Medlem

Mitt från giganten är också påväg:)

/Kax

Permalänk

AAhhh fan va nice.. Jag har redan fått mitt kolliid på paketet

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Enk
Åh faaan också, missade på pc-city tror jag. När jag försöker lägga den i kundvagnen så händer inget, om jag använder länken från förra sidan, och om jag söker så hittar den inte. Får bevaka där tror jag, verkar komma nya titt som tätt.

mm, undrar om de är slut?! Sjukt irriterad, såklart tar de slut här i hbg när man inte kan åka dit, så åker bror min till ängelholm och så är det såklart slut där..

Permalänk
Medlem

Haha, jag hann precis. Men någon som beställt runt 1800 och hann få koll-id?

Permalänk
Medlem

Nu går det att lägga den i kundvagnen igen(PCCity). Gå till länken om du vill ha en Nintendo Wii NU!

Permalänk
Medlem

YES! Nu lyckades jag lägga ordern, och jag tror det gick bra! Lär inte vara många som sitter där så här på morgonkvisten, eller?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ser ut som att jag får min Wii idag

Väldig snabb leverans!

Permalänk
Citat:

YES! Nu lyckades jag lägga ordern, och jag tror det gick bra! Lär inte vara många som sitter där så här på morgonkvisten, eller?

Bara jag, hehe 3 dagar står det att det skulle ta...Någon som vet lite mer exakt hur lång tid det brukar ta från den firman?

Visa signatur

Daniel.G
MSI i875P Neo-FISR<>Intel P4 Prescott 3.2Ghz@3.4Ghz 855MHz<>TwinMOS PC3200 1024MB(512x²)Dual DDR RAM<>
Gainward GeForce 6800GT 256MB GS Core @ 400Mhz Memory @ 1100Mhz<>3DMARK03 Score:12416<>3DMARK05 Score:4352<>APC Back-UPS RS500

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av riversswe
Bara jag, hehe 3 dagar står det att det skulle ta...Någon som vet lite mer exakt hur lång tid det brukar ta från den firman?

Beställde min igår och får den idag

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nextro
Beställde min igår och får den idag

Satan, det är snabbt...Då antar jag att jag får prova wii imorgon då

Visa signatur

Daniel.G
MSI i875P Neo-FISR<>Intel P4 Prescott 3.2Ghz@3.4Ghz 855MHz<>TwinMOS PC3200 1024MB(512x²)Dual DDR RAM<>
Gainward GeForce 6800GT 256MB GS Core @ 400Mhz Memory @ 1100Mhz<>3DMARK03 Score:12416<>3DMARK05 Score:4352<>APC Back-UPS RS500

Permalänk
Medlem
Citat:

Haha, men det stämde dock inte Fick precis ett lite skumt samtal från pccity nämligen. Han som ringde undrade hur jag hittat till deras sida osv, eftersom att Nintendo Wii tydligen var taget ur deras system så det skulle inte gå att beställa. Men han sa att han skulle låta min order ligga kvar ändå, typ som "tack för hjälpen" fattade jag det som, och att dom skulle få in nya i nästa vecka.

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Haha, men det stämde dock inte Fick precis ett lite skumt samtal från pccity nämligen. Han som ringde undrade hur jag hittat till deras sida osv, eftersom att Nintendo Wii tydligen var taget ur deras system så det skulle inte gå att beställa. Men han sa att han skulle låta min order ligga kvar ändå, typ som "tack för hjälpen" fattade jag det som, och att dom skulle få in nya i nästa vecka.

Ajdå! ...det låter inget bra alls Då får väl jag också ett samtal snart skulle jag kunna tänka mig.

Visa signatur

Daniel.G

Permalänk
Medlem

Nja, han sa att han "bara dragit en ur högen" så det är inte säkert... Men ah, då tar det väl max tre veckor innan jag får min då, mums.

Visa signatur

Permalänk

Nedrans också, trodde ju att jag var homefree nu...haha! Jaja, då kommer jag säkert också få vänta några veckor. Hoppas dom inte ringer då! hehe...

EDIT:
Nu står det i orderstatusen att min wii är skickad !? Kan det vara så, eller är det bara deras automatiska system som säger det? Med tanke på att dom ringde dig, tänkte jag på ?

Visa signatur

Daniel.G

Permalänk
Medlem

jag beställde wiipaketet med zelda och extra kontroller från Elgiganten förra onsdagen. Då sade dom att det skulle skickas igår 22/1.
Det gjorde det inte, så jag började rota i det och fick som svar att dom inte hade Zelda i lager, men att dom troligen skulle kunna skicka det under vecka 5.
Jag godtog inte denna ursäkt, utan ringde upp och frågade om detta verkligen var sant. Då fick jag svaret att anledningen till att det står "Tillgänglig i internetbutiken" på Zelda var att dom väntar in den i lager om 1-2 dagar.
Jag frågade om det bara var Zelda dom väntade på, och inte på konsollen, och svaret jag fick var att det bara var Zelda.

Jag trodde det var brist på konsoller, och inte på spel. Mystiken tätnar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Nedrans också, trodde ju att jag var homefree nu...haha! Jaja, då kommer jag säkert också få vänta några veckor. Hoppas dom inte ringer då! hehe...

EDIT:
Nu står det i orderstatusen att min wii är skickad !? Kan det vara så, eller är det bara deras automatiska system som säger det? Med tanke på att dom ringde dig, tänkte jag på ?

Fick du något Kolli id?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

[Macbook Pro - 2,2 GHz Intel Core 2 Duo - 2 GB minne - 120 GB hårddisk - NVIDIA GeForce 8600M GT-grafik med 128 MB SDRAM]

Permalänk
Citat:

Fick du något Kolli id?

Skickade ett mail om kollinr och fick följande svar tillbaks:

"Paketet utlevererades från vår distributionscentral kl 11.43 idag så den har inte blivit tilldelad ngt kollinr ännu. Detta sker först när Posten registrerar försändelsen."

Jag får ett mail senare idag med ett kollinr i, så förhoppningsvis så kan jag plocka ut paketet imorgon.

Visa signatur

Daniel.G

Permalänk
Medlem
Citat:

Skickade ett mail om kollinr och fick följande svar tillbaks:

"Paketet utlevererades från vår distributionscentral kl 11.43 idag så den har inte blivit tilldelad ngt kollinr ännu. Detta sker först när Posten registrerar försändelsen."

Jag får ett mail senare idag med ett kollinr i, så förhoppningsvis så kan jag plocka ut paketet imorgon.

Ser ut som att du kommer att få din till slut

Kollade just min status på postens hemsida och står att jag kan komma och hämta den nu

Adios

Permalänk
Citat:

Ser ut som att du kommer att få din till slut

Kollade just min status på postens hemsida och står att jag kan komma och hämta den nu

Adios

Japp, det ser ut som det löste sig till slut ändå. Då kan jag bara gratulera dig! Och ha det så kul ikväll med din nya Wiiii...

Visa signatur

Daniel.G

Permalänk
Medlem

Beställde från PC City strax innan 18 igår & fick nu svar från dom att paketet är utlämnat till posten

Visa signatur

Lian-Li PCV2100 :: X2 4800+ :: ASUS M2N32-SLI DELUXE :: Corsair XMS2-6400 4GB :: 2* XFX 7800GT SLI @ 522/1188 :: SilverStone STRIDER 600W :: Dell 2404FPW 24" Widescreen

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yooda
Beställde från PC City strax innan 18 igår & fick nu svar från dom att paketet är utlämnat till posten

Då är det bara att gratulera dig också då!!! Mycket snabba leveranser måste jag säga, trodde verkligen inte att det skulle gå så snabbt!

Visa signatur

Daniel.G

Permalänk
Medlem

Skickade precis in min beställning till pccity nu och jag är 4349:- fattigare, men det känns jävligt bra

Visa signatur

[Macbook Pro - 2,2 GHz Intel Core 2 Duo - 2 GB minne - 120 GB hårddisk - NVIDIA GeForce 8600M GT-grafik med 128 MB SDRAM]

Permalänk
Medlem

Nu har jag också fått ett kolli-id, men det går inte att spåra det på posten.se =/ Men hoppas att det går att spåra imorgon.

Visa signatur